Beantwoord

Een week lang storing

  • 10 June 2021
  • 30 reacties
  • 356 keer bekeken

Reputatie 3

Een hele goedeavond.

Ik zit sinds 3 juni zonder internet en TV. 3x telefonisch contact opgenomen met de klantenservice. De dag zelf, toen het begon, afgelopen maandag en woensdag. Volgens de storingpagina zou de storing woensdag 9 juni 18:00 verholpen moeten zijn, volgens jullie collega is dit een indicatie en zou het langer kunnen duren. Vervolgens blijft de storing op de internet pagina staan dat het opgelost zal worden op 9 juni 18:00. Krijg ik ook het advies om de modem ieder half uur uit en aan te zetten om te kijken of er al verbinding is. Ik heb helaas wel iets beters te doen dan mijzelf valse hoop geven….

De verlichting die ik aangeboden heb gekregen is een hoger datalimiet op mijn mobiel zodat ik dit kan gebruiken als hotspot. Heel aardig, maar wanneer worden er concrete antwoorden gegeven? Een week zonder internet en televisie is mij te lang, aangezien ik voor meer betaal wat ook internet gebruikt, denk aan Netflix, denk aan een PlayStation abonnement. Al die abonnementen vallen in het teniet maar mogen wel doorbetaald worden zonder dat het gebruikt kan worden, inclusief KPN zelf.

Ik wil weten wanneer dit opgelost gaat worden.

Bedankt voor het lezen!

 

Met vriendelijke groet,

Thomas

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 10 June 2021, 21:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

30 reacties

Reputatie 3

Hoi Erik, dankjewel voor je reactie. Ik heb op de link geklikt en kom uit op 5 euro vergoeding . Heb iets te voorbarig akkoord gegeven op de link helaas, dus denk dat ik mijzelf net in de voeten heb geschoten daarmee.

Reputatie 7

Geen probleem, vul ik het aan met de rest, @Thomaszomaar :) Je factuurdatum is de 4e van de maand. Omdat dit al heel dichtbij is durf ik niet 100% te garanderen dat mijn aanvullende creditering op je julifactuur verwerkt wordt. Mocht je het daar niet op zien, dan krijg je het in augustus in mindering gebracht. 

Reputatie 3

Geen probleem, vul ik het aan met de rest, @Thomaszomaar :) Je factuurdatum is de 4e van de maand. Omdat dit al heel dichtbij is durf ik niet 100% te garanderen dat mijn aanvullende creditering op je julifactuur verwerkt wordt. Mocht je het daar niet op zien, dan krijg je het in augustus in mindering gebracht. 

Erik, kan ik ook iets voor jou doen dat ze bij KPN weten dat je geweldig werk levert? Van begin tot eind heb je mij fantastisch ondersteund, ben ik erg blij mee. Enorm bedankt voor je inzet!!

Reputatie 7

Dank voor je mooie woorden, Thomas :blush: De baas leest hier wel eens mee, dus dit is meer dan voldoende :) Voor mij is het genoeg dat jij nu weer goed werkende diensten hebt.

voor mij onmogelijk om hiermee iets zinvols te kunnen doen. Had verwacht dat KPN wel ondersteuning zou geven.Â