Beantwoord

Hoe kan ik inloggen op de Experia Box?

  • 8 March 2019
  • 55 reacties
  • 579277 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

55 reacties

Hoi @vanessamichel2, ik begrijp dat het niet lukt om in te loggen op de Experia Box. Welk model Experia Box heb je? 

Hier hetzelfde probleem. Ik kom ook niet ingelogd op de Experioa Box. Ik heb een Experia box v10. Wanneer ik geen wachtwoord intoets dan kom ik niet ingelogd en wanneer ik de WPA2 Wireless Key intoets kom ik er ook niet in…. 

Hallo @Huub Collée , als er nog nooit eerder in de modem is ingelogd, moet je de 1e keer het wachtwoordveld leeg laten en door-enteren, daarna geef je een wachtwoord in, herhaalt het wachtwoord en bevestigd het.

Als dat dit wil en je moet de 1e keer al een wachtwoord ingeven dat je niet meer weet rest de enigste optie een volledige fabrieks-reset van het modem en daarna weer beginnen zoal ik eerder schreef.

de WPA-keys zijn de wachtwoorden voor de wifi en niet voor de modem.

Succes.

 

Reputatie 1

Goede dag

 

Tot aan vandaag altijd in kunnen loggen op mijn Experia V10. Vandaag lukt dat plots niet meer.

Zelf geen dingen veranderd in de tussentijd.

 

Hosts-file aanpassen heb ik geen rechten toe (ben wél admin).

Hoe dit op te lossen?

 

Groet,

Peter

Hallo @peerke63 wat voor (fout)melding krijg je als je probeert in te loggen via 192.168.2.254 ?

 

Reputatie 1

Ik kreeg de melding dat het adres niet beschikbaar was of zoiets.

 

Inmiddels met Notepad++ in beheermodus toch het bestand hosts kunnen aanpassen.

En dat werkt wel :)

 

having the same issue. as everyone else on Exuperia box 12.

I cannot log in to the router. I have been able to log in BRIEFLY just after a factory reset using the admin password on the box and directly connected using an ethernet cable. Once logged in it insists that i need to change the password (i don't want to do that, but that is another issue). 

I have done this multiple times now as the issue does not resolve. Whether i change the password or not, i am unable to log into the router again without another factory reset and precise timing.

I wish to be able to be able to intermittently view and change my router settings (for smart home stuff) please can you help?