Beantwoord

Film1 zenders beschikbaar voor alle klanten

  • 13 March 2020
  • 86 reacties
  • 3687 keer bekeken


Toon eerste bericht

86 reacties

Reputatie 7
Badge +21

@Dennis Schreve Dit is vast met een reden gedaan, maar eerlijk gezegd heb ik niet het idee wat precies het idee hierachteris geweest.

Ik heb totaal niets ontvangen hierover zou fijn zijn dat het wel zou werken

Reputatie 7
Badge +28

@Voetenexpress 

De klanten worden in groepen geïnformeerd. De actie gaat pas maandag in, dus er is nog tijd genoeg om ook de andere klanten te informeren. 

Wanneer wordt ik overgeschakeld maar de gratis film 1 zenders zoals vermeld.

Reputatie 7
Badge +28

Komende maandag. 

En dan duurt de actie een maand lang.

 

Reputatie 1
Badge

Is KPN voornemens iets voor zijn bestaande klanten wat extra te doen is het bij sommigen weer niet goed. Ik kan mij voorstellen dat ze pas maandag film1 voor iedereen beschikbaar willen maken anders krijg je weer “zij wel en ik niet”  zijn we goed in, in dit kikkerlandje.

Komende maandag. 

En dan duurt de actie een maand lang.

 

Top , wacht het  af

Reputatie 3

Hallo 

Gisteren was Film1 nog te zien op tv maar vandaag niet meer jullie hadden het aangekondigt

van wegen het Corona Virus.Hoe zit dat?

Reputatie 7
Badge +10

Vanaf maandag een maand gratis :-) 

Reputatie 7
Badge +28

Het zit zo: 

Vanaf komende maandag zijn de vier Film-1 zenders een maand lang gratis te zien. 

Gisteren was een test/foutje. 

Reputatie 7
Badge +24

Hi all.

Rectificatie: Op dit moment zijn we nog in gesprek met Film1 om de kanalen voor 4 weken gratis aan te bieden aan alle iTV klanten van KPN als klein gebaar in deze moeilijke tijd. Film1 is helaas dus nog niet beschikbaar voor onze klanten. Excuus voor de verwarring, we waren iets te enthousiast met het delen van dit nieuws.

Zie je wel, komt goed. En anders heb ik nog Netflix, Amazon Prime en Apple TV+...

Reputatie 1
Badge

Zie je wel, iedereen weer bij maken met een dode mus. Eerst alles regelen daarna iets naar buiten brengen

Zie je wel, iedereen weer bij maken met een dode mus. Eerst alles regelen daarna iets naar buiten brengen

Ach klaag niet zo! Er zijn op dit moment zeker 804 Nederlanders die wel wat anders aan hun hoofd hebben, en jij zeurt hierover?

Hallo

Kanaal 245 tot 248 zou va 16 maart vrij zijn maar ik zie niks

 

Admin: bericht samengevoegd met lopend topic

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Pingetje 
Men is nog aan het onderhandelen met Film1, het is nog niet eens 100% zeker dat Film1 beschikbaar komt.
Ik denk het wel, maar durf dat nog niet met zekerheid te zeggen.

Hi all.

Rectificatie: Op dit moment zijn we nog in gesprek met Film1 om de kanalen voor 4 weken gratis aan te bieden aan alle iTV klanten van KPN als klein gebaar in deze moeilijke tijd. Film1 is helaas dus nog niet beschikbaar voor onze klanten. Excuus voor de verwarring, we waren iets te enthousiast met het delen van dit nieuws.

Nou foutje bedankt

Reputatie 7
Badge +21

Inmiddels staat Film1 er op

Reputatie 7
Badge +22

Inmiddels staat Film1 er op

Dus Film1 is toch akkoord gegaan. 😉👍🏼

Na een leuke belofte helaas nog niets, te vroeg gejuicht, nog geen gratis Film1, Terwijl Ziggo al snel uit geonderhandeld was en nu de kanalen open heeft gezet Blijft het stil aan de KPN kant Hoe is de stand van zaken, weet iemand iets meer?

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +21

Het heeft even geduurd, maar alle zenders van Film 1 zijn vanaf nu een maand lang gratis te bekijken. Veel kijkplezier toegewenst! :relaxed:

 

Reputatie 4
Badge +4

Hier wel 4 filmkanalen hoor vanaf nummer 245

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 4
Badge +4

Mooie toevoeging in deze barre tijden, bedankt KPN

Ook bij de concullega met de Z.

Krijg nu wat……...Uurtje geleden nog niet hoor ! Ik sprak te vroeg, ojeee

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reageer