Goedenmiddag Servicedesk,
Lang verhaal kort: ca 4 maanden terug is door monteur een DLM Reset uitgevoerd wegens eenĀ brak Experia modem. Dit is vervangen voor een v10 en alles was weer op orde.
Maand of 2 geleden heb ik de v10 vervangen voor een eigen Draytek waarin ik aardig heb zitten hobbyen. Resultaat is nu dat de internet verbinding (die helaas al niet heel snel is, nauwelijks vooruit te branden is nu.)
Draytek is helemaal gereset en volgens het boekje ingesteld nu.
Voordat DLM echter alles rechttrekt kan het wel weer weken duren en dat is nagenoeg geen optie aangezien mijn upload gezakt is van de vroegere 5 mbps naar 1.3 mbps.
Nou is mijn verzoek om een DLM reset uit te laten voeren. Gisterenavond heb ik hier de servicedesk al voor gebeld maar die konden mij niet helpen (of, ik kreeg meer het gevoel, wilde mij niet helpen.)
Het lijkt me onzin dat ik een monteur moet inboeken nu, die vervolgens onsite komt om een telefoontje te plegen voor een DLM reset.
Concreet: kan iemand van KPN mij hier verder mee helpen?
(ps. meting van de lijn etc is destijds allemaal uitgevoerd door monteur en is in orde)
Ā
Ā
Ā
Beste antwoord door vk645
Bekijk origineel