[Storing] itv diensten 27-10-2020

  • 27 October 2020
  • 73 reacties
  • 391 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +30

Op dit moment kan je tegen problemen aanlopen bij je itv diensten. Denk hierbij aan: opnames kijken, live pauzeren en het gebruiken van de itv app. Dit staat los van de reeds gemelde problemen zoals de herstartende tv-ontvangers of de feedback op het nieuwe menu". We werken er hard aan om dit op te lossen. Via dit topic houden we je hier van op de hoogte. Excuses voor het ongemak!

Marcia van KPN 3 jaar geleden

Ik heb inmiddels begrepen dat alles weer moet werken! Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, waarvan je verwacht dat het bij deze verstoring hoort, laat het vooral weten. Als je structureel tegen iets aanloopt, mag je dit altijd kenbaar maken in onze topics over het nieuwe itv menu of spontaan herstartende ontvangers!

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

73 reacties

Ik moet sinds vandaag op al mijn devices (laptop/tablet/phone) opnieuw inloggen met KPN ID en wachtwoord (om interactieve tv te bekijken). Vervolgens geeft ie aan : kpn id tijdelijk niet bereikbaar

is er weer een probleem ?

 

Sinds we over zijn naar het nieuwe menu komt het mij dagelijks voor dat ik het opname menu niet kan benaderen. Dan blijft deze staan met opname wordt opgehaald maar er gebeurt helemaal niets.

Het lijkt mij toch niet de bedoeling dat ik iedere dag opnieuw mijn decoder moet herstarten!!!!
Waar ligt dit probleem? want met het oude menu had ik nooit geen problemen.

Door dit gedonder heb ik de neiging om mijn KPN op te zeggen en naar een concurrent over te stappen, want dit is niet prettig meer

Reputatie 5
Badge +5

Helaas 😟😟 Iedere dag herstart boxen werkt toch niet. Wishful thinking. Ik zet alles aan. 
Terugkijken RTL nieuws om 8:30. 
Ik las al dat er weer flink storingen waren en jawel! 😩😫☹️

Ruim 10 dgn geen problemen. En nu ineens weer wel. Een aanwijzing voor KPN lijkt mij. “Iets” gaat nu weer flink mis. En ik heb weer beperkt gebruik van jullie dienst. 

en al ik het met abonnements nummer probeer geeft ie : Controleer je verbinding en probeer het opnieuw (500-5005)

Ja, zelfde probleem hier, maar ook de app werkt niet, in loggen gaat niet geeft een fout (500-5005). Hopelijk gaat er iets gebeuren. 

 

Gr. 

Hier opgelost, blijkt weer te werken! 

 

 

Reputatie 1

Inderdaad erg irritant. Probleem vlamt vooral op vanaf 21.30 uur. Minstens sinds 12 oktober (datum van foto). 

Treedt landelijk op. Zie allestoringen.nl.

Zowel met programma's die dagen ervoor zijn opgenomen als dezelfde avond. Tekst van de melding' Opnames kunnen niet worden geladen'. Daarna zit tv-ontvanger muurvast. Ok indrukken helpt niet. 

Uit/aan maakt andere functies weer mogelijk, maar bij terugkijken weer vast.

 

Hier nog niet opgelost kan niet terugkijken ook gereset en zelfs de software opnieuw geïnstalleerd 

KPN, 

het is weer zover storing AVS 505-5005. Wanneer gaan jullie dit nu eens oplossen. Elk half jaar wel een verhoging doorvoeren maar service verlenen ho maar. 

Sinds gister avond zijn al mijn opnames verdwenen.

ik heb al software opnieuw gedownload en reset gedaan maar niks helpt.

 

ik heb bewust allemaal series en films opgenomen omdat ik aankomende week geopereerd wordt en nu is alles weg, inclusief alle Harry Potter films die ik heb opgenomen recent.

 

kunnen jullie uitzoeken hoe dit komt en eventueel de opnames terugzetten? :( :(

Al mijn opnames zijn weg. Ik kan niet inloggen op mijn IDTV en geen programma's terugkijken

Reputatie 7
Badge +30

Beste iedereen, ik heb een aantal topics samengevoegd. Er is op dit moment een verstoring in het gebruik van bepaalde itv diensten. We begrijpen dat dit meer dan vervelend is, helemaal gezien de reeds gemelde problemen vanuit het nieuwe itv menu. We werken er hard aan om het op te lossen. Zodra ik meer informatie heb, laat ik het weten. 

Hallo,

Ik kan plotseling mijn glasvezel netten niet meer gebruiken en krijg als foutcode avs 500-5005. Ik heb alles weer opnieuw opgestart en heb zelfs een “harde” reset geprobeerd maar het probleem is niet verdwenen. 
Kan iemand mij vertellen hoe dit opgelost kan worden?

Wat fijn dat hier meteen aandacht voor is. Uitermate irritant inderdaad, hoop dat mijn, inmiddels oudere, opnames niet zijn verdwenen.. Hele tijd goed gegaan, sinds laatste update weer drama. Jammer, betaal er fors aan. Dankjulliewel voor de reacties 😊

Ik ben vergeten te vermelden dat ook de menu engids opties niet meer werken

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb inmiddels begrepen dat alles weer moet werken! Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, waarvan je verwacht dat het bij deze verstoring hoort, laat het vooral weten. Als je structureel tegen iets aanloopt, mag je dit altijd kenbaar maken in onze topics over het nieuwe itv menu of spontaan herstartende ontvangers!

Wel, wel Marcia, warempel... Alles doet het! 👍

Nou Marcia,

nu nog even reageren op het verzoek om restitutie 

Reputatie 1
Badge

Al 2x binnen 14 dagen kan ik mijn opnames niet meer bekijken. Dan krijg ik een scherm dat de opnames niet geladen kunnen worden. De server doet er te lang over om te reageren (time-out). AVS-TO-0001. Als mijn opnamelijst na het herstarten van de tv ontvanger dan wel geladen wordt en ik wil iets afspelen dan krijg ik een scherm, afspelen mislukt. STB-ZAP-01. Dan weer maar de tv ontvanger resetten en die blijft dan hangen op 95%. Dan de experiabox aan en uit zetten. Dan start de tv ontvanger wel op maar krijg ik een scherm dat er een fout is opgetreden. AVS-500-10000. Vanmorgen had ik dan wel weer gewoon tv maar de opnames deden het pas weer na ongeveer een uur. Ik begin deze problemen wel beu te raken. Wat kan ik hier aan doen?

 

Reputatie 2

Ter info, smiddags 3 opnames gekeken zonder problemen. savonds foutcode. Lijkt mij een netwerkcapacity danwel server probleem.

Reputatie 7
Badge +30

Nou Marcia,

nu nog even reageren op het verzoek om restitutie 

We geven in deze gevallen geen restitutie, @DasjeDasje2002. Hoewel ik absoluut begrijp dat je er klaar mee bent, helemaal als dit niet de eerste keer is dat je hier tegenaan loopt. Een compensatie bieden wij altijd wel bij een volledige verstoring van de diensten, waar hier (gelukkig) geen sprake van is. 

Ik heb inmiddels begrepen dat alles weer moet werken! Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen, waarvan je verwacht dat het bij deze verstoring hoort, laat het vooral weten. Als je structureel tegen iets aanloopt, mag je dit altijd kenbaar maken in onze topics over het nieuwe itv menu of spontaan herstartende ontvangers!

Beste Marcia,

Omdat het niet de eerste keer is, en deze problemen zich vaker voordoen de afgelopen tijd, zou het fijn zijn als je wat meer informatie geeft. Ik ben niet tevreden met “het werkt nu weer”. Ik zou graag een uitspraak zien over een structurele oplossing, of eerlijk antwoord met gebrek eraan. 
 

Helemaal 'opgelost' is wat overdreven. 10 minuten geleden nog foutmelding. Nu weer wel. Lijkt het weer wel: "wisselvallig"