Boos! Opnemenpakket ook verwijderd bij andere wijziging

  • 1 January 2020
  • 45 reacties
  • 1724 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

45 reacties

Reputatie 7
Badge +10

@Nadia Het is duidelijk tijd voor koffie ;)

 


Ik wacht even af mbt de 4K ontvanger houden, leuk en interessant ding, maar ik betaal ook nog voor Prime Video én Netflix. Zo blijven we aan de gang 🧐

Of word ik daar uit coulance ook in gecompenseerd? Pleister op de ontstane wonden? #prettyplease 😢

Alleen compensatie voor het opnemenpakket door alle verwarring vanuit KPN vind ik behoorlijk mager.

 

 

 

 

Reputatie 7

@Nadia Het is duidelijk tijd voor koffie ;)


 

Ik wacht even af mbt de 4K ontvanger houden, leuk en interessant ding

Ok, goed besluit! 

 maar ik betaal ook nog voor Prime Video én Netflix. Zo blijven we aan de gang 🧐

Netflix is opgezegd. Daarover heb je op 30 december een bevestiging van ons ontvangen. Netflix voorwaarden: 3.4. Opzegging. Je kunt je Netflix-lidmaatschap te allen tijde opzeggen. Nadat je hebt opgezegd, behoud je toegang tot de Netflix-dienst tot het einde van je factureringsperiode.

Ik ga er dus vanuit dat jouw factureringsperiode nog niet is verlopen. Vandaar dat je nog een actief account hebt. 

Alleen compensatie voor het opnemenpakket door alle verwarring vanuit KPN vind ik behoorlijk mager.

Tsja, daar kan ik niks aan veranderen. 12 maanden vergoeding voor het Opnemen pakket is aangeboden. Dat kan ik voor je in gang laten zetten.

Reputatie 7
Badge +10

@Nadia Het is duidelijk tijd voor koffie ;)


 

Ik wacht even af mbt de 4K ontvanger houden, leuk en interessant ding

Ok, goed besluit! 

 maar ik betaal ook nog voor Prime Video én Netflix. Zo blijven we aan de gang 🧐

Netflix is opgezegd. Daarover heb je op 30 december een bevestiging van ons ontvangen. Netflix voorwaarden: 3.4. Opzegging. Je kunt je Netflix-lidmaatschap te allen tijde opzeggen. Nadat je hebt opgezegd, behoud je toegang tot de Netflix-dienst tot het einde van je factureringsperiode.

Ik ga er dus vanuit dat jouw factureringsperiode nog niet is verlopen. Vandaar dat je nog een actief account hebt. 

Alleen compensatie voor het opnemenpakket door alle verwarring vanuit KPN vind ik behoorlijk mager.

Tsja, daar kan ik niks aan veranderen. 12 maanden vergoeding voor het Opnemen pakket is aangeboden. Dat kan ik voor je in gang laten zetten.

Ik wacht nog even, want heb er momenteel weinig vertrouwen in. Vast wel begrijpelijk. 

Vreemd dat Netflix nog actief is, voorheen werd het direct stopgezet mits via KPN betalen en verrekend is mijn eerdere ervaring. 

 

 

Zo heb je een ‘leidend’ contract en ineens complete verwarring  

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +10

Ik zal nog even wachten op een antwoord van KPN in dit topic, persoonlijk heb ik nog alle vertrouwen in dat het goed komt (Vanuitgaand dat je verhaal helemaal klopt :) ).  

Tjsa…. het kan niet meer goed komen als in, de overeenkomst/bestelling van het pakket welke ik tezamen telefonisch met KPN heb aangevraagd, akkoord mee ben gegaan en is doorgevoerd, mij ook is gemaild is niet wat ik later kreeg, het systeem gooide er een aantal dingen uit omdat de informatie niet klopte van meerdere kanten bij KPN.
Hierdoor worden er nu toch wijzigingen doorgevoerd wat in eerste instantie toch niet de bedoeling was. Het opnemen pakket is weg en de opnames ook.
De hulp hier is natuurlijk fijn en er wordt hier echt moeite voor mij gedaan maar neemt niet weg dat ik er een beetje een nare bijsmaak aan heb over gehouden. 

Reputatie 7
Badge +16

Stel dat je er samen met KPN niet uit komt is er nog een laatste optie, namelijk de geschillencommissie: 

https://www.degeschillencommissie.nl/

 

Let er wel op, dit is een allerlaatste mogelijkheid. 

Reputatie 7

Ik heb er alle vertrouwen in om er samen met, @Anneke-Anna50  uit te komen :)

We voeren, vanwege de grote hoeveelheid persoonlijke informatie, het gesprek via privéberichten verder. Wanneer er een doorbraak is in deze zaak, dan komen we hier in het openbare topic op terug!

Reputatie 7
Badge +10

Ik heb er alle vertrouwen in om er samen met, @Anneke-Anna50  uit te komen :)

We voeren, vanwege de grote hoeveelheid persoonlijke informatie, het gesprek via privéberichten verder. Wanneer er een doorbraak is in deze zaak, dan komen we hier in het openbare topic op terug!

Yep 👍

Reputatie 7
Badge +10

Ik zal nog even bevestigen wat @Nadia  hierboven schreef, momenteel wordt het e.a. privé afgehandeld. Zodra ik zelf meer kan wijzigen in mijnkpn, kan ik ook meer vertellenWe gaan er vast samen uitkomen 👍

Wordt vervolgd. :-)

Reputatie 7
Badge +10

@Nadia Het is duidelijk tijd voor koffie ;)


 

Ik wacht even af mbt de 4K ontvanger houden, leuk en interessant ding

Ok, goed besluit! 

 maar ik betaal ook nog voor Prime Video én Netflix. Zo blijven we aan de gang 🧐

Netflix is opgezegd. Daarover heb je op 30 december een bevestiging van ons ontvangen. Netflix voorwaarden: 3.4. Opzegging. Je kunt je Netflix-lidmaatschap te allen tijde opzeggen. Nadat je hebt opgezegd, behoud je toegang tot de Netflix-dienst tot het einde van je factureringsperiode.

Ik ga er dus vanuit dat jouw factureringsperiode nog niet is verlopen. Vandaar dat je nog een actief account hebt. 

Alleen compensatie voor het opnemenpakket door alle verwarring vanuit KPN vind ik behoorlijk mager.

Tsja, daar kan ik niks aan veranderen. 12 maanden vergoeding voor het Opnemen pakket is aangeboden. Dat kan ik voor je in gang laten zetten.

@Nadia Goedemorgen,

 

Je gaf eerder dit aan en ik quote;

“Netflix is opgezegd. Daarover heb je op 30 december een bevestiging van ons ontvangen. Netflix voorwaarden: 3.4. Opzegging. Je kunt je Netflix-lidmaatschap te allen tijde opzeggen. Nadat je hebt opgezegd, behoud je toegang tot de Netflix-dienst tot het einde van je factureringsperiode.”

 

Ik heb de e-mail gehad, maar deze staat nog als actief in mijnkpn, maar is niet zichtbaar als pakket om aan/uit te vinken  
Als ik kijk via mijn service op de iTV ontvanger, zie ik dit, wat ik eerder al aangaf, stop=direct stop ivm factureringsperiode ; 

 

 

Netflix lijkt nog niet opgezegd. Klopt dit?

Ik heb zojuist (via screenvideo’s stap voor stap opgenomen) sowieso de opties aangepast/verwijderd waar we het via de pb functie over hebben gehad. 

Reputatie 7
Badge +10

Ik heb het vage vermoeden 🧐 dat het toch niet goed gaat…...

 

Ik heb screenvideo’s van alle uitgevoerde stappen gemaakt.
Het lijkt niet goed te gaan. Kan nog veranderen vanuit KPN Maar er wordt niet aangegeven dat er nog wijzigingen worden doorgevoerd  

De screenvideo’s kunnen hier niet worden gedeeld, tevens staan hier privé gevoelige gegevens in.

Het gratis opnemen pakket is verwijderd, dat klopt, maar onder mijn overzicht, waar opties/pakketten gewijzigd kunnen worden, staat het niet als betaald toegevoegd, hier heb ik wel voor gekozen  

Tevens staat Netflix (ook nog als actief) ineens onder overig¿ En niet meer in het overzicht pakketten  

 

Hieronder wel de screenshots:
 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +10

Conclusie:

 

Het opnemenpakket wordt er telkens uitgegooid. 
Het Netflix pakket is niet te verwijderen. 
Niet via mijnkpn en niet via de iTV ontvanger, wat in eerste instantie wel zo leek, maar het wordt niet doorgevoerd.


Het blijft als actief.


Ondanks bevestigings-e-mails hierover.


Dit is tevens de laatste keer dat ik externe pakketten toevoeg aan ‘betalen via KPN’.


Complete chaos. 

Reputatie 7
Badge +10

En via de iTV ontvanger, mijn service, zenderpakketten, stonden er ineens 2 opties voor het opnemen pakket.

Betaald en gratis🙈

 

Voor de ‘gein’ gratis gekozen (waarom? Omdat het kon) wat het systeem zou doen en ook deze blijft niet in het overzicht staan in mijnKPN, ondanks verschillende bevestiging emails hierover

Dus e-mails gekregen van de toegevoegde opties, en het staat in het overzicht van mijn iTV menu en kan wel opnemen

Maar net als de vorige keren staat het onderaan, dubbel doorgestreept in mijnKPN. Dus als ik weer iets wijzig in mijnKPN worden de dubbel doorgestreepte opties weer verwijderd. 

Dus als ik niets meer wijzig in mijnKPN, is opnemen op de iTV wel gewoon (gratis) actief. 

Het systeem lijkt sinds Hussel vol met vreemde bugs te zitten  

Ik vermoed zelf dat de overgang van Compleet naar Hussel er fouten in het systeem zichtbaar worden na wijzigingen van de klant in mijnKPN.

 

 

 

Reputatie 7

Hey @Anneke-Anna50, bedankt voor de duidelijke uitleg.

Voor Hussel Entertainment voordeel geldt;
Met Internet Hussel heb je de keuzevrijheid om Netflix, Spotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten toe te voegen aan je abonnement. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!

 

Zet je Netflix uit? Dan vervalt de Entertainment korting omdat je al korting -6 maanden gratis-  op het Pluspakket hebt. Een dubbele korting op eenzelfde pakket kan niet worden verrekend. Als de kortingperiode van je Pluspakket is verlopen, ontvang je daarvoor weer € 5,- Entertainment voordeel. Of, je vraagt een van de andere entertainment pakketten aan die in de lijst staan. Je ontvangt daarover dan opnieuw Entertainment voordeel. 

En via de iTV ontvanger, mijn service, zenderpakketten, stonden er ineens 2 opties voor het opnemen pakket.

Betaald en gratis🙈

 

Ai, er zullen ongetwijfeld nog een aantal oneffenheden in het bestelsysteem zitten. Dank dat je ons hierop attendeert. Maar, is het mogelijk dat je deze optie hebt aangezet voordat je nog maar 1 tv-ontvanger had?  Volgens de voorwaarden is het Opnemen pakket gratis bij twee tv-ontvangers van Interactieve tv. 

 

 

Reputatie 7
Badge +10

Hey @Anneke-Anna50, bedankt voor de duidelijke uitleg.

Voor Hussel Entertainment voordeel geldt;
Met Internet Hussel heb je de keuzevrijheid om Netflix, Spotify (Family), FOX Sports, Films en Series, Videoland of een van de andere tv pakketten of OTT (Over-The-Top) diensten toe te voegen aan je abonnement. Combineer je Hussel Thuis en Hussel Mobiel? Dan krijg je ook nog eens 5 euro korting op 1 van de onderstaande entertainmentpakketten!

 

Zet je Netflix uit? Dan vervalt de Entertainment korting omdat je al korting -6 maanden gratis-  op het Pluspakket hebt. Een dubbele korting op eenzelfde pakket kan niet worden verrekend. Als de kortingperiode van je Pluspakket is verlopen, ontvang je daarvoor weer € 5,- Entertainment voordeel. Of, je vraagt een van de andere entertainment pakketten aan die in de lijst staan. Je ontvangt daarover dan opnieuw Entertainment voordeel. 

En via de iTV ontvanger, mijn service, zenderpakketten, stonden er ineens 2 opties voor het opnemen pakket.

Betaald en gratis🙈

 

Ai, er zullen ongetwijfeld nog een aantal oneffenheden in het bestelsysteem zitten. Dank dat je ons hierop attendeert. Maar, is het mogelijk dat je deze optie hebt aangezet voordat je nog maar 1 tv-ontvanger had?  Volgens de voorwaarden is het Opnemen pakket gratis bij twee tv-ontvangers van Interactieve tv. 

 

 

Voor ik Netflix had toegevoegd had ik al de €5 entertainment korting. Deze stond al als actief.
Wederom via Twitter gevraagd destijds. 
 

Het begint nu een lang verhaal te worden en ik heb zeker wel de correcte stappen uitgevoerd. 
Ik heb niets veranderd voor ik de nieuwe tv ontvanger had o.i.d..

Ik had alleen Netflix toegevoegd en toen begon het gedonder en toen had ik al opnemen al gratis en ook stond de €5 entertainment korting al als actief. 
 

Wat zijn nu de plannen vanuit KPN? 
 


 

Reputatie 7
Badge +10

Kijk mijn recente factuur maar na. 
 


 

 

Reputatie 7
Badge +10

Hier, alstublieft, veel lees plezier;

 

 

Reputatie 7

Ik zie een hele brei aan informatie, @Anneke-Anna50. Sommige ‘opties’ bovenop je Internet Hussel abonnement zijn in de periode gewijzigd, of verlopen. Zo ben je van Alles-in-1 Standaard, met KPN Compleet kortingen naar Internet Hussel gegaan. Met de nieuwe kortingen, zoals Entertainment voordeel. In het overzicht op je getoonde factuur lopen A-in-1 Standaard en Hussel door elkaar, dat maakt het ook wel extra verwarrend. 

Alle onduidelijke informatie geef ik intern door, zodat we dit kunnen verbeteren! 

Laten we hier opnieuw beginnen, en ons aan de voordelen houden die bij je huidige abonnement hoort. Zo vind je hier alles over Hussel Internet en de voordelen die daarbij horen. Hieronder nog even schematisch weergegeven van Entertainment voordeel. 


Ik zie dat je nog een klacht hebt ingeschoten, wil je de reactie daarover afwachten? Als je wilt dat ik je verder help, geen probleem. Maar laten we wel alles centraal regelen om verdere miscommunicatie te voorkomen :see_no_evil:

Reputatie 7
Badge +10

Ik zie een hele brei aan informatie, @Anneke-Anna50. Sommige ‘opties’ bovenop je Internet Hussel abonnement zijn in de periode gewijzigd, of verlopen. Zo ben je van Alles-in-1 Standaard, met KPN Compleet kortingen naar Internet Hussel gegaan. Met de nieuwe kortingen, zoals Entertainment voordeel. In het overzicht op je getoonde factuur lopen A-in-1 Standaard en Hussel door elkaar, dat maakt het ook wel extra verwarrend. 

Alle onduidelijke informatie geef ik intern door, zodat we dit kunnen verbeteren! 

Laten we hier opnieuw beginnen, en ons aan de voordelen houden die bij je huidige abonnement hoort. Zo vind je hier alles over Hussel Internet en de voordelen die daarbij horen. Hieronder nog even schematisch weergegeven van Entertainment voordeel. 


Ik zie dat je nog een klacht hebt ingeschoten, wil je de reactie daarover afwachten? Als je wilt dat ik je verder help, geen probleem. Maar laten we wel alles centraal regelen om verdere miscommunicatie te voorkomen :see_no_evil:


 

Bedankt voor de (alle) genomen moeite @Nadia 

Dit zijn mijn voordelen waar ik akkoord mee ben gegaan met de abonnementswissel en hier houd ik KPN graag aan.


Klacht? Ik heb vandaag alleen gebeld voor meer informatie, ik heb verder geen klacht ingediend.

Reputatie 7
Badge +10

Ik heb inmiddels, naar tevredenheid, via de telefoon, contact gehad met KPN. 

Al staat heel het systeem binnen KPN op de kop en wordt er fout na fout gemaakt vanuit KPN, tjsa, mijn Overeenkomst van 29 november zegt anders.

Ik ga er vanuit dat een aantal zaken die via de pb zijn afgesproken ook aan gehouden worden, als deze nog niet zijn doorgevoerd en wil hierbij een slotje op dit ellenlange topic. 
 

 

Reputatie 7

Goedemorgen, @Anneke-Anna50 :coffee: Ik ben heel blij dat je naar tevredenheid telefonisch bent geholpen. Hierbij sluiten we het enerverende topic goed af. Mocht je nog vragen hebben? Stel ze gerust aan de KPN community, we helpen je graag  :)