Spam in mailbox



Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2757 reacties

Reputatie 5
Badge +8
Het is mij dan ook volstrekt onduidelijk dat tot begin april ik GEEN SPAM op mijn privé mail accounts van KPN kreeg en daarna elke dag een hele lading.
Het idee om voor een spamfilter te moeten gaan betalen vind ik niet reëel, ik betaal al genoeg voor alle producten die ik van KPN afneem!
Reputatie 5
Badge +8
Vandaag opnieuw 10 spam mails verwijderd.
Op advies van@wjb heb ik ze niet meer doorgestuurd.
Zie onderstaande quote:

...Als ik je goed begrijp moet ik ze niet meer doorsturen, want dan open ik de mail welKlopt, die mails van spammers kunnen een plaatje bevatten die bij het openen van die mail opgevraagd wordt bij de spammer en daardoor kan de spammer dus zien dat jouw e-mailadres actief is en dus interessant om te blijven bestoken. Ik gooi spam mails al heel lang ongezien weg en ik heb vandaag de dag dan ook weinig last van spam.

Laat natuurlijk onverlet dat KPN die spamfilter functionaliteit eindelijk eens een keer op orde moet gaan krijgen.
Reputatie 5
Badge +2
Hier ook elke dag een spam regen. Ook nooit gehad. En niemand hier weet wat er aan de hand is en KPN is niet bij machte het op te lossen. Het wordt nu wel een triest verhaal. Vervelend voor je en we zijn er mee bezig hebben we nu wel genoeg gehoord. En het is maar 1 iemand die ze verstuurd. Dat is ook wel duidelijk.
Reputatie 5
Badge +8
Ik kom net thuis en ja hoor weer 6 spam mails in de in de ongewenste mail map van Thunderbird.
Die werkt gelukkig wel!!!!!!!!!!!
Het record is gebroken, vandaag 16 spam mails ontvangen😡
Reputatie 5
Badge +2
Hier ook zo erg geweest. En nog steeds. Zelfs wanneer ik dit type. Zo ga ik echt niet verder. Of alles gmail of provider erbij of helemaal switchen. Ik heb bij google alles zo ingesteld dat ik niet "gevolgd" word en de mail niet inhoudelijk gescand.

KPN doet niets en laat niet van zich horen. Jammer want ze hebben alles hier mooi aangesloten en een mooi systeem gemaakt.van vaste lijnen en wifi overal. Door een monteur. Goed gedaan.
Reputatie 5
Badge +2
Eerst elke ochtend alle spam verwijderen en af en toe wat doorsturen naar de prutsers van het abuse team. is steeds geen leuk begin van de dag. De volgende lading komt meestal tussen de middag.
Hier precies hetzelfde. Dit is echt ongelofelijk. Kan iemand aangeven wanneer wij hiervan verlost zijn!
Reputatie 7
Ik vond vanochtend zowaar ook drie spam mails in mijn inbox. ☹️
Reputatie 5
Badge +2
Dan ligt nummer vier er nu ook WJB.
Reputatie 7
Dan ligt nummer vier er nu ook WJB.Nee, geen nummer vier.
Reputatie 5
Badge +2
Dan komt de Nespresso bij jou wel tussen de middag. Ik heb hem pas twintig keer gehad.
Reputatie 5
Badge +8
Nespresso al ontvangen op 2 privé accounts
Krijg nu ook veel binnen met Crystal CBD

Reputatie 5
Badge +2
Het zijn steeds dezelfde spam berichten die elke keer bij iedereen doorkomen. Je maakt mij niet wijs dat zoiets niet te stoppen is. Iemand met goede ogen zou genoeg zijn. Bij wijze van spreken. En het gebeurt alleen bij KPN. Ik zal Google eens vragen hoe vaak er gezocht is in hun zoekmachine op "spam" in combinatie met "KPN".
Reputatie 5
Badge +8
Doe dat Ruud, ben benieuwd naar hun reactie.
Op het KPN front blijft het al heel lang akelig stil 🤐
Reputatie 7
Dan komt de Nespresso bij jou wel tussen de middag. Ik heb hem pas twintig keer gehad.Ook is deze tussen de middag niet binnengekomen. De drie spam berichten van vanochtend waren de eerste sinds dagen.
Reputatie 5
Badge +2
Dat is dan een flinke toename in spam. Ze hebben je weer gevonden 😀
Reputatie 7
Dat is dan een flinke toename in spam. Ze hebben je weer gevonden 😀Zeker, van 0 naar 3 is wel een stijging met een heeeel groot percentage. ☺️
Reputatie 5
Badge +2
Na advies van een “deskundige” een nieuw gmail adres aangemaakt voor alle financiële zaken. En vanmiddag druk om alle bankzaken en de diverse beleggings rekeningen daar naar toe te leiden. Het vertrouwen is weg bij mij. U moet bedrijven als KPN (of een andere aanbieder) alleen als provider gebruiken was het advies. Verder niets mee doen. Morgen het privé gedeelte naar weer een ander aan te maken nieuw gmail adres overhevelen.

Misschien wil KPN dit zelf wel zo en doen daarom niets. Dat laatste is mijn gedachte. Wat levert email KPN op en wat kost het? Het eerste is volgens mij niets en het tweede is volgens mij veel.
Reputatie 5
Badge +2
Vandaag ook eerst weer precies dezelfde SPAM als gisteren opruimen. Dus straks maar weer druk met het "verhuizen" naar gmail. Deze keer de prive kant. Zakelijk heb ik alles al omgezet. Zodat het niet meer uitmaakt wie je straks als provider gebruikt. Scheelt weer in de kosten per maand. Ik zie deze ellende niet meer stoppen.
Sinds een aantal weken krijg ik enorm veel spam binnen op de inbox. Verwijderen naar ongewenste email helpt niet, het blijft binnenkomen. Ook via Webmail aangeven met zoektermen enz.enz. helpt niet. Hoe kom ik hier van af?
Peter.

*Admin: bericht verplaatst naar centraal spamtopic
Reputatie 5
Badge +2
En nu lees ik net elders op dit forum dat het onmogelijk is om je hoofd email adres aan te passen. En daar komt nu net al die spam binnen.
Badge
De webmail van KPN is nog uit de Neanderthaler tijdperk.
De Spamfilter werkt niet goed. Ik krijg elke dag dezelfde mail weer binnen die ik als spam gefilterd had en blokkeren heeft ook geen zin 'veel te weinig ruimte'
Wordt het niet het es tijd dat om daar iets aan te doen. Het is al weer een hele tijd geleden dat de spamfilter aangepast hebben.
De oplossing die de klantendienst eerder voorstelde is eerder wat voor IT'ers dan voor 'n gewone gebruiker. Veel te ingewikkeld.
Of er wordt gewoon ( door de klantendienst van KPN) gezegd ga dan naar outlook.
Bovendien krijg ik sinds enkele dagen mijn gewone mails met [ SPAM] meldingen.
Doe er maar wat aan . Er zijn al meer klachten over gewest.

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Ook ik heb sinds een paar weken erg veel spam in mijn webmail. Ik blijf ze blokkeren en als SPAM aanmerken. Ook bij mij zeker een 20-tal per dag. Daarnaast worden betrouwbare berichten in de spambox geplaatst. Zou er iemand van KPN meekijken in dit forum die dit probleem aan kan pakken?


*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic
Reputatie 5
Badge +8
Vandaag weer 10 spammails gekregen, de meeste worden er gelijk uitgefilterd door Thunderbird maar ik krijg nu ook weer in de 2 privé accounts nieuwe spam binnen.
We zijn nu inmiddels bijna 3 maanden verder en er is NIETS OPGELOST!!!!!!!!!!!!!!!

Het is dat ik verder tevreden over KPN ben anders..............................................
Reputatie 3
Badge +1
Ja ja, bij KPN wordt er weer eens aan gewerkt door "de collega's". De realiteit is nog steeds dat dagelijks allerhande spam geheel ongehinderd binnenkomt in mijn in-box, en dat reguliere mail van betrouwbare domeinen als spam gemarkeerd wordt en verdwijnt in de spam-box.
Andere providers hebben dit soort problemen allang opgelost, maar KPN blijft doormodderen. Dat is niet alleen hinderlijk, het is onbegrijpelijk en onacceptabel.