Beantwoord

geen tv, telefoon en internet meer

  • 20 February 2021
  • 69 reacties
  • 964 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

69 reacties

Je hebt al e.e.a. ingevuld in je profiel (ik kan alleen de producten en woonplaats zien, dus neem aan dat je je naam; adres; e.d. er ook in hebt staan.

Zet er dus nog even dat serienummer bij in het vak Persoonlijke opmerkingen (pag. onderaan opslaan niet vergeten) en dan gaat het via @Denise_ helemaal goed komen voor je 2de tv.

Badge +1

Je hebt al e.e.a. ingevuld in je profiel (ik kan alleen de producten en woonplaats zien, dus neem aan dat je je naam; adres; e.d. er ook in hebt staan.

Zet er dus nog even dat serienummer bij in het vak Persoonlijke opmerkingen (pag. onderaan opslaan niet vergeten) en dan gaat het via @Denise_ helemaal goed komen voor je 2de tv.

Oké dank je wel heb het gedaan is het zo juist 

 

is het zo juist

Kan ik niet zien (ben gewone gebruiker) maar ik ga ervan uit dat het klopt. Anders trekt Denise_ wel aan de bel. Nu wachten tot ze er weer is.

Reputatie 7
Badge +17

Goed om te lezen dat de monteur vandaag nog langs kon komen en het glasvezelkastje weer gerepareerd is. Je bent in ieder geval weer online! Nu zit je nog met een tv-ontvanger die foutcode 36 geeft. Ik heb helaas niet de mogelijkheid om deze direct te vervangen, maar ik heb mijn collega's van de logistieke afdeling gevraagd om je een nieuwe tv-ontvanger toe te sturen. Ik verwacht uiterlijk volgende week terugkoppeling op dit verzoek te ontvangen. Zodra ik deze heb, laat ik je de uitkomst weten. :blush:

Badge +1

Goed om te lezen dat de monteur vandaag nog langs kon komen en het glasvezelkastje weer gerepareerd is. Je bent in ieder geval weer online! Nu zit je nog met een tv-ontvanger die foutcode 36 geeft. Ik heb helaas niet de mogelijkheid om deze direct te vervangen, maar ik heb mijn collega's van de logistieke afdeling gevraagd om je een nieuwe tv-ontvanger toe te sturen. Ik verwacht uiterlijk volgende week terugkoppeling op dit verzoek te ontvangen. Zodra ik deze heb, laat ik je de uitkomst weten. :blush:

Oooo reuze bedankt ik wacht af want die nu code 36 aangaf was helemaal nieuw en bedoeld voor 2e tv voor slaapkamer maar nog niet aan toegekomen beetje veel lui en datakabel moet ook nog naar boven ligt in de meter kast om aan gesloten te worden 😱😅

Haha, bij mijn moeder gebruik ik mijn laptop als “tv-ontvanger”. Ik sluit 'm met hdmi kabel aan op de tv op '’mijn'’ slaapkamer daar. Vervolgens ga ik naar tv.kpn.com en kan tv kijken op het televisietoestel. Nota bene dus met mijn eigen zenderpakketten :grin: .

De Sony tv heeft ook iets wat op chromecast lijkt: Miracast.

Badge +1

Tv doet het weer met andere ontvanger die ik altijd gebruikte werkte het gewoon wet na software updating 

En voor de ander ontvanger de nooit gebruikte krijg ik en ander volgens 

Denise_ schreef:

Goed om te lezen dat de monteur vandaag nog langs kon komen en het glasvezelkastje weer gerepareerd is. Je bent in ieder geval weer online! Nu zit je nog met een tv-ontvanger die foutcode 36 geeft. Ik heb helaas niet de mogelijkheid om deze direct te vervangen, maar ik heb mijn collega's van de logistieke afdeling gevraagd om je een nieuwe tv-ontvanger toe te sturen. Ik verwacht uiterlijk volgende week terugkoppeling op dit verzoek te ontvangen. Zodra ik deze heb, laat ik je

Reputatie 7
Badge +17

Ik heb zelf nog geen terugkoppeling ontvangen over de nieuwe tv-ontvanger. Ik kreeg vandaag wel te horen dat de logistieke afdeling een achterstand van een aantal dagen heeft; ze zijn op dit moment bezig met verzoeken die ingediend zijn op 24 februari. Ik kan dus niet met zekerheid zeggen wanneer ik terugkoppeling ontvang, maar zodra ik die heb, laat ik het weten.

Badge +1

Ik heb zelf nog geen terugkoppeling ontvangen over de nieuwe tv-ontvanger. Ik kreeg vandaag wel te horen dat de logistieke afdeling een achterstand van een aantal dagen heeft; ze zijn op dit moment bezig met verzoeken die ingediend zijn op 24 februari. Ik kan dus niet met zekerheid zeggen wanneer ik terugkoppeling ontvang, maar zodra ik die heb, laat ik het weten.

Das heel fijn ik wacht af

Reputatie 7
Badge +17

Goed nieuws! Mijn collega's hebben een vervangende tv-ontvanger opgestuurd. Ik zal je even een privébericht sturen met meer informatie.

Badge +1

Goed nieuws! Mijn collega's hebben een vervangende tv-ontvanger opgestuurd. Ik zal je even een privébericht sturen met meer informatie.

In zie dat die niet naar mijn huis gestuurd wordt 

Reputatie 7
Badge +17

Dat klopt! Nieuwe apparatuur wordt bij een wissel standaard naar een servicepunt in de buurt gestuurd. Zo hoef jij niet thuis te blijven en kan je het pakket wisselen op een moment dat het jou uit komt. We kunnen een wissel wel thuis uitvoeren, maar dit brengt extra kosten met zich mee. Voor een wissel aan de deur betaal jij als klant € 10,00. Onze logistieke afdeling heeft geen contact met de klant en kan dus niet jouw voorkeuren bespreken. Ze kiezen er daarom standaard voor om het pakket bij een servicepunt in de buurt af te leveren, om jou de koerierskosten te besparen.

Badge +1

Dat klopt! Nieuwe apparatuur wordt bij een wissel standaard naar een servicepunt in de buurt gestuurd. Zo hoef jij niet thuis te blijven en kan je het pakket wisselen op een moment dat het jou uit komt. We kunnen een wissel wel thuis uitvoeren, maar dit brengt extra kosten met zich mee. Voor een wissel aan de deur betaal jij als klant € 10,00. Onze logistieke afdeling heeft geen contact met de klant en kan dus niet jouw voorkeuren bespreken. Ze kiezen er daarom standaard voor om het pakket bij een servicepunt in de buurt af te leveren, om jou de koerierskosten te besparen.

Oké bedankt 

is de ontvanger nog het zelfde model trouwens 

En  wat kan ik het beste doen de nieuwe installeren en dan die ik nu gebruik voor 2e tv gebruiken maar ik weet niet wanneer dat gebeurt 

hoelang kan in die dan niet gebruiken die ontvanger

Er zijn 2 verschillende typen HD ontvanger. De Arris 2952 en de Arcadyan 2260. Technisch en in gebruik zijn ze gelijk; zelfde software namelijk. Het maakt dus niet uit welke je waar zet.

De nieuwe ontvanger krijg je binnen 2 werkdagen en vervangt de defecte (nouja, te oude basissoftware). Je activeert de toegestuurde ontvanger éénmalig door je itv-abonnementsnummer in te voeren en je itv-pincode.

Badge +1

Er zijn 2 verschillende typen HD ontvanger. De Arris 2952 en de Arcadyan 2260. Technisch en in gebruik zijn ze gelijk; zelfde software namelijk. Het maakt dus niet uit welke je waar zet.

De nieuwe ontvanger krijg je binnen 2 werkdagen en vervangt de defecte (nouja, te oude basissoftware). Je activeert de toegestuurde ontvanger éénmalig door je itv-abonnementsnummer in te voeren en je itv-pincode.

ga mijn nieuwe zo op halen dus das goed nieuws 

Reputatie 7
Badge +17

Is het gelukt om de nieuwe tv-ontvanger te installeren, @Tonny56?

Badge +1

Is het gelukt om de nieuwe tv-ontvanger te installeren, @Tonny56?

Heb je zo juist een privé bericht gedaan en nog bedankt voor het regelen nu is alles weer top in orde 👍👍👍

Reputatie 7
Badge +17

Wat fijn om te lezen! Dan wens ik jou weer veel kijkplezier. :blush:

Badge +1

Wat fijn om te lezen! Dan wens ik jou weer veel kijkplezier. :blush:

Dank u wel nog bedankt voor het regelen 💐