Vraag

Wisselende signaalsterkte Digitenne sinds een paar weken

  • 11 August 2021
  • 53 reacties
  • 491 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

53 reacties

Reputatie 4
Badge +2

@Hanna_ ,

Ik sta op een veld van 12 wagens die allemaal digitenne gebruiken zonder problemen en ik ervaar deze continu.…

Als het locatie gebonden is dat zou iedereen dit moeten hebben lijkt mij!!!

 

 

 

 Waar ik benieuwd naar ben: wat voor kastjes hebben deze mensen dan dat ze probleemloze ontvangst hebben?

Reputatie 7
Badge +28

 

 

Ik sta op een veld van 12 wagens die allemaal digitenne gebruiken zonder problemen en ik ervaar deze continu.…

Als het locatie gebonden is dat zou iedereen dit moeten hebben lijkt mij!!!

 

 

 

@JeroenLochem

Heb je wel eens één van die ontvangers van je buren bij jou geprobeerd? Want dan weet je of het aan jouw ontvanger ligt of toch mogelijk door iets anders ? (Storingsbron?) 

Reputatie 7
Badge +28

 

 

Ik sta op een veld van 12 wagens die allemaal digitenne gebruiken zonder problemen en ik ervaar deze continu.…

Als het locatie gebonden is dat zou iedereen dit moeten hebben lijkt mij!!!

 

 

 

@JeroenLochem

Heb je wel eens één van die ontvangers van je buren bij jou geprobeerd? Want dan weet je of het aan jouw ontvanger ligt of toch mogelijk door iets anders ? (Storingsbron?) 

Niets meer van je gehoord @JeroenLochem ! 

Maar goed : Als je het beu bent. → Koop dan een FTA-ontvanger en kijk alleen nog maar naar de vier NPO-zenders. Dan ben je verzekerd van goede ontvangst.