Boos! Opnemenpakket ook verwijderd bij andere wijziging

  • 1 January 2020
  • 45 reacties
  • 1724 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +10

Hussel?

Nou dat heb ik geweten!

 

Mensen mensen bij de KPN, wat zijn jullie toch aan het doen. Als het bij jullie fout gaat dan gaat het ook compleet fout!!!!

Netflix had ik een paar dagen geleden toegevoegd om de optie betalen via KPN. 

En wilde deze weer stopzetten. 

Krijg ik e-mail dat ook ineens de hussel entertainment voordeel vervalt en dat mijn opnemen pakket is verwijderd!!

Pardon?!?

Bij het stopzetten van netflix was dus tevens mijn gratis opnemen pakket automatisch verwijderd!

Dit terwijl ik alleen Netflix had stopgezet in mijn kpn! En NIETS anders!

Fout in het webscript volgens een kpn medewerker maar zolang mijn klacht open stond en het doorvoeren van wijzigingen vanuit kpn, er niets voor mij gedaan kon worden.

Hoe gefrustreerd wil je het hebben?!?

Na dus meerdere keren gebeld te hebben met kpn wat hier in vredesnaam is gebeurd krijg ik dus in mijn e-mail, na het tweede telefoontje, (het leek er op dat de medewerker een backup van mijn abonnement had teruggezet zodat alles dus in eerste instantie in orde leek) en wat blijkt later, er was doodleuk voor €5 extra een tv ontvanger toegevoegd aan mijn abonnement zodat het opnemen pakket gratis is. WAT?!?

Betalen voor 3 ontvangers?!?

En het Netflix pakket staat ook nog als actief! 

De klant gewoon op nog meer kosten jagen?!?

Dan wordt er moeilijk gedaan met een stick up her ass houding bij het eerste telefoontje en genoemd een klacht aanmaken en ondertussen niets voor mij kunnen doen! 

En bij het eerste telefoontje dus gewoon niets voor mij kunnen doen en maar hameren op dat jullie dit in de training krijgen en slecht nieuws gesprekken leren. 

Slecht nieuws gesprekken?!? 

Dit is JULLIE fout!! De fout zit bij jullie!!

Ik kan niet alleen geen gebruik meer maken van opnemen, ik ben ook al mijn opnames kwijt!

Ik wil alleen Netflix stopzetten

Zonder verlies of bijbetalen van wat dan ook!!

Ik wil geen derde ontvanger waarvoor ik extra moet betalen! Ik heb al 2 ontvangers!!

Ik heb al 2 ontvangers! Digitenne én interactieve tv met ontvanger!

Zijn jullie nu helemaal van de pot gerukt!

Er was mij een poosje terug zelfs op Twitter aangeraden om digitenne te behouden omdát ik dan het opnemen pakket gratis krijg!!

Ik wil zonder gedoe toegevoegde tv pakketten kunnen stopzetten en zonder dat mijn abonnement ineens op de kop staat en wil dat het weer is zoals ik het bij KPN heb afgesloten!

Als dit jullie idee van hussel is, dan wil ik mijn oude compleet abonnement terug!!!

Wordt het niet opgelost en mij hierin correct tegemoetgekomen dan wil ik naar een andere provider! Ik ben ECHT op het punt belandt dat ik klaar ben met KPN!!
Ik kies nog liever voor downgraden dan voor gehussel met de trouwe klant!!

Val ik in herhaling? Mooi! Misschien dat het dan WEL duidelijk wordt!!

Ik ben NIET tevreden! 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

45 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Dat laatste is overduidelijk @Anneke-Anna50 
Ik begrijp ook niet waarom je het Netflix abonnement via de KPN neemt, het is niks goedkoper dan dat je het bij Netflix zelf neemt.
Je spreekt over drie tv-ontvangers, ja de 2e en derde kosten geld in het Hussel-abonnement.
Dat je opnames kwijt zijn klopt, zodra het opname-abonnement wordt stop gezet ben je de opnames kwijt en zijn niet meer terug te halen.

Maar even buiten dat, misschien kan webcare hier nog wat voor je betekenen, maar dan moeten ze wel je gegevens hebben.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Reputatie 7
Badge +10

Dat laatste is overduidelijk @Anneke-Anna50 
Ik begrijp ook niet waarom je het Netflix abonnement via de KPN neemt, het is niks goedkoper dan dat je het bij Netflix zelf neemt.
Je spreekt over drie tv-ontvangers, ja de 2e en derde kosten geld in het Hussel-abonnement.
Dat je opnames kwijt zijn klopt, zodra het opname-abonnement wordt stop gezet ben je de opnames kwijt en zijn niet meer terug te halen.

Maar even buiten dat, misschien kan webcare hier nog wat voor je betekenen, maar dan moeten ze wel je gegevens hebben.
Mocht je dat nog niet gedaan hebben zet dan vast je klantnummer(s) en Postcode en huisnummer en telefoonnummer in je forumprofiel Klik hier  wat alleen zichtbaar is voor webcare en voor jou, dan kunnen ze je sneller helpen.

Dus niet hier plaatsen maar in de link die je kunt aanklikken.

Waarom ik netflix via kpn wil? Neem me niet kwalijk! Wat gaat jou dat aan? 
Vriendelijk verzoek om je niet met mij te bemoeien. Dank u. 
 

 

Reputatie 7

Goedemorgen @Anneke-Anna50, allereerst, de aller beste wensen en een gelukkig en gezond 2020!  

Wat een frustratie, erg irritant dat het opzeggen van je Netflix abonnement niet soepel is verlopen. Vreemd dat je bij het stopzetten van Netflix, abusievelijk, ook het (gratis) Opnemen pakket beëindigt. Goed dat je het hier aangeeft, ik zal daar een melding van maken. Dat is zeker niet de bedoeling. 

Gelukkig blijven je opnames bewaard. Als het Opnemen pakket niet actief is, heb je alleen geen toegang meer tot je opgenomen programma's. Wanneer je het pakket weer aanzet, kun je er weer bij :)

Je geeft aan dat er een derde ontvanger is toegevoegd aan je pakket. Dat is niet handig! Het Opnemen Pakket is gratis bij twee of meer tv-ontvangers voor Interactieve TV. Je hebt ook 1 Digitenne tuner. Als ik zo vrij mag zijn, waarvoor gebruik je de tuner? Is dat op een vakantieadres, of op de boot? Kan deze eventueel, wanneer je 'm thuis gebruikt, worden ingewisseld voor een itv ontvanger?

Reputatie 7

Gelukkig blijven je opnames bewaard. Als het Opnemen pakket niet actief is, heb je alleen geen toegang meer tot je opgenomen programma's. Wanneer je het pakket weer aanzet, kun je er weer bij :)

Is dat echt zo @Nadia want @Erik_ zegt in dit topic toch heel iets anders. :thinking:

Reputatie 7
Badge +10

Goedemorgen @Anneke-Anna50, allereerst, de aller beste wensen en een gelukkig en gezond 2020!  

Wat een frustratie, erg irritant dat het opzeggen van je Netflix abonnement niet soepel is verlopen. Vreemd dat je bij het stopzetten van Netflix, abusievelijk, ook het (gratis) Opnemen pakket beëindigt. Goed dat je het hier aangeeft, ik zal daar een melding van maken. Dat is zeker niet de bedoeling. 

Gelukkig blijven je opnames bewaard. Als het Opnemen pakket niet actief is, heb je alleen geen toegang meer tot je opgenomen programma's. Wanneer je het pakket weer aanzet, kun je er weer bij :)

Je geeft aan dat er een derde ontvanger is toegevoegd aan je pakket. Dat is niet handig! Het Opnemen Pakket is gratis bij twee of meer tv-ontvangers voor Interactieve TV. Je hebt ook 1 Digitenne tuner. Als ik zo vrij mag zijn, waarvoor gebruik je de tuner? Is dat op een vakantieadres, of op de boot? Kan deze eventueel, wanneer je 'm thuis gebruikt, worden ingewisseld voor een itv ontvanger?

 

  

Dank je, Nadia! Ook nog de beste wensen! ✨

Ik moest de frustratie van me aftypen, dank dat het duidelijk is. 
Digitenne gebruik ik in Nederland op vakantie. En soms boven. Wat is de reden dat je dit vraagt? Ik heb thuis genoeg aan 1 vaste ontvanger. Het werd mij zelfs aangeraden door KPN op Twitter *toevoeging; om digitenne te houden naast de vaste ontvanger Heb ik tevens screenvideo’s van.

 

Zal mij benieuwen mbt de bewaarde video’s. Dat was niet echt ‘een drama’ het maakte de chaos wel compleet. 

Reputatie 7
Badge +10

Gelukkig blijven je opnames bewaard. Als het Opnemen pakket niet actief is, heb je alleen geen toegang meer tot je opgenomen programma's. Wanneer je het pakket weer aanzet, kun je er weer bij :)

Is dat echt zo @Nadia want @Erik_ zegt in dit topic toch heel iets anders. :thinking:

We zullen het gaan zien….of niet… 😒

Reputatie 7
Badge +10

@Nadia Ik heb je een privé bericht gestuurd met de vraag waar ik hier privé kan aantonen dat ik in ieder geval niet per abuis het verkeerde heb verwijderd. 

Reputatie 7

Gelukkig blijven je opnames bewaard. Als het Opnemen pakket niet actief is, heb je alleen geen toegang meer tot je opgenomen programma's. Wanneer je het pakket weer aanzet, kun je er weer bij :)

Is dat echt zo @Nadia want @Erik_ zegt in dit topic toch heel iets anders. :thinking:

Je hebt gelijk, @wjb Ik was iets te optimistisch. Mijn fout. Sorry! Opnemen pakket uit = opnames kwijt. Zenderpakket uit → zenderpakket aan = Opnames weer beschikbaar

Ik moest de frustratie van me aftypen, dank dat het duidelijk is. 

Begrijpelijk. Als je niet (meer) weet wat er met je pakket gebeurt, en de informatievoorziening onvolledig is word je wel erg gefrustreerd. Laat dit je uitlaatklep zijn. Lucht op :) 

Digitenne gebruik ik in Nederland op vakantie. En soms boven. Wat is de reden dat je dit vraagt?

Ik denk graag mee aan een goede oplossing. Is het mogelijk dat je voor ‘soms boven’, een tweede interactieve tv-ontvanger aansluit? De kosten blijven gelijk, je ruilt dan de DIgitenne tuner om voor een tv-ontvanger, het Opnemen pakket is dan inclusief. In Nederland op vakantie -overigens in de hele EU-  gebruik te maken van de iTV app en casten naar de tv. Of gewoon op de laptop / tablet / telefoon kijken? Is dat een goede optie? :)

@Nadia Ik heb je een privé bericht gestuurd met de vraag waar ik hier privé kan aantonen dat ik in ieder geval niet per abuis het verkeerde heb verwijderd. 

Ik geloof je op je blauwe digitale ogen ;)  Heb het probleem al gereconstrueerd. Het is intern doorgezet, we gaan er aan werken!

Reputatie 7
Badge +10

Gelukkig blijven je opnames bewaard. Als het Opnemen pakket niet actief is, heb je alleen geen toegang meer tot je opgenomen programma's. Wanneer je het pakket weer aanzet, kun je er weer bij :)

Is dat echt zo @Nadia want @Erik_ zegt in dit topic toch heel iets anders. :thinking:

Je hebt gelijk, @wjb Ik was iets te optimistisch. Mijn fout. Sorry! Opnemen pakket uit = opnames kwijt. Zenderpakket uit → zenderpakket aan = Opnames weer beschikbaar

Ik moest de frustratie van me aftypen, dank dat het duidelijk is. 

Begrijpelijk. Als je niet (meer) weet wat er met je pakket gebeurt, en de informatievoorziening onvolledig is word je wel erg gefrustreerd. Laat dit je uitlaatklep zijn. Lucht op :) 

Digitenne gebruik ik in Nederland op vakantie. En soms boven. Wat is de reden dat je dit vraagt?

Ik denk graag mee aan een goede oplossing. Is het mogelijk dat je voor ‘soms boven’, een tweede interactieve tv-ontvanger aansluit? De kosten blijven gelijk, je ruilt dan de DIgitenne tuner om voor een tv-ontvanger, het Opnemen pakket is dan inclusief. In Nederland op vakantie -overigens in de hele EU-  gebruik te maken van de iTV app en casten naar de tv. Of gewoon op de laptop / tablet / telefoon kijken? Is dat een goede optie? :)

 

Uhm, nee dank je, ik heb ook Chromecast , de iTV-app en daarbij, meer kabels doortrekken naar boven, nee dank je. Tevens via de draadloze verbindingsset welke kpn verkoopt vind ik te duur. Ze zijn er wel goedkoper, maar voor die enkele keer vind ik het prima zo :-)

De (wifi) verbinding is ‘perfect’ hier, bovengemiddeld zelfs en anders geef ik wel een gil ;-)

Ik houd graag de digitenne ontvanger als tweede ontvanger erbij.


De derde ontvanger die morgen wordt geleverd, waar ik dus niet om heb gevraagd, maar wel is doorberekend in mijn abonnement, krijgen jullie netjes ongeopend terug wanneer ik en retour box heb ontvangen en alles via de klachtenafdeling, die contact met mij opnemen, is afgehandeld :-)

 

@Nadia Ik heb je een privé bericht gestuurd met de vraag waar ik hier privé kan aantonen dat ik in ieder geval niet per abuis het verkeerde heb verwijderd. 

Ik geloof je op je blauwe digitale ogen ;)  Heb het probleem al gereconstrueerd. Het is intern doorgezet, we gaan er aan werken!

Zijn groen ;-) Toch bedankt!

Reputatie 7
Badge +10

@Nadia  Nog even een toevoeging/vraag,

de digitenne ontvanger tezamen met de tv-ontvanger, dus 2 ontvangers in abonnement, dan is het opnemen-pakket toch ook inclusief? Zo is mij dat verteld door kpn op twitter, digitenne valt dan ook onder een tweede  tv-ontvanger om opnemen gratis te krijgen. 

Reputatie 7

Interessante vraag want ik zie ook nergens de mogelijkheid om een Digitenne ontvanger aan een KPN Hussel abonnement toe te voegen. Ook op de Digitenne site zie ik geen mogelijkheid het Digitenne abonnement met KPN Hussel te combineren.

Reputatie 7
Badge +10

Interessante vraag want ik zie ook nergens de mogelijkheid om een Digitenne ontvanger aan een KPN Hussel abonnement toe te voegen. Ook op de Digitenne site zie ik geen mogelijkheid het Digitenne abonnement met KPN Hussel te combineren.

Kan wel toegevoegd worden onder tv-ontvangers in hussel. Deze screenshot is van mijnkpn. 
 

 

Reputatie 7

Zeker een interessante vraag, wat ik heb uitgezocht is dat: Het Opnemen Pakket gratis is bij twee of meer tv-ontvangers voor Interactieve TV. Ik vrees dat mijn collega's op Twitter een foutje hebben gemaakt :see_no_evil:

Ik zie ook nergens de mogelijkheid om een Digitenne ontvanger aan een KPN Hussel abonnement toe te voegen. Ook op de Digitenne site zie ik geen mogelijkheid het Digitenne abonnement met KPN Hussel te combineren.

Precies dat. We kunnen het later wel toevoegen aan het Hussel abonnement voor € 5,- p/mnd. Alleen het Opnemen pakket wordt daar niet gratis aan toegevoegd. 

Reputatie 7
Badge +10

Ik ben zojuist gebeld door de klantenreacties/klachtenafdeling.

Snel geïrriteerde man!!!


Er moest van alles worden uitgezocht, hij kon geen antwoord geven op mijn reële en duidelijke vragen. Hij gaf aan, coulance opnemen pakket, maar mocht digitenne ontvanger niet als tweede ontvanger worden gezien, wat volgens hem het geval was. (ik voelde de bui al hangen) 

Goed, mede door door zijn snel geïrriteerde gedrag voelde ik me niet serieus genomen en vroeg zelf ondertussen ook geïrriteerd of een collega van hem mij terug kon bellen omdat de toon van het gesprek mij NIET beviel. 
 

 Meneer hing op!!! WoW.…

Admin: topic verplaatst naar bestaand topic
 

Reputatie 7
Badge +10

:open_mouth:Sprakeloos…. 
 

Is mijn topic nu weggegaald? 

Reputatie 7
Badge +16

Wat een gedoe om het annuleren van een Netflix abonnement zeg. Wat mij betreft moeten ze het gewoon terugzetten naar de oude situatie (min het netflix abbonement). Ik snap dat het eventueel niet “standaard” zo kan in de huidige pakketten maar alsnog. Het is gewoon een ‘extra’ pakket dat opgeheven moet kunnen worden zonder problemen. 

Reputatie 7
Badge +16

:open_mouth:Sprakeloos…. 
 

Is mijn topic nu weggegaald? 

Lijkt er op dat een Moderator het heeft samengevoegd met dit topic. Het is hetzelfde verhaal :) 

Hier kan je het bericht vinden:

https://forum.kpn.com/stel-je-vraag-2/boos-486829#post885708

Reputatie 7
Badge +10

Wat een gedoe om het annuleren van een Netflix abonnement zeg. Wat mij betreft moeten ze het gewoon terugzetten naar de oude situatie (min het netflix abbonement). Ik snap dat het eventueel niet “standaard” zo kan in de huidige pakketten maar alsnog. Het is gewoon een ‘extra’ pakket dat opgeheven moet kunnen worden zonder problemen. 

Blijkbaar zo’n gedoe dat mijn zojuist aangemaakte topic weg is¿ , de relaas over de ‘klachtenafdeling’ die mij zojuist even terug had gebeld wat zeer geïrriteerd ging vanuit de KPN medewerker en ik vroeg of iemand anders mij met duidelijkere informatie kon terugbellen, waarop meneer nog zwaarder geïrriteerd zo bats boem ophing , ook is weggehaald. Schiet mij maar lek. 

Reputatie 7
Badge +10

:open_mouth:Sprakeloos…. 
 

Is mijn topic nu weggegaald? 

Lijkt er op dat een Moderator het heeft samengevoegd met dit topic. Het is hetzelfde verhaal :) 

Hier kan je het bericht vinden:

https://forum.kpn.com/stel-je-vraag-2/boos-486829#post885708

Ik schrok al, was zo’n raar gesprek dat ik even spoken zag. Excuus!

Reputatie 7
Badge +10

SMS-je van KPN dat mijn klacht is afgehandeld… Bedankt KPN....

Reputatie 7
Badge +16

Ik zal nog even wachten op een antwoord van KPN in dit topic, persoonlijk heb ik nog alle vertrouwen in dat het goed komt (Vanuitgaand dat je verhaal helemaal klopt :) ).  

Reputatie 7

Hey @Anneke-Anna50, dat is een bijzondere ervaring! Niet het gewenste gesprek. Het spijt mij dat het een onprettige conversatie is geworden. Ik zal eens vragen of hij een kop koffie nodig heeft. Misschien knapt hij daar van op. Mijn collega heeft een uitgebreide notitie achtergelaten, hierin wordt jouw verhaal bevestigd. 

Er moest van alles worden uitgezocht, hij kon geen antwoord geven op mijn reële en duidelijke vragen.

De nieuw ontvanger die naar jou onderweg is, is een 4K-ontvanger. Het advies van mijn collega was om deze nieuwere versie te houden, en de andere ontvanger terug te sturen. Je had een vraag over Amazon Prime Video, die hij even niet paraat had. 

Om daar antwoord op te geven, Amazon Prime is nog niet beschikbaar op de 4K-ontvanger. Dit zal dit jaar gebeuren. 

Helaas, het klopt dat een Digitenne tuner, als tweede tv, het Opnemen pakket niet kosteloos maakt. Het Opnemen Pakket is gratis bij twee of meer tv-ontvangers voor Interactieve TV. Door een andere collega laten terug bellen heeft niet zo veel zin. Het resultaat wordt er niet anders door. Mijn collega had daarop niet het gesprek mogen beëindigen. Dat staat vast.

Wil je opnieuw worden gebeld? Of zal ik de coulance die jou is aangeboden in orde maken? :) 

Ik heb jouw topic hiernaartoe verhuisd. Omdat het onderwerp hetzelfde is. We helpen je graag. Om het overzicht te bewaren houden we alle relevante informatie centraal. Zo doen we geen dubbel werk en wordt je in één keer goed geholpen.

 

Admin edit: niet toegevoegd

Reputatie 7
Badge +10

Hey @Anneke-Anna50, dat is een bijzondere ervaring! Niet het gewenste gesprek. Het spijt mij dat het een onprettige conversatie is geworden. Ik zal eens vragen of hij een kop koffie nodig heeft. Misschien knapt hij daar van op. Mijn collega heeft een uitgebreide login achtergelaten, hierin wordt jouw verhaal bevestigd. 

Er moest van alles worden uitgezocht, hij kon geen antwoord geven op mijn reële en duidelijke vragen.

De nieuw ontvanger die naar jou onderweg is, is een 4K-ontvanger. Het advies van mijn collega was om deze nieuwere versie te houden, en de andere ontvanger terug te sturen. Je had een vraag over Amazon Prime Video, die hij even niet paraat had. 

Om daar antwoord op te geven, Amazon Prime is nog niet beschikbaar op de 4K-ontvanger. Dit zal dit jaar gebeuren. 

Helaas, het klopt dat een Digitenne tuner, als tweede tv, het Opnemen pakket kosteloos maakt. Het Opnemen Pakket is gratis bij twee of meer tv-ontvangers voor Interactieve TV. 

 

Ik quote jou @Nadia 

“Helaas, het klopt dat een Digitenne tuner, als tweede tv, het Opnemen pakket kosteloos maakt. Het Opnemen Pakket is gratis bij twee of meer tv-ontvangers voor Interactieve TV. ” 

Zeg je nu dat een digitenner tuner opnemen kosteloos maakt? Dat is toch precies het hele euvel? Dat is mede wat ik telkens aangaf wat dan toch goed is? En de vraag waarom het opnemen pakket dus toch foetsjie is.
 Ik heb digitenne en itv-ontvanger waardoor opnemen gratis wordt. Dit is eerder nog door kpn op twitter bevestigt! 
Of maakte je een typfout? 

Ik vind de erg uiteenlopende misleidende informatie vanuit kpn ronduit verwarrend. Hier ontstaan problemen door waardoor de klant wordt benadeeld. 
 

Reputatie 7
Badge +10

Ik doe mee met de ☕️
Even hoofd leegmaken, wat een gedoe 😒
 

 

Reputatie 7

Dat was een typo, @Anneke-Anna50. Ik heb het gecorrigeerd door niet toe te voegen. 

Ik heb het hier:

Het Opnemen Pakket is gratis bij twee of meer tv-ontvangers voor Interactieve TV. Je hebt ook 1 Digitenne tuner. Als ik zo vrij mag zijn, waarvoor gebruik je de tuner? Is dat op een vakantieadres, of op de boot? Kan deze eventueel, wanneer je 'm thuis gebruikt, worden ingewisseld voor een itv ontvanger?

En in dit bericht:

Zeker een interessante vraag, wat ik heb uitgezocht is dat: Het Opnemen Pakket gratis is bij twee of meer tv-ontvangers voor Interactieve TV. Ik vrees dat mijn collega's op Twitter een foutje hebben gemaakt :see_no_evil:

Ik zie ook nergens de mogelijkheid om een Digitenne ontvanger aan een KPN Hussel abonnement toe te voegen. Ook op de Digitenne site zie ik geen mogelijkheid het Digitenne abonnement met KPN Hussel te combineren.

Precies dat. We kunnen het later wel toevoegen aan het Hussel abonnement voor € 5,- p/mnd. Alleen het Opnemen pakket wordt daar niet gratis aan toegevoegd. 

Wel correct aan gegeven. Het spijt mij voor de verwarring!

Doe mij maar een dubbele ristretto :coffee: