Beantwoord

geen tv, telefoon en internet meer

  • 20 February 2021
  • 69 reacties
  • 964 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

69 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Jongens, houden we het gezellig? Het is inmiddels meerdere malen genoemd dat de actie fout was, dit hoeft niet vaker herhaald te worden. Zoals @Tonny56 aangeeft, is dit een wijze les voor hem geweest. Laat we het hierbij houden. Vandaag komt er een monteur langs, hopelijk kan deze de boel repareren en anders stuurt hij de juiste partij aan om dit in orde te maken. Het belangrijkste is dat het hersteld gaat worden.

Badge +1

👍👍👍👍👍👍👍👍

dank voor het positieve bericht zat er best wel mee in de maag

Heel goed was mijn fout en nu is het klaar  

Badge +1

Hallo monteur geweest maar er moet toch een 

KPN NetwerkNL komen om het montagepunt te herstellen. Daar wordt ik over gebeld 

nu mijn vriendelijke verzoek kan de bundel nog d’r door lopen dat ivm thuis werken vrouw dat zou heel fijn zijn 

Reputatie 7
Badge +17

Dat hadden we al verwacht. Ik zie dat de monteur de nodige stappen heeft ondernomen en dat er geprobeerd is contact met jou op te nemen om een afspraak met een KPN NetwerkNL monteur te maken. Helaas hebben we jou niet kunnen bereiken. Je hebt van ons daarom een e-mail en SMS ontvangen met hierin het telefoonnummer dat je kan bellen, in combinatie met een toegangscode. Zou je ons willen bellen?

Edit: Ik heb ook weer een nieuwe databundel aan het mobiele nummer toegekend. Hopelijk kan je hiermee weer even vooruit.

Badge +1

Hoezo niet bereikbaar ik had mijn mobiel nummer aan de monteur gegeven 

vandaag hele dag gewacht en zijn nu een dag verder 

gaat dat nog lukken voor het weekend die glasvezel modem 

want de bundels van jullie dat is heel aardig 

maar ik kan niet bellen 📞 geen tv kijken ja op tablet maar daar wordt ik een beetje gek van 🙄en geen normaal internet 

Badge +1

Ben bang door dat er geen contact kon worden op genomen(IK AANKOMENDE WEEKEND WEER GEEN TV / TELEFOON/ WI-FI HEB)   Wat niet mijn schuld was ze hebben me geprobeerd te bellen op een oud 06 nummer wat ik al jaren niet meer heb bleek achteraf dus vandaar geen contact dus niet mijn fout want om andere redenen weten ze me wel te vinden zoals factuur van bellen 😥😔😢

Badge +1

Hallo ik wil voor weekend weer fatsoenlijk tv kijken en bellen en internet afspraak met monteur is mislukt door jullie fout

Ik neem aan dat je zelf inmiddels hebt teruggebeld (naar KPN NetwerkNL) om alsnog een afspraak te maken?

En we mochten het er niet meer over hebben, maar als je niet …. had de monteur van 23 feb. het in orde kunnen maken….

Badge +1

Ja via klanten service zou ik weer gebeld worden 

en ja het wonder is geschied komen vandaag nog 

Gelukkig! Hopelijk heb je vóór het weekend weer een volledig werkende aansluiting. Niets is vervelender als dat dat het niet doet. Omdat ook TV (en bij sommigen vaste telefoon) daar over loopt.

Ik heb ook een Digitennekastje, maar daar wordt je ook niet vrolijk van. Want opnemen / pauzeren kan niet. Gelukkig wel HD sinds jaar of 2.

Badge +1

Dank je voor je berichtje we gaan het zien foto afwachten vandaag 👍

Badge +1

Hallo glasvezel modem weer heel Maar 

1 kan experia V8 niet vinden kan nu ook geen wachtwoord instellen 

2 bellen wil wel 

3 Tv geeft foutcode 36
 

 

Ik zie alle lampjes op de Experiabox groen. Die zou het dus moeten doen.

Zo. Dat is een antiek opstartscherm. Heb je nog een Motorola (of tot voor kort gehad)?

Andere apparaten op internet (LAN of Wifi) doen het wel?

Badge +1

Wat bedoel je met antiek das de tv een loewe Duitse degelijkheid 

Badge +1

 

Ai. Ik vrees dat de ontvanger (geen Motorola maar een Arcadyan hmb2260 dus) is overleden.

→ Andere apparaten op internet (LAN of Wifi) doen het wel?

Wat je nog kunt proberen:

Schakel 'm ca. 3 minuten uit met de schakelaar op de achterkant. Druk na het aanzetten direct kort op de stand-by knop op de bovenkant. Met daarna steeds kort drukken navigeer je, met lang indrukken (ca. 3 sec.) bevestig je de keuze. Kies ‘software verwijderen'.

Zie Hoe reset ik de tv-ontvanger zonder tv menu op pagina TV ontvanger werkt niet.

Om toch tv te kunnen kijken totdat de ontvanger weer werkt of is omgewisseld voor een werkende (tenzij je deze werkend krijgt) zijn er

Via laptop: tv.kpn.com (aanbevolen browser Google Chrome); laptop kan via hdmi met tv verbonden.

App KPN ITV in tablet of smartphone.

Badge +1

Dit is een nieuwe zo uit de doos was bedoeld voor 2 e tv maaar nog niet aan toe gekomen

 

 

Ah okee. Ik neem dus aan dat de andere ontvanger wel werkt. En de telefoon. En internet.

Hoe lang heeft deze in de doos gezeten? Een half jaar?

Heb je de aanwijzing al gevolgd? Volledig uitschakelen (ik doe dat altijd minimaal 3 minuten) en dan weer aan zetten.
Netwerkkabel even getest? Met een laptop bijvoorbeeld.

Badge +1

Ai. Ik vrees dat de ontvanger (geen Motorola maar een Arcadyan hmb2260 dus) is overleden.

→ Andere apparaten op internet (LAN of Wifi) doen het wel?

Wat je nog kunt proberen:

Schakel 'm ca. 3 minuten uit met de schakelaar op de achterkant. Druk na het aanzetten direct kort op de stand-by knop op de bovenkant. Met daarna steeds kort drukken navigeer je, met lang indrukken (ca. 3 sec.) bevestig je de keuze. Kies ‘software verwijderen'.

Zie Hoe reset ik de tv-ontvanger zonder tv menu op pagina TV ontvanger werkt niet.

Om toch tv te kunnen kijken totdat de ontvanger weer werkt of is omgewisseld voor een werkende (tenzij je deze werkend krijgt) zijn er

Via laptop: tv.kpn.com (aanbevolen browser Google Chrome); laptop kan via hdmi met tv verbonden.

App KPN ITV in tablet of smartphone.

Internet en bellen en modem experia box V8 heb ik ook gevonden maar tv niet heb nu oude tv ontvanger weer aan gesloten zelfde als nieuw uit doos en zie ander beeld is nu software aan het laden 

maar de nieuwe werkt niet nooit gebruikt en waarschijnlijk stuk hoe kan dat ik wil deze voor 2e tv gebruiken eventueel 

Badge +1

Ah okee. Ik neem dus aan dat de andere ontvanger wel werkt. En de telefoon. En internet.

Hoe lang heeft deze in de doos gezeten? Een half jaar?

Heb je de aanwijzing al gevolgd? Volledig uitschakelen (ik doe dat altijd minimaal 3 minuten) en dan weer aan zetten.
Netwerkkabel even getest? Met een laptop bijvoorbeeld.

Aantal jaren 😱andere lijkt te werken 

 

waarschijnlijk stuk hoe kan dat ik wil deze voor 2e tv gebruiken eventueel 

Nou stuk. Maar herkent de nieuwe software niet (dat nieuwe menu is een heel nieuw platform voor tv). Waarschijnlijk kan je nu alleen een 2de (nog) aan de praat krijgen als deze wordt omgeruild voor een andere.

 

Dat scherm van die andere ziet er hierboven prima uit. Het verschil zie je zelf ook wel. Die 2de te lang niet gebruikt (nooit). Mist dus "wat” updates.

Zet even voor Denise_ het serienummer van de ontvanger die niet werkt onder Pers. opm. in je profiel. Dan kan ze hier een omruil voor inzetten.

Badge +1

waarschijnlijk stuk hoe kan dat ik wil deze voor 2e tv gebruiken eventueel 

Nou stuk. Maar herkent de nieuwe software niet (dat nieuwe menu is een heel nieuw platform voor tv). Waarschijnlijk kan je nu alleen een 2de (nog) aan de praat krijgen als deze wordt omgeruild voor een andere.

 

Dat scherm van die andere ziet er hierboven prima uit. Het verschil zie je zelf ook wel. Die 2de te lang niet gebruikt (nooit). Mist dus "wat” updates.

Dus de hele nieuwe is stuk zonder ooit gebruikt te hebben 

Badge +1

Zou ik dan 2 nieuwe ontvangers moeten hebben misschien

Dus de hele nieuwe is stuk zonder ooit gebruikt te hebben 

Juist daardoor.

Die 2de te lang niet gebruikt (nooit). Mist dus "wat” updates.

Zet even voor Denise_ het serienummer van de ontvanger die niet werkt onder Pers. opm. in je profiel. Dan kan ze hier een omruil voor inzetten.

 

Zou ik dan 2 nieuwe ontvangers moeten hebben misschien

Nee hoor. Die ene is gewoon gebruikt en heeft dus wel de relevante (basis)software.

Badge +1

De ontvanger die ik had doet het gewoon maar ik dacht van de week door problemen tv ik gebruik de ontvanger die ik nog had de nieuwe dus.

maar schijnbaar kent deze de software niet zoals je zei 

hoe werkt zoiets (Zet even voor Denise_ het serienummer van de ontvanger die niet werkt onder Pers. opm. in je profiel. Dan kan ze hier een omruil voor inzetten.)