Beantwoord

Film1 zenders beschikbaar voor alle klanten

  • 13 March 2020
  • 86 reacties
  • 3687 keer bekeken


Toon eerste bericht

86 reacties

hier ook niet almere

ik heb itv en pluspakket en compleet geen sport en sex

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Sinds wanneer kan/mag je hier de naam van Ziggo niet meer noemen? Maar goed dat KPN dit doet voor klanten!

Reputatie 1

TOP LPN!

Reputatie 7
Badge +22

hier ook niet almere

ik heb itv en pluspakket en compleet geen sport en sex

@ffwjb heb je TV ontvanger eens uit en aan gezet met de knop achterop, kijk daarna nog eens op kanaal 245. 

Goed geregeld KPN

Sinds wanneer kan/mag je hier de naam van Ziggo niet meer noemen? Maar goed dat KPN dit doet voor klanten!

Omdat het zo ook wel duidelijk is, toch? Het is jouw i.i.g. lekker opgevallen! :grinning:

P.S. natuurlijk is het niet verboden :relaxed: .

ffwjb. Eigen zenderlijst actief? Dan de zenders even toevoegen daaraan.

Nogmaals, leuke en sociale geste van KPN :thumbsup:

Is deze actie ook beschikbaar voor de klanten met een digitenne abonnement?

Op Digitenne is geen bandbreedte / ruimte voor extra zenders.

Het open zetten van Fox Sports (het enige extra pakket op Digitenne) is nu ook zinloos.

Reputatie 3
Badge +1

Niet alleen de Film1 zenders zijn vrij maar ook alle kinderzenders plus 192TV. Vooral de laatste is leuk voor overdag tijdens het thuis werken!

Reputatie 7
Badge +22

Ik zie alleen dat de On Demand van film1 niet beschikbaar is! 😉 En ik heb ergens gelezen dat opnemen ook niet mogelijk is, op zich niet zo erg. Het is al leuk dat KPN dit doet. 😉👍🏼

Reputatie 7
Badge +22

Zelfs RTL Nieuws kwam met dit bericht! 😊😁

Ik heb een standaard kastje dus met 35 kanalen komt hier ook film 1 op of is dit alleen als je een uitgebreid pakket heb

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +28

@Christiaanvs Als je Digitenne hebt, kun je niet kijken naar deze zenders. 

Alleen iedereen met interactieve TV kan de komende weken kijken naar de Film 1 zenders.. 
 

Ze zijn te zien via de kanalen 245 t/m 248.

Reputatie 7
Badge +21

Goed nieuws! KPN zal Film 1 On Demand ook t/m 13 april beschikbaar maken voor alle i-TV klanten.[ /s]

Reputatie 7
Badge +22

Goed nieuws! KPN zal Film 1 On Demand ook t/m 13 april beschikbaar maken voor alle i-TV klanten.[ /s]

Dat is heel mooi @Vikash ! :wink:

 

Top!

En opnemen kan nu ook!

Sorry, ik kan/kon het niet laten…. :wink:@Vikash 

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/2020/03/18/kpn-stelt-film1-ruimer-beschikbaar/

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/2020/03/16/film1-bij-ziggo-en-kpn/

Nog een gek voorstel.

Niet geschoten is altijd mis: Fox Sports is nu vrij zinloos op Digitenne. Misschien daar 1 kanaal van Film1 op plaatsen op kan.nr. 24. ??

Reputatie 7
Badge +22

Opnemen kon al @PeterG, maar toen @Vikash dit melde vanmiddag zag ik het er niet bij staan bij On Demand. 🤔😉

Reputatie 7
Badge +21

Goed nieuws! KPN zal Film 1 On Demand ook t/m 13 april beschikbaar maken voor alle i-TV klanten.[ /s]

Ik heb een foutje gemaakt. Vanaf vandaag kan je films van Film 1 terugkijken. Mijn excuses voor de verwarring. :disappointed_relieved:

Reputatie 1
Badge

Goed nieuws! KPN zal Film 1 On Demand ook t/m 13 april beschikbaar maken voor alle i-TV klanten.[ /s]

Ik heb een foutje gemaakt. Vanaf vandaag kan je films van Film 1 terugkijken. Mijn excuses voor de verwarring. :disappointed_relieved:

Stel je zet nou Film 1 aan, gaat dan de datum van ingang dan ook in op 13 april of van nu

Reputatie 7
Badge +22

Ik heb een foutje gemaakt. Vanaf vandaag kan je films van Film 1 terugkijken. Mijn excuses voor de verwarring. :disappointed_relieved:

@Vikash bedoel je nou Film1 On Demand of via Begin Gemist? Want ik keek in het “On Demand” gedeelte, maar zie Film1 daar niet bij staan. :wink::laughing:

Reputatie 7
Badge +21

@DaanJonker Het is niet nodig om Film 1 te bestellen. Alle zender van Film 1 zijn gratis te bekijken t/m 13 april. 

@Dennis Schreve Ik bedoel Begin gemist :wink:

Badge

Vraag ken je dit ook op nemen en na 9 april dit nog terug kijken ????

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7

Nou, doe mij maar Netflix of Prime :zipper_mouth:

Reageer