Beantwoord

Experiabox V10A ?

  • 11 July 2020
  • 27 reacties
  • 275 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Bart,

 

inmiddels 8 monteurs en een grondploeg verder. Nog steeds niet opgelost. Bijna elke dag contact met techdesk gehad. Dus nee, het is mij absoluut niet duidelijk. Word er echt verschrikkelijk chagrijnig van. 
 

Las en Isra punt zijn inmiddels vervangen. Fritzbox constateert een aftakking van 45 meter lang die signaalverlies tot gevolg heeft. Nu wachten op een specialist die hopelijk volgende week komt en die dezelfde conclusie gaat trekken als een aantal van zijn voorgangers; er moet een grondploeg komen.…

 

lekker efficiënt bezig!

 

grBas

Reputatie 7
Badge +20

Wat een geouwehoer zeg. Ik kan mij dan ook voorstellen dat je daar chagrijnig van wordt. Tot nu toe lijkt niemand de oorzaak nog te kunnen vinden. Er komt nu dus weer een monteur. Hopelijk is dit de laatste en kan hij de oorzaak achterhalen en oplossen als snap ik dat je sceptisch bent nadat er zal zoveel monteurs zijn geweest. Ik ben benieuwd hoe het volgende bezoek verloopt.