[Storing] itv diensten 27-10-2020

  • 27 October 2020
  • 73 reacties
  • 391 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

73 reacties

Ik krijg dezelfde melding bij history programma: unidentified: insider Amerca's UFO Investigation d.d. 26-10-2020 21:25 uur. Die van vorige week maandag doet het ook niet. Zelfde fout.

Sinds ik het nieuwe tv menu gekregen heb een aantal weken geleden, heb ik ook vaak deze melding, die helaas op de site van KPN niet bekend is bij de foutmeldingen. Al het kastje opnieuw opgestart, stekker er 30 seconden uit gehad en opnieuw opgestart, software geupdate... en nog steeds last van dit probleem. Dus ik ben ook benieuwd naar de juiste oplossing. 

Hier ook ik kan niets terug kijken hij loopt dan vast. Venlo

Heb het zeilde  probleem als mijn voorgangers hierboven. Gaat dit probleem net zolang duren als het coronavirus? Gelukkig heb ik daar nog geen last van.. Van stb zap 01 al 2 maanden.

Moeten we hier ook op een cac in wachten?

Dan kan het nog wel een poosje duren.

En in Roermond. Kom op KPN. Dit isnu al de zoveelste keer.

Helaas ook de melding bij kijken zonder kopen. Hopelijk wordt het vlot opgelost want het is niet de eerste keer dat ik de melding krijg.

Hier loopt het ook vast. Vleuten 

Hier in Breda ook : al minuten lang " Opnames worden opgehaald" maar er gebeurt niets. De laatste weken geregeld problemen.

Opnames werken ook niet. Video kan niet worden afgespeeld (Syb-zap-01)

Ik heb precies hetzelfde probleem sinds vanavond. Het begon ermee dat ik geen programma terug kon kijken, dat leverde foutcode STB-zap-01. Toen heb ik alles gereset en nu krijg ik AVS-500-10000 waarbij ik de gids kwijt ben en alle functies.

Reputatie 3
Badge +1

Hallo, ik kan de opnames niet terug kijken. 

Hoe is dit mogelijk. Kan ze op de app ook niet terug kijken. Net een week over van Telfort naar KPN, lekker zo. 

Zelfde probleem hier.. heel vervelend!

Storing is bekend bij kpn. Men werkt aan een oplossing.. 

 

Bron kpn website

Reputatie 1

Ook ik heb deze foutmelding. En een opname van zaterdagavond was niet opgenomen.

Welk programma het betreft;

- Wanneer de originele uitzending van dit programma was; (tijd en datum) 24-10-2020 The lawyer 20.25 uur NPO3
- Wanneer wilde je de uitzending terugkijken (het moment dat het niet lukte); (tijd en datum) 25-10-2020 22.00 uur
- Wat er precies gebeurde (incuslief foutmelding); Foutmelding AVS-500-10000 op maandag 26-10-2020, opnames worden niet meer geladen en ook zenderinformatie ontbreekt. Herstart helpt niet, ook na drie pogingen!

- Staat de opname in de opname lijst? NEE

Helaas hebben wij het zelfde probleem. Melding STB-zap-01,  we willen graag programma's terugkijken maar dat lukt dus niet. Gaat dit nog (snel) opgelost worden?Anders zijn de programma's verdwenen en kún je niet meer terugkijken :(

Hier idem. Den Haag. Herstarten etc ... alles al gedaan. Opgenomen programma's bekijken, terugkijken, niets werkt. En het gaat NIET om 'programma's die recent aan de gids zijn toegevoegd'!

Zomaar, vanuit het niets en zeer onverwacht! Ik ben een bejaarde volhouder en opeens, bij de zoveelste poging, kan ik een opname van het begin van de avond wel terugkijken. Probleem definitief opgelost?

Idd geregeld bij opnames en terugkijken… vaak bij serie opnames volgens mij. Heel irritant. Nu al maanden last van..

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @Zeer geergerd , we reageren altijd netjes maar dat onnodig vloeken mag je achterwege laten ;) Wat heb je zelf al geprobeerd om dit probleem te verhelpen?

Menu verschijnt niet, ook niet na reset. Terugzetten naar fabrieksinstelling lukt niet omdat het menu niet verschijnt, graag advies.

Het vreemde is,  en dat heb ik nu een paar keer meegemaakt, dat via het kastje en tv deze melding komt, maar via de mobiel en de app speelt opname wel probleemloos af. Toen ik dit dan weer  stopte en vervolgens weer via tv en kastje probeerde lukt het wel.. ik heb dit maar een paar keer geprobeerd, misschien was het toeval.. 

Hoi @JanZ_ 

Wat kun je er aan doen @JanZ_  zet je dat ook even in je reactie.
Hier kan ook niet terug gekeken worden.
En alle handelingen die ik zelf kan verrichten hebben reeds plaatsgevonden.

Nu wacht ik op jou oplossing van dit probleem.
Anders is het berichtje van jou ook maar een loze kreet.
Volgens mij is dit een nette reactie op jou fijn berichtje. :wink:  @JanZ_ 

Wij hebben regelmatig de foutcode AVS-TO-0001 bij het terugkijken of afspelen van opnames. Dit komt nu steeds vaker voor en begint behoorlijk irritant te worden.

Wat kan hieraan gedaan worden?

-  programma  het RTL journaal 

-  27.10.2020 om 8.00 uur
- Wanneer terugkijken om 8.20 uur
- Wat er precies gebeurde, bij aanklikken van       'terugkijken' krijg je de foutmelding :

Afspelen mislukt

De video kan niet worden afgespeeld 

(STB-Zapp-01)

Ok 

Nu ik verder test, zie ik overigens dat ik niets kan terugkijken 🤭

 

Hier ook, nog steeds, 8.30 uur op 27.10.2020Â