Beantwoord

Film1 zenders beschikbaar voor alle klanten

  • 13 March 2020
  • 86 reacties
  • 3687 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemiddag,

Sinds vandaag hebben wij de beschikking over 4 Film1 kanalen. Hardstikke leuk, maar niet door ons aangevraagd. In mijn instellingen zie ik (gelukkig) ook niet dat ik geabonneerd ben.

Is dit misschien een tijdelijke actie vanuit KPN? Ik kan hier nergens iets over vinden.

Voor de duidelijkheid ; als dit een betaalde dienst is dan deze met terugwerkende kracht annuleren graag.

Groet, B. van Kampen.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid.

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 16 March 2020, 15:56

Bekijk origineel

86 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Zou misschien een geste zijn van KPN voor alle klanten. Want aangezien er nergens meer voetbalwedstrijden of andere grote evenementen georganiseerd worden, vallen veel live-programma's uit. 

In België zijn ook bepaalde betaal-TV-kanalen open gezet voor alle klanten. 

 

N.a.v. je bericht direct in mijn ontvanger gekeken en hier staan ze er ook tussen. Niet iets om je zorgen om te maken dus.

Promotieactie of geste i.v.m. corona of iets dergelijks.

Een moderator zal hier op terug komen.

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb zelf even gekeken, en ik heb ook film1. @BvK71 je hoeft je geen zorgen te maken. Want alleen de zenders staan open, het On Demand gedeelte van film1 is niet beschikbaar. 👍🏼😉

Reputatie 7
Badge +11

Fijn , mooi gebaar 👍

Leuke, sociale geste van KPN!

Reputatie 7
Badge +20

Geweldig KPN, hartelijk dank. 

Reputatie 7
Badge +11

Bij mij zijn ze er al weer af??

Bij mij ook, ik was net aan het kijken en opeens ging hij op Nederland 1, en film 1 staat niet eens meer in de lijst.

Als ik 245 indruk springt ie naar fox sports

Reputatie 7
Badge +11

Ja er gaat iets niet goed, jammer.

Reputatie 7
Badge +22

Bij mij is Film1 er ook af, 245 ingetoetst, en ik kan ze niet meer ontvangen. @Nadia? Kun jij hier even een update geven?

Reputatie 7
Badge +22

Bij mij is Film1 er ook af, 245 ingetoetst, en ik kan ze niet meer ontvangen. @Nadia? Kun jij hier even een update geven?

Sorry @Nadia, ik bedoelde @Natasja:wink:

COVID-19 alweer voorbij??

Hier ook geen extra film 1,.…

Blij maken met een dode mus..... 

Jammer

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Dennis Schreve ! Natasja is vandaag vrij, dus ik reageer even voor haar.

We bieden onze iTV klanten 1 maand gratis Film1 aan.

Dit doen we omdat veel mensen thuis moeten blijven door nieuwe maatregelen om het coronavirus te bestrijden. Klanten die nog geen Film1 hebben, ontvangen een e-mail van ons waarin we deze actie met ze delen.

Als je benieuwd bent naar wat er deze maand te zien is op Film1, kijk dan hier op kpn.com.

 

*Admin edit: 

Rectificatie: Op dit moment zijn we nog in gesprek met Film1 om de kanalen voor 4 weken gratis aan te bieden aan alle iTV klanten van KPN als klein gebaar in deze moeilijke tijd. Film1 is helaas dus nog niet beschikbaar voor onze klanten. Excuus voor de verwarring, we waren iets te enthousiastmet het delen van dit nieuws. 

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Dennis Schreve ! Natasja is vandaag vrij, dus ik reageer even voor haar.

We bieden onze iTV klanten 1 maand gratis Film1 aan. 

Dit doen we omdat veel mensen thuis moeten blijven door nieuwe maatregelen om het coronavirus te bestrijden. Klanten die nog geen Film1 hebben, ontvangen een e-mail van ons waarin we deze actie met ze delen.

Als je benieuwd bent naar wat er deze maand te zien is op Film1, kijk dan hier op kpn.com.


Mooi gebaar 👍

De zenders van FILM1 zijn alleen niet meer beschikbaar sinds gisteravond…..

Helaas hier ook geen beeld en geluid

Reputatie 7
Badge +28

Dit gaat vast binnen enkele uren opgelost worden. 

Reputatie 1
Badge

Typisch KPN klanten weer blij maken met een dooie mus 

Reputatie 1
Badge

Dit gaat vast binnen enkele uren opgelost worden. 

Ga er maar niet van uit,  anders was het er nog op geweest 

Reputatie 7
Badge +28

Ik sta wat positiever in het leven. @Vikash gaat dit vast met spoed uitzetten.

Bij bij staan alle 4 Film1-kanalen wèl in de gids, maar op al die kanalen ook zwart beeld, ben ik nu een zwartkijker:thinking:

Maar ja, ik heb ook een goedkoop Telfort-abo, dan kun je niet anders verwachten.:sunglasses:

 

Hoi Allemaal,

Maakt de keuze wel wat gemakkelijker.
Nu kan ik kiezen uit de catalogus van Netflix of Prime.
Kijken naar iets wat andere je voorschotelen, nooit niet leuk.:ghost:

Reputatie 1

Ik vrees dat KPN gewoon een foutje heeft gemaakt en dat iemand per ongeluk FILM1 beschikbaar heeft gemaakt. 

Grappig dat een medewerker van KPN niet weet dat de zenders inmiddels weer UITGEZET zijn....net zo grappig als dat de helpdesk gisterenochtend van niks wist dat deze zenders AAN stonden bij mij. Daar was ook niks bekend van een actie. "Nou meneer, ik denk dat dat komt omdat u het 4K pakket heeft....maar zeker weet ik het ook niet..geniet er lekker van zolang het kan" ......hahaha....pijnlijk grappig.

Reputatie 7
Badge +21

Ik heb het voor jullie nagevraagd. KPN is sinds gisteravond bezig om alle iTV klanten te informeren over deze actie. Dit weekend worden alle iTV klanten per e-mail hierover geïnformeerd en vanaf a.s. maandag is het een maand lang gratis zichtbaar op alle tv-ontvangers. 

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb het voor jullie nagevraagd. KPN is sinds gisteravond bezig om alle iTV klanten te informeren over deze actie. Dit weekend worden alle iTV klanten per e-mail hierover geïnformeerd en vanaf a.s. maandag is het een maand lang gratis zichtbaar op alle tv-ontvangers. 

@Vikash waarom hebben ze het dan weer eerst eraf gehaald? Gisteren had ik ze nog. Hadden ze het net zo goed aan kunnen laten, en dan alsnog ons kunnen informeren per e-mail. 😉

Reageer