[Storing] itv diensten 27-10-2020

  • 27 October 2020
  • 73 reacties
  • 391 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +30

Op dit moment kan je tegen problemen aanlopen bij je itv diensten. Denk hierbij aan: opnames kijken, live pauzeren en het gebruiken van de itv app. Dit staat los van de reeds gemelde problemen zoals de herstartende tv-ontvangers of de feedback op het nieuwe menu". We werken er hard aan om dit op te lossen. Via dit topic houden we je hier van op de hoogte. Excuses voor het ongemak!

Marcia van KPN 3 jaar geleden

Ik heb inmiddels begrepen dat alles weer moet werken! Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, waarvan je verwacht dat het bij deze verstoring hoort, laat het vooral weten. Als je structureel tegen iets aanloopt, mag je dit altijd kenbaar maken in onze topics over het nieuwe itv menu of spontaan herstartende ontvangers!

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

73 reacties

Ik heb alles in één met pluspakket èn opnames. Doch sinds ik een nieuw scherm zie met gids en dergelijke kan ik niets meer opnemen, op welke wijze dan ook. Wat nu te doen?

stb-zap-01 ik kan geen opnames terug kijken. Geen enkele, heb ontvanger al aan en uit gezet.

Zelfde hier (stb-zap-01)

Dit merk ik steeds vaker. Is iets van de laatste 2 maanden. 
Ik kijk al meer dan 10 jaar tv via kpn, en heb het vaak aan vrienden aangeraden. 
Maar als deze onbetrouwbaarheid aanhoudt gaat Ziggo toch lonken. ik baal hier echt van. Een betrouwbaar systeem wordt om zeep geholpen. 
 

 

Ik krijg de foutmelding “Opnames kunnen niet worden geladen”De opnames kunnen niet worden geladen. De server doet er te lang over om te reageren (time-out)

 

(AVS-TO-0001)

 

Hard reset van TV kastje helpt niet. Betreft ARRIS VIP 2952, ook op 2e ontvanger hetzelfde probleem.

 

Na het steeds rebooten en opnieuw inloggen op Netflix is dit weer een nieuw fenomeen. Jarenlang werkt ITV prima, maar de laatste tijd is het gewoon puur slecht!! Het lijkt wel of de tarieven en een ongestoorde werking omgekeerd evenredig aan elkaar zijn. Hoe meer ik betaal, hoe meer problemen ik ondervind.

We zijn het meer dan zat dat we niet kunnen terugkijken wat is opgenomen. Hierover eerder al per brief geklaagd, verzocht om compensatie, maar via de telefoon afgewimpeld. Jullie incasseren wel maandelijks meer dan 75 euro voor interactieve TV die helemaal niet interactief is. Doe nu maar eens iets aan foutcode STB zap 01. 
Het  opstarten van dat systeem duurt ook eindeloos. 
het lijkt nu toch echt tijd voor financiële compensatie. Minimaal 1 maand terugbetalen voor het geleden ongemak.

Hier hetzelfde probleem. Paar weken geleden ook gehad. Heel vervelend! Wat doet KPN om dit op te lossen?

Ik wil een programma terugkijken via de gids van vanavond maar hij geeft de foutcode stb zap 01 aan. Ik betaal wel elke maand. Ik hoop dat het opgelost wordt.

Hallo,

Sinds vanavond zijn al mijn opnames verdwenen, blijkt er 0% ruimte te zijn (?) en geeft ook de iTV app van KPN aan dat er geen opnames zouden zijn.

Ontvanger opnieuw opstarten geeft geen resultaat.

Heel erg vervelend. 

Wie heeft een oplossing?

Nooit last van gehad bij Telfort, trouwens. 

Het terugkijken van programma's geeft vanavond veel foutmeldingen. Ook het bekijken van eerder opgenomen programma's is zeer traag en gaat vaak fout, zowel via de itv app als via de settop box. Hebben meer mensen hier last van? 

Eerst code STB-ZAP-01, geen tregkijken mogelijk op alle kanalen. Opnsmes niet gecheckt. Advies internet: reset tv kastje. Daarna kreeg ik direct foutcode AVS-500-10000. Daarna geen gids meer en geen kanaal beschrijving meer.

Uit ben ik weer, daar hadden we geen last van via Telfort.

Kan geen programma terugkijken, dit is al ruim 1,5 maanden zo. KPN graag je oplossing 

Hier hetzelfde probleem vanavond tegen 22 uur. 

 

Op SBS6 chateau meiland, Lingo en Mr Frank Visser niet terug te kijken. Geeft foutcode STB-zap-01. Rare is dat lang leve de liefde, wat voor deze 3 programma's erop was, wel terug kan worden gekeken. Al deze programma's zijn normaal gesproken terug te kijken dus dat is het probleem niet.

Tv ontvanger 1 minuut van stroom gehaald en opnieuw laten starten. Echter hielp dit niet. 

Gr. Arko

Reputatie 1

Hoe lang moeten wij nog genoegen nemen met een abonnement waar wekelijks storingen zijn ????? 

Weer geen opnames kijken en terugkijken werkt ook weer niet !  Ik betaal ** elke maand netjes voor een compleet pakket maar krijg maar de helft !

 

Admin: scheldwoord verwijderd

Reputatie 1

En als je belt zijn ze er mee bezig !!!

Dat zeggen ze al maanden !!

Ik heb hetzelfde probleem

Reputatie 1

Zou willen dat kpn eens netjes reageerd met een oplossing of een compensatie !!!

Ja foutmelding stb zap 01 hier op div programma's. Jammer weer.

 

sinds vanavond kan ik geen opnames meer bekjken, als de box al naar de opnames gaat, loopt hij bij het starten van een willekeurige opname vast met foutcode STB-zap-01. Herstarten van de box werkt, router opnieuw gestart werk ook niet. 

Sinds de nieuwe grote update loopt alles steeds vast! Het wordt steeds meer een ergernis. Als ik iets wilt terugkijken dan krijg ik een foutmelding (stb-zap-01), als ik naar mijn opnames ga dan kan deze mijn lijst niet naar voren halen of als de lijst wel wordt geladen krijg ik de foutmelding (avs-500-10000) en steeds die irritante updates tussendoor.

Meermaals de ontvanger opnieuw opgestart maar het probleem blijft zich voordoen. Ik zou heel graag weer terug naar de oude situatie willen. Had toen zelden problemen.

Graag hoor ik van KPN wat de oplossing is voor deze problemen. Ben er namelijk een beetje klaar mee! Betaal genoeg dan wil ik ook een goed werkend abonnement.

 

Hier ook dit probleem. 

Heb ook dat probleem hoe los ik dit op

Ik heb ook hetzelfde probleem..

hele avond al storingcode AVS 500-10000 menu knoppen werken niet kan dus ook niet herstarten interactieve tv. dit is niet de eerste keer

Hier ook op dit moment

Ook hier in Terneuzen vanavond dit probleem. Resetten/herstarten an ontvanger en modem helpt niet. Storing bij KPN?