Twee jaar geleden verhuist. KPN kon op het nieuwe adres niet leveren dus overgestapt naar Ziggo. Afgelopen december een berichtje gehad dat KPN inmiddels wel lukte dus weer terug overgestapt naar KPN. Helaas is de wifi gewoon slecht sinds we KPN op het nieuwe adres wonen. Zelfs na het aanschaffen van een dure wifi repeater (origineel van KPN) werkt het niet zoals we graag zouden willen. Thuiswerken of een voetbalwedstrijd in de tuin wordt hierdoor onmogelijk. Terwijl dit voorheen met Ziggo wel lukte. Na een aantal pogingen dit op te lossen KPN weer aan de telefoon gehad. Helaas is de oplossing die ze aandragen voor het verbeteren van de wifi de experiabox resetten. Met als gevolg dat er nu voor de tweede keer al een service monteur is langs geweest voor onze alarminstallatie. Want na een reset zijn al je instellingen weg en moet er dus iemand á €80 per uur dit komen oplossen en de juiste instellingen terugzetten. Kan ik de rekening naar jullie toe sturen? want dit blijft een terugkomend probleem op deze manier.
admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijk topic
Beste antwoord door Joep1965
Bekijk origineel