Met de KPN helpdesk gebeld in eerste instantie bleek de sim kaart af niet goed in het 4g modem te zitten. Nu wel. De helpdesk heeft alles nog een aantal keren gecheckt en gereset maar kwamen er niet uit. We zijn bijna een uur bezig geweest, Daarna zouden een monteur contact met me laten opnemen om een afspraak te maken echter niets meer vernomen.
Toch naar de KPN de winkel geweest, daar werkte het 4g modem goed en konden ze me verder ook niet helpen. Via de KPN shat box de status gevraagd van mijn abonnement, SIB staat actief al hoewel dit nog niet op de maand afrekening staat.
Ook zelf diverse keren de V10 en g4 gereset geen resultaat.
Speed test blijf het zelfde ook bij het inzetten van het KPN ServiceTool om de wifi instellingen te optimaliseren.
4g modem werkt, alle lampjes branden, twee streepjes bereik. Bij speedtest echter geen enkele verbetering. Als ik inlog op de V10 is de 4g modem te zien ook de instellingen.
Via internet lees ik iets over het tabblad internet 3g/4g onder PIN management geeft hij aan: 3G/4G apparaat is niet gereed, zou dat er iets mee te maken kunnen hebben?
Ook verversen werkt niet, of is dit alleen voor dongels bedoelt.
Als ik inlog op de 4g modem zie ik internet connected.
Ook de connectie met de V10 is te zien:de zaak werkend te krijgen?
Ik lees ook op het forum dat opnieuw installeren van de firmware een oplossing kan bieden ?
Met vriendelijke groeten CorBor
Beste antwoord door Marina_
Bekijk origineel