Hussel?
Nou dat heb ik geweten!
Mensen mensen bij de KPN, wat zijn jullie toch aan het doen. Als het bij jullie fout gaat dan gaat het ook compleet fout!!!!
Netflix had ik een paar dagen geleden toegevoegd om de optie betalen via KPN.
En wilde deze weer stopzetten.
Krijg ik e-mail dat ook ineens de hussel entertainment voordeel vervalt en dat mijn opnemen pakket is verwijderd!!
Pardon?!?
Bij het stopzetten van netflix was dus tevens mijn gratis opnemen pakket automatisch verwijderd!
Dit terwijl ik alleen Netflix had stopgezet in mijn kpn! En NIETS anders!
Fout in het webscript volgens een kpn medewerker maar zolang mijn klacht open stond en het doorvoeren van wijzigingen vanuit kpn, er niets voor mij gedaan kon worden.
Hoe gefrustreerd wil je het hebben?!?
Na dus meerdere keren gebeld te hebben met kpn wat hier in vredesnaam is gebeurd krijg ik dus in mijn e-mail, na het tweede telefoontje, (het leek er op dat de medewerker een backup van mijn abonnement had teruggezet zodat alles dus in eerste instantie in orde leek) en wat blijkt later, er was doodleuk voor €5 extra een tv ontvanger toegevoegd aan mijn abonnement zodat het opnemen pakket gratis is. WAT?!?
Betalen voor 3 ontvangers?!?
En het Netflix pakket staat ook nog als actief!
De klant gewoon op nog meer kosten jagen?!?
Dan wordt er moeilijk gedaan met een stick up her ass houding bij het eerste telefoontje en genoemd een klacht aanmaken en ondertussen niets voor mij kunnen doen!
En bij het eerste telefoontje dus gewoon niets voor mij kunnen doen en maar hameren op dat jullie dit in de training krijgen en slecht nieuws gesprekken leren.
Slecht nieuws gesprekken?!?
Dit is JULLIE fout!! De fout zit bij jullie!!
Ik kan niet alleen geen gebruik meer maken van opnemen, ik ben ook al mijn opnames kwijt!
Ik wil alleen Netflix stopzetten!
Zonder verlies of bijbetalen van wat dan ook!!
Ik wil geen derde ontvanger waarvoor ik extra moet betalen! Ik heb al 2 ontvangers!!
Ik heb al 2 ontvangers! Digitenne én interactieve tv met ontvanger!
Zijn jullie nu helemaal van de pot gerukt!
Er was mij een poosje terug zelfs op Twitter aangeraden om digitenne te behouden omdát ik dan het opnemen pakket gratis krijg!!
Ik wil zonder gedoe toegevoegde tv pakketten kunnen stopzetten en zonder dat mijn abonnement ineens op de kop staat en wil dat het weer is zoals ik het bij KPN heb afgesloten!
Als dit jullie idee van hussel is, dan wil ik mijn oude compleet abonnement terug!!!
Wordt het niet opgelost en mij hierin correct tegemoetgekomen dan wil ik naar een andere provider! Ik ben ECHT op het punt belandt dat ik klaar ben met KPN!!
Ik kies nog liever voor downgraden dan voor gehussel met de trouwe klant!!
Val ik in herhaling? Mooi! Misschien dat het dan WEL duidelijk wordt!!
Ik ben NIET tevreden!