Vraag

internet valt weg zeer traag

  • 20 September 2020
  • 81 reacties
  • 432 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

81 reacties

Ik ben afhankelijk van internet. Dit instabiele gedoe kan gewoonweg niet. Dit duurt inmiddels bijna ¾ jaar.

En niet nogmaals een monteur. Dat werkt niet blijkt inmiddels wel.

alles opnieuw aansluiten wat ik veel eerder heb voorgesteld.

en laat iemand gewoon contact opnemen / bellen.

@JanZ_  het is weer gedoe de afgelopen dagen. Heel veel gedoe!!

Wederom niet werkbaar om thuis te werken. Steeds weer uitzetten, reset en opstarten.

Gewoonweg instabiel en val weg, nadat ik MS-teams meetings heb gehad en  grotere bestanden download (back-ups en updates) 

En heb ook nog geen antwoord op mijn vorige vragen van ruim een week geleden.

Dus, Graag actie en antwoord op  de gestelde vragen. 

 

Maar een nieuwe topic gestart. Op mijn vorige wordt niet meer gereageerd?!

Terwijl probleem nog steeds niet opgelost is!!

Internet en tv zijn / blijven instabiel!

Al vier monteurs langgewenst en nog steeds klapt alles er frequent (dagelijks 1-2 keer)n uit.

Nieuwe modems V-10 | zelf alles al gedaan: de manager gedraaid / resetten/ op nieuw installeren. nieuwe bekabeling. etc. 

Nogmaals: mijn beeld / analyse: glasvezelmodem of dieper in het het KPNsysteem / cloud zit een fout. Er loopt iets vol en dan ligt alles er weer uit. 

Wat gaan we er nu echt aan doen??

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic, dubbele topics hoeft niet

Reputatie 7
Badge +30

Beste @BW Afoort, allereerst excuses voor de vreselijk late reactie! Mijn collega Jan werkt momenteel bij een andere afdeling binnen KPN en het is niet goed gegaan met de overdracht van dit topic. Mijn schuld! Ik zie dat er morgen weer een monteur komt. Wat ontzettend jammer om te lezen dat het nu nóg steeds niet is opgelost. Helemaal in deze thuiswerk tijden, wil je gewoon te allen tijde goed internet hebben. Wil je me laten weten wat de monteur morgen doet/zegt? 

Beste @Marcia_ 

Je hebt nog een reactie tegoed. Ik wilde echter ook eerst de monteur en het resultaat afwachten.

Dat het niet goed bleek te gaan, ja dat is een understatement. Tot grote irritatie als je niet gehoord wordt en geen contact krijgt. Vooral als ik in mijn thuiswerk situatie 100% afhankelijk ben van internet! Niet acceptabel!!

Stand van zaken nu.

Monteur geweest en heeft (eindelijk!) het glasvezelmodem vervangen (dat riep ik al maanden, echter nooit gevolg aan gegeven); onbegrijpelijk) Ook heeft hij in de centrale (technische) zaken aangepast. Wat en hoe weet ik niet, niet mijn expertise.

Voor nu lijkt internet en TV stabiel. Echter, laat ik niet te vroeg juichen. dat was vaker het geval, waarna het 2-3 weken weer ellende  bleek te zijn. Voor nu laat ik het voor wat het is en wil ik het een maand eerst aanzien.

Daarvoor of daarna meld ik me respectievelijk voor een een storing / oplossen of een gedegen compensatie voor volstrekt ontoereikende dienstverlening, sinds wij medio februari naar dit adres zijn verhuisd. (5 monteurs en ruim 10 maanden ellende!!)

 

Reputatie 7
Badge +30

Bedankt voor je uitvoerige uitleg! Ik ben heel benieuwd hoe het de aankomende weken gaat. Fijn dat het glasvezelmodem nu omgeruild is. Ik zal onder jouw gegevens ook even een notitie maken van wat er in dit topic besproken is. Mocht je er dan voor kiezen om telefonisch contact op te nemen, weten mijn collega's wat er besproken is.