Vraag

internet valt weg zeer traag

  • 20 September 2020
  • 81 reacties
  • 432 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

81 reacties

Aanvullend. Zag zojuist de betaalde factuur voor ons thuis abonnement. 

Elke maand ruim € 90. Voor internet en TV die niet goed werken. En extra kosten, recent betaald voor de monteur.

Ik vind dat niet eigenlijk niet meer acceptabel, al ruim 8 maanden, na onze verhuizing gedoe dat nog niet opgelost is. Het lijkt me alleszins redelijk dat die periode financieel wordt gecompenseerd. 

En dat het probleem nu echt eens opgelost wordt! 

Alles resetten (ook in jullie kpn-cloud) en/of aansluiten als een nieuwe klant en alle apparatuur vervangen. (glasmodem, experia-box, TV-ontvangers) En opnieuw aansluiten en inrichten op ons adres.

En weer bingo vanavond . Met de TV 3x vastlopen 

 

Reputatie 7
Badge +12

Hoi @BW Afoort en bedankt voor de terugkoppeling. Het probleem met de herstartende tv ontvangers is een generiek probleem en hiervoor wordt aan een oplossing gewerkt.. Voor meer informatie hierover wil ik je naar dit topic verwijzen. Een directe oplossing heb ik daar nu niet voor, het spijt me. Dan blijven de problemen met de Wi-Fi bestaan, ondanks het bezoek van de Wi-Fi monteur. Valt de Wi-Fi weg op alle apparaten die hiermee zijn verbonden? Ik kan er met alle goede wil van de wereld niet voor zorgen dat alles opnieuw wordt aangesloten alsof je een nieuwe klant bent. Ik snap wat je zegt maar dat gaat simpelweg niet lukken. Je verbinding tot aan de Experia Box is echt in orde; mijn metingen geven dit aan en dat komt ook overeen met hoe de lampjes op je Experia Box op dat moment brandden. Dat is uiteindelijk de verbinding waar je een provider voor betaalt, niet voor de Wi-Fi. Omdat het al zo lang duurt, wil ik uiteraard voor je kijken wat een passende tegemoetkoming zou zijn. Laten we daar op terug komen wanneer de problemen daadwerkelijk zijn verholpen. Voor nu wil ik voorstellen om (nogmaals) een Wi-Fi monteur langs te laten komen zodat deze op locatie kan kijken waar het nu echt fout gaat.

Dag Jan, vanmorgen weer bingo. Weer alles eruit. SUPER vervelend als je thuis werkt en digitale meetings hebt! En je werk in de cloud staat en nergens bij kan. 

Ja, je mag weer een monteur langs sturen. De derde op rij. 

Waar het wel of niet in orde is, heb ik geen inzicht in/ kan ik niet beoordelen. M.i. is het niet alleen een wifi probleem, maar zit het in de apparatuur. i.c.m. mijn instellingen in de KPN cloud. Als ik alle KPN apparatuur afgesloten / off staan en de glasvezelmodem blijft maar werken, zit het niet in de experia-box of die instellingen daarvan. Dan zit het daarvoor niet goed.

Het werkt gewoonweg niet naar behoren. Het is absoluut niet stabiel en niet betrouwbaar en daarmee m.i. niet acceptabel. En dat probleem moet opgelost worden s.v.p. z.s.m.

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @BW Afoort , ik heb voor maandag 16 november tussen 15.00 en 17.00 een nieuwe monteur voor je ingepland en in het ticket uitgelegd wat de situatie is. Wat betreft het glasvezelkastje; als het glasvezelkastje stroom krijgt, zal deze gewoon blijven werken, ook wanneer je het modem afkoppelt. Dat is dus niet het eerste waar ik aan denk. Wacht de monteur maandag even af en wil je me (weer) laten weten hoe het is afgelopen?

Dag Jan, ik zag de afspraak langskomen. ik ben benieuwd?! 

Verder deel ik je mening / analyse niet. Het glasvezel modem staat (zoals ik al eerder melde) blijft werken /knipperen als alles daarachter afgesloten is / uit staat. Dat is niet juist! Normaal in “rust” knipperen de lampjes niet.

 

Van middag en vanavond er weeeer uit!

En zojuist én internet én de TV.…

 

 

En weer er uit geknald.

ik blijf maar gewoon melden.

 

Reputatie 7
Badge +12

Snap ik en daar heb je ook helemaal gelijk in. Ik had het ook graag anders gezien en hoop dat monteur morgen weet te achterhalen wat de oorzaak is!

Dag Jan, de monteur heeft (wederom) de experia box vervangen.

Eerst een snelheid van een slak. en nu … totaal geen verbinding

waaneer gaan we nu echt eens oplossen.|

 

 

Wanneer gaan we echt oplossen???
 

Inmiddels ligt alles eruit!!!!!  Dus niets is opgelost alleen maar erger geworden!!

Storingsdienst gebeld. Hij gaat het nu wel op lossen en hij ziet idd dat het systeem niet stabiel is / er uitklapt.

De verbinding was gisteravond even, weliswaar traag, maar operationeel; gisteravond laat, geen verbinding; vanmorgen viel weer weg, zojuist weer geen verbinding. M.a.w. Als thuiswerkende zelfstandige NIET werkbaar!

Reputatie 7
Badge +12

Ontzettend irritant en ik snap heel goed dat je hierdoor wordt belemmerd in het thuiswerken. Verder zie ik dat er morgen tussen 10.00 en 12.00 opnieuw een monteur langs gaat komen en ik hoop dat hij de problemen die je hebt nu echt gaat verhelpen!

Wat een puinhoop vandaag. Ik heb er helaas geen ander antwoord voor.

Ik weet niet wat de “monteur” wel / niet gedaan heeft. Maar dit is NIET werkbaar en onacceptabel.

En dezelfde geldt voor mijn vrouw. Ook thuis aan de slag … Helaas!

Reputatie 7
Badge +12

Ik snap het helemaal @BW Afoort en had het ook graag anders gezien. Op dit moment kan ik je vanaf hier enkel vragen om de monteur morgen (wederom) af te wachten.

Het heeft slecht twee weken mogen helpen. Waarbij  1 x 2 dagen “slechts” weer  opnieuw resetten en opstarten.

 Nu weer ouderwets.internet er uit/ verbinding weg = niet acceptabel ale je thuis werk en digitale meetings hebt= 

en nou ook de tv niet op te starten. 8 x herstarten, dat duurt vervolgens een ½ uur.

LOS HET OP!!!!

 

EN nog niets ik zou een compensatie voorstel ontvangen! We zijn inmiddels een maand verder en niets vernomen! 

En ik kan en mag blijkbaar ook geen foto’s meer opsturen om aan te tonen dat he5 gewoon niet werkt!?!

In middels 10 reset en opnieuw opstarten en ¾ uur verder. Wat een rotzooi.

En inmiddels een ruim uur verder en niets werk, NIETS NIETS NIETS

en de storingsdienst net meer bereikBaar! Geen geldige toegangscode 

wat een slechte service. geen service!!

 

En nog steeds niets NIETS NIETS NIETS

En weer een uur verder En nog steeds niets NIETS NIETS NIETS!!!!!

nog steeds storing !!

Dit is geen service!

nog geen antwoord en kan niemand bereiken om dit probleem op te lossen.