Beantwoord

Een week lang storing

  • 10 June 2021
  • 30 reacties
  • 356 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Reputatie 3

Hoi Erik, dankjewel voor je reactie. Ik heb op de link geklikt en kom uit op 5 euro vergoeding . Heb iets te voorbarig akkoord gegeven op de link helaas, dus denk dat ik mijzelf net in de voeten heb geschoten daarmee.

Reputatie 7
Badge +30

Geen probleem, vul ik het aan met de rest, @Thomaszomaar :) Je factuurdatum is de 4e van de maand. Omdat dit al heel dichtbij is durf ik niet 100% te garanderen dat mijn aanvullende creditering op je julifactuur verwerkt wordt. Mocht je het daar niet op zien, dan krijg je het in augustus in mindering gebracht. 

Reputatie 3

Geen probleem, vul ik het aan met de rest, @Thomaszomaar :) Je factuurdatum is de 4e van de maand. Omdat dit al heel dichtbij is durf ik niet 100% te garanderen dat mijn aanvullende creditering op je julifactuur verwerkt wordt. Mocht je het daar niet op zien, dan krijg je het in augustus in mindering gebracht. 

Erik, kan ik ook iets voor jou doen dat ze bij KPN weten dat je geweldig werk levert? Van begin tot eind heb je mij fantastisch ondersteund, ben ik erg blij mee. Enorm bedankt voor je inzet!!

Reputatie 7
Badge +30

Dank voor je mooie woorden, Thomas :blush: De baas leest hier wel eens mee, dus dit is meer dan voldoende :) Voor mij is het genoeg dat jij nu weer goed werkende diensten hebt.

voor mij onmogelijk om hiermee iets zinvols te kunnen doen. Had verwacht dat KPN wel ondersteuning zou geven.Â