Beantwoord

Kan na reset SuperWifi punten niet inloggen op de Thuis app

  • 7 June 2022
  • 3 reacties
  • 64 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 2 reacties

Ha @Peet1977, welkom! Het antwoord vind je in ons topic over de KPN SuperWifi:

 

Beheerderswachtwoord KPN Thuis app

Het beheerderswachtwoord is het wachtwoord om in te loggen op de webinterface van de SuperWifi. Indien je nog niet eerder ingelogd bent geweest, vind je het “admin password” achter op de SuperWifi. Indien je al eens eerder bent ingelogd, heb je het wachtwoord aan moeten passen. Je kunt dit wachtwoord vinden (en wijzigen) in de KPN Thuis app. Ben je dit wachtwoord vergeten, en kom je niet meer in de Thuis app? Dan zul je de (master) SuperWifi moeten resetten doormiddel van het resetknopje achter op het apparaat. Daarna kun je het wachtwoord (admin password) gebruiken dat achter op de SuperWifi staat.

 

Laat je nog even weten of het gelukt is?

 

Beste KPN,

Ik heb hetzelfde gedaan als Marcia hier aangeeft. Helaas na het resetten van de master SuperWifi doet het Admin password het niet.. wat kan ik nu nog doen om in die homeapp te kunnen komen?

Groeten

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

icon

Beste antwoord door Bram van KPN 25 June 2022, 20:46

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Kb.! Ik lees dat je alleen de master SuperWifi hebt gereset. Wat ik je wil aanraden is de SuperWifi eenmalig opnieuw te installeren. In ons Kennisbank topic over de SuperWifi staat een uitleg. Die vind je onder het kopje "Een schone installatie van SuperWifi punten”. Scan daarna in de app de QR code die achterop de master SuperWifi staat. 

Kan je hier nog bevestigen dat het daarmee gelukt is? 

Dag Bram,

Ik heb de stappen gevolgd! In de app blijft het helaas aangeven dat wanneer ik het beheerderswachtwoord invoer (beide wifipunten en modem geprobeerd) dat het het verkeerde wachtwoord is.. Ik moest in de app de QRcode van de modem scannen? En uiteindelijk niet van de wifipunten?

Ik hoop dat je een antwoord voor mij hebt. Alvast bedankt!

 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Kb. excuus voor de late reactie. En het is de QR code die op de SuperWifi staat. Zolang je gebruik maakt van de SuperWifi is het beheerderswachtwoord het wachtwoord achterop de SuperWifi.

Alleen als je daar geen gebruik van maakt vindt je het wachtwoord op de Experia Box. 

Je kan testen of je het juiste wachtwoord hebt door in te loggen op de SuperWifi. Dit kan je doen door een computer via ethernet kabel te verbinden met de SuperWifi. Daarna ga je via het internet naar “192.168.2.150”. Probeer daar in te loggen met het wachtwoord op de SuperWifi. Als dat lukt heb je het juiste wachtwoord.