Poll: Moet 24Kitchen blijven?

  • 10 April 2019
  • 54 reacties
  • 6584 keer bekeken

Reputatie 7

Admin (24-5-2019): Goed nieuws! 24Kitchen blijft bij KPN :)

Zie ook het zenderwijzigingen topic


Moet 24Kitchen blijven?


54 reacties

Reputatie 7
Poll: Moet FOX blijven?
Poll: Moet National Geographic Channel blijven?
Poll: Moet Baby TV blijven?
Reputatie 2
Wij kijken elke dag 24kitchen,belachelijk dat juist kooktv eraf moet!
Reputatie 7
Badge +30
Ja!🥑
Reputatie 7
Badge +9
Wij kijken niet zo veel naar die zenders maar dat natuur zender vind ik jammer en babie zender ook niet maar wel jammer voor die mensen die nog kleine kinderen hebben.
Reputatie 1
24KITCHEN: Ik heb nét 2 maanden geleden een KPN contract afgesloten, en kijk voornamelijk 24KITCHEN.
Krijgen we vandaag te horen dat én 24KITCHEN uit het pakket gaat, én het maandbedrag omhoog gaat!
ABSURD! En voel me behoorlijk genaaid.. "Krijgt nog een staartje.."
@chinchin
Er is nog een kans dat de zender blijft of later weer terug komt.

Je kunt kostenloos overstappen. Naar bv T-mobile of Tele2. Of de kabelaar. Iedereen is momenteel door de aankondigingen 'contractvrij'. Ook binnen het eerste jaar. Tot 31 mei.
Reputatie 1
Zeer blij met deze tip.. Thanks!
Reputatie 7
Badge +22
@chinchin
Er is nog een kans dat de zender blijft of later weer terug komt.

Je kunt kostenloos overstappen. Naar bv T-mobile of Tele2. Of de kabelaar. Iedereen is momenteel door de aankondigingen 'contractvrij'. Ook binnen het eerste jaar. Tot 31 mei.

Ben wel benieuwd hoeveel er gaan overstappen. Straks stopt Disney BV ook bij Ziggo en andere providers. 🤔
Reputatie 1
Er zijn weinig zenders die wij kijken, maar 24 kitchen vrij vaak. Tijd om een andere profider te zoeken.
Reputatie 1
als 24 kitchen verdwijnt uit het pakket van KPN zeg ik mijn abonnement op. Meer betalen en de zenders waar ik het meest naar kijk verdwijnen, waanzin.
Tja we hebben het elders wel eens over reclame is dit kanaal is niet een product placement gebeuren. Dat baseer ik op de website ik zie daar alleen maar aangeboden Plus recepten is dit in de uitzendingen niet zo dan bij deze mijn excuus voor een onterechte aanname.

Ik ben tevens benieuwd naar de verhouding tussen wat sko meet en de feitelijke KPN kijkcijfers als dat net zo laag of nog lager is als deze tabellen begin ik te snappen dat KPN minder wil vergoeden.



Ben wel benieuwd hoeveel er gaan overstappen. Straks stopt Disney BV ook bij Ziggo en andere providers. 🤔

En veel heeft nut dat inderdaad niet het zal dan eerder worden overstappen naar wie het goedkoopst internet only aanbiedt en dat aanvullen met de gewenste al dan niet gratis streaming diensten.

Dat zou voor mobiele onbeperkte data aanbieders gunstig kunnen zijn. Waarom dan nog vast internet mobieltje als hotspot met onbeperkte data kan dan al snel goedkoper zijn.
Reputatie 1
Wij willen 24KITCHEN blijven kijken, dus als KPN dit doorzet zullen we van profider moeten veranderen.
Reputatie 3
Badge +1
Serieus? Wat een gelul dit weer. Komt 24Kitchen dan nog wel in een betaald pakket beschikbaar?
Reputatie 7
Badge +21
@sverbruggen Deze zender komt te vervallen en komt niet terug in een betaald zenderpakket. Helaas 😥
Reputatie 7
@sverbruggen Deze zender komt te vervallen en komt niet terug in een betaald zenderpakket. Helaas 😥
Het is dus blijkbaar 100% definitief dat de zenders National Geographic Channel, Nat Geo Wild, 24Kitchen en Baby TV per 1 juni 2019 komen te vervallen.
Dan hoop ik echt dat KPN met gelijkwaardige alternatieven voor die zenders zal gaan komen.
Ik vrees echter dat die niet echt te vinden zijn.
Is dit dan het begin van het einde van lineaire televisie via KPN?
Reputatie 7
Badge +22

UPDATE: Verdwijnen FOX NL, 24Kitchen en National Geographic bij KPN lijkt definitief...

Echt teleur gesteld in KPN. Zo jammer dat zender 24kitchen verdwijnt . Zeker geld kwestie. Kwaliteit aanbod gaat zo wel omlaag. Jammer
Waardeloos. Al geen f1... National Geographic eruit. Deze eruit. Voetbal 2.50 duurder. En duurder abonnement.

Overweeg al tijdje om over te stappen maar kan nu wel eens sneller gaan worden. Als dit echt doorgaat. Ja. Dan zeker!
Reputatie 1
Ben net een half jaar geleden overgestapt naar KPN. Een van de favoriete zenders is 24 Kitchen. Nu , een lullig e-mailtje met de aankondiging dat de abonnementsprijs omhoog gaat en er zenders verwijderd worden. Dit begrijp ik niet. Minder zenders voor hogere prijs.
Is er weleens gekeken wat de kijkdichtheid is van 24 kitchen en Nationale Geographic ? Ik ben zwaar teleurgesteld in KPN. Had dit soort achterbakse streken niet verwacht. Nou, maar weer overstappen dan.? Is dat wat de bedoeling is?
@WouterB1
"voetbal 2,50 duurder"

Fox sports eredivisie: Ziggo: € 17,95; KPN € 9,99
Reputatie 7
"voetbal 2,50 duurder"
Voetbal is recent inderdaad €2,50 duurder geworden, de prijs is immers verhoogd van €7,50 naar €9,99.

Fox sports eredivisie: Ziggo: € 17,95; KPN € 9,99
Plus €2,50 per maand voor de 90% van de KPN abonnees die geen FOX Sports abonnement hebben. 😡 Één FOX Sports abonnement kost bij KPN dus eigenlijk €34,99 per maand (10x€2,50 + €9,99).
24 Kitchen zou ik graag willen blijven kijken😒

jammer dat de alternatieven niet genoemd worden.
nw zenders hebben voor mij geen meerwaarde.
24 kitchen moet blijven.
Ik haal er veel kook inspiratie vandaan.
Ik zit er nu ernstig over na te denken om van provider re wisselen.....
24 Kitchen weg? Echt een reden om over te stappen; erg leuk om te zien, zeker nu met Job en Perry (a.k.a. Peppi en Kokki)!

Het is elke dag mijn laatste tv momentje!
Pakket verkleinen en prijs vergroten. Is dat slim? Correct in ieder geval niet.
guido

Reageer