Beantwoord

Film1 zenders beschikbaar voor alle klanten

  • 13 March 2020
  • 86 reacties
  • 3687 keer bekeken


Toon eerste bericht

86 reacties

Hol @JeroenB22 

Nou, doe mij maar Netflix of Prime :zipper_mouth:

Alle twee toch. 😎

Reputatie 7
Badge +21

@MarcMatser Wanneer je het Opnamepakket afneemt kan je een film op één van de zenders van Film 1 opnemen, maar dat hoeft niet omdat je films kunt terugkijken via de gids. Als je wel een film opneemt, dan kan je het terugkijken t/m 13 april.

Badge

Goed nieuws! KPN zal Film 1 On Demand ook t/m 13 april beschikbaar maken voor alle i-TV klanten.[ /s]

Ik heb een foutje gemaakt. Vanaf vandaag kan je films van Film 1 terugkijken. Mijn excuses voor de verwarring. :disappointed_relieved:

Raar dat ik een sex film van gisternacht niet kan terug kijken

Badge

@MarcMatser Wanneer je het Opnamepakket afneemt kan je een film op één van de zenders van Film 1 opnemen, maar dat hoeft niet omdat je films kunt terugkijken via de gids. Als je wel een film opneemt, dan kan je het terugkijken t/m 13 april.

Okay bedank ik heb het opneempaket alleen jammer dat je na 13 april dit niet meer kan kijken wat heeft zo'n opneempaket dan voor een zin 

Badge

hier ook niet almere

ik heb itv en pluspakket en compleet geen sport en sex

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Heb je gekeken of de zeezenders niet geblokkeerd zijn

Badge

Komende maandag. 

En dan duurt de actie een maand lang.

 

Top , wacht het  af

Of kijken of je post heb in je mediabox dan zie je een Rode envolop in beeld en daar staan alle kanalen  die je 1 maand gratis krijg vr gr Marc Master 

Badge

Ik in mijn berichten veel plezier  DANK JE WEL KPN

Vraagje: “lock down” (in welke gradatie dan ook) nu tot 1 juni.

Film1 t/m 13 april…

Conclusie? :wink:

Reputatie 7
Badge +21

Vraagje: “lock down” (in welke gradatie dan ook) nu tot 1 juni.

Film1 t/m 13 april…

Conclusie? :wink:

Als daar verandering in komt laat ik het weten. :wink:

Reputatie 7
Badge +21

Zoals aangekondigd kan je de gratis Film1 zenders bekijken t/m 13 april. De opnames worden helaas niet bewaard. Je ontvangt een welkomstkorting als je het Film1 abonnement wilt aanzetten: 6 maanden met 5 euro korting. Deze actie loopt t/m 30 mei.

De zenders Nick Toons (kanaal 52), Nick Jr. (kanaal 53), Nick Music (kanaal 54), Comedy Central Extra (kanaal 71) en 192 TV (kanaal 113) zijn gratis te bekijken t/m 1 juni.  Verder is dit uitgebreid met BabyTV (kanaal 57), Crime & Investigation (kanaal 82) en MTV Music 24 (kanaal 110).

De nieuwe zender Iedereen Live is sinds vorige week ook toegevoegd aan het zenderaanbod op kanaal 70. Op dit kanaal is van 14.00 tot 17.00 een programma voor alle Nederlanders die steun of inspiratie zoeken in deze Corona crisis. Onder de presentatoren zijn onder meer: Beau van Erven Dorens, Thomas van Luyn en Mike Boddé. 

 

Veel kijk plezier!

Helaas is er nu geen gratis film 1 meer.  Heel jammer dat je er nu voor moet betalen.

Reageer