Beantwoord

Experiabox V10A ?

  • 11 July 2020
  • 27 reacties
  • 275 keer bekeken

Al tijd last van wegvallend internet. Begin mei ISRA punt vervangen, V8 vervangen voor een V10A en nu nog steeds haperingen. Zowel bedraad als draadloos. Vandaag SD gebeld en die zien niks. Nee hoor meneer aan onze kant is de lijn gewoon stabiel. Terwijl alles bij mij er uit ligt. 

Men kan dus niks voor mij betekenen, klacht indienen wordt ook afgeraden want daar doen ze ook niks mee. 

Is dit normaal?

M.i. klopt de hele meting die KPN uitvoert echt voor geen meter…

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 22 July 2020, 11:42

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

27 reacties

Bart,

 

inmiddels 8 monteurs en een grondploeg verder. Nog steeds niet opgelost. Bijna elke dag contact met techdesk gehad. Dus nee, het is mij absoluut niet duidelijk. Word er echt verschrikkelijk chagrijnig van. 
 

Las en Isra punt zijn inmiddels vervangen. Fritzbox constateert een aftakking van 45 meter lang die signaalverlies tot gevolg heeft. Nu wachten op een specialist die hopelijk volgende week komt en die dezelfde conclusie gaat trekken als een aantal van zijn voorgangers; er moet een grondploeg komen.…

 

lekker efficiënt bezig!

 

grBas

Reputatie 7
Badge +20

Wat een geouwehoer zeg. Ik kan mij dan ook voorstellen dat je daar chagrijnig van wordt. Tot nu toe lijkt niemand de oorzaak nog te kunnen vinden. Er komt nu dus weer een monteur. Hopelijk is dit de laatste en kan hij de oorzaak achterhalen en oplossen als snap ik dat je sceptisch bent nadat er zal zoveel monteurs zijn geweest. Ik ben benieuwd hoe het volgende bezoek verloopt.