Beantwoord

Geen telefonie en oude software KPN Sagemcom BOX12

  • 2 February 2022
  • 83 reacties
  • 1074 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal,

Vandaag mijn oude Experiabox V8 omgeruild voor een KPN box12 omdat de wifimanager dat graag wou,Alleen zit er verouderde software op en werkt de huistelefoon niet.

Ik heb hem al gereset met een paperclip.

Hopelijk ligt het niet weer aan motive zoals vorig jaar…..Dat duurde toen maanden…

Alvast bedankt voor de hulp!!!!

 

icon

Beste antwoord door Anonymous 23 February 2022, 14:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

83 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Sorry, @klantuitvelp, het was niet mijn bedoeling om je vraag over het noodpakket te negeren. Blijkbaar raakte ik wat afgeleid en heb m'n reactie geplaatst zonder dit verder te benoemen. Fijn dat deze opgestuurd is gisteren. Ik ga er dan vanuit dat je hem inmiddels binnen hebt?

Maakt niet uit @Erik_ ;)

Hij is binnen maar hij werkt niet goed,Er zit ook een verkeerde stekker bij(0,5a ipv het nodige 1a) en ik vermoed dat het daardoor komt.Jouw collega kon er geen adapter voor opsturen ,Maar ik denk eerlijk gezegd dat het hele kastje omgeruild moet worden want ik heb hier gezocht op ´RBX2800 adapter´ en dan zie ik dat de hele ontvanger omgeruild moet worden.

Zou je dat misschien kunnen regelen?Het liefst wil ik dan weer een rebox RBX2800 omdat de ontvangst daarvan beter is.

Reputatie 7
Badge +30

Er is hier nu alsnog een verhuizing naar hetzelfde adres opgestart, in combinatie met een escalatiemelding. Betekent dat dit nu bij de escalatiemedewerkers in behandeling is, @klantuitvelp. En dat ik me voor nu eerst even afzijdig hou. Anders gaan we elkaar in de weg zitten.

 

Wat de Digitenne betreft, daar heb ik wel naar gekeken. Ik zie twee dingen.

Als eerste dat er een Digitenne insteekkaart in je abonnement zit sinds 29 januari. Heb je die insteekkaart inmiddels ook binnen en in gebruik genomen?

Daarnaast zie ik ook bevestigingen van het Direct Online Pakket op de 9e en de 11e. Dus het lijkt erop dat er vandaag opnieuw wat is toegestuurd. 

Hoi erik,

Ik heb de insteekkaart maar afgezegd,Die was niet aangekomen.

Je collega heeft een nieuwe digitenne en een huawei 4G modem verzonden,Zodat ik tv kan kijken en de dag van de nep-verhuizing alsnog internet heb.

Ik ga er vanuit dat het dan opgelost is,Net als vorig jaar na een nep-verhuizing.

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Dat verklaart ook waarom het systeem maar half vond dat je Digitenne hebt :D De kaart staat er nog wel deels in, maar dat kan dan hersteld worden nadat de ‘verhuizing’ is afgerond. Ik zie dat daarvoor vandaag al een wijziging is ingeschoten, dus dat is mooi. Werkt je telefonie nu ook weer zoals zou moeten, @klantuitvelp?

Hoi Erik,

Vandaag is de insteekkaart verwijderd inderdaad:)

Ik heb inderdaad weer telefonie en tv!!Wel kreeg ik weer nieuwe ontvangers,Omdat 1 van mijn tv´s alleen scart heeft moet ik weer die ontvanger omruilen maar goed,Dat is maar zo(wel de 3e keer,Hopelijk hoef ik dat niet telkens te doen).

Wel jammer dat ook het nieuwe digitenne kastje defect was,Snap niet hoe dat kan.

Bedankt allemaal voor de hulp!

Inmiddels is de nieuwe HMB2260 aangekomen en het werkt allemaal weer prima!

Dank voor de hulp !

Ook bevalt de v10 goed,Beter dan de voorgaande modems(v10A,V8,box 12).

 

 

Reputatie 7
Badge +30

Fijn om te lezen, @klantuitvelp! Het heeft even wat moeite gekost, maar ik ben blij dat alles naar behoren werkt nu.