Na enkele dagen bleek het 4g modem kwijt geraakt met de post, telefonisch contact met kpn gaf als resultaat dat er geen nieuw 4g modem verzonden kon worden omdat het order nog liep.. Het nieuwe abbonement opzeggen en weer activeren was de oplossing volgens dame kpn klantenservice, zij zou het nieuwe abbo direct weer activeren en kon zo een nieuw modem toezenden.
Na enkele dagen inderdaad modem ontvangen en alles werkte prima.
Uiteraard kreeg ik per mail een bevestiging van opzegging, dit zou de dame in kwestie ook doen. Hierop verder dus geen actie ondernomen.
Nu enkele weken later ineens om 00.30 's nachts een mail: "uw abbonement is beƫindigd" en jawel 5 min later geen internet,tv, spotify etc meer!
Direct contact gezocht met klantenservice via chat (Marion), zij was werkelijk waar zeer onbehulpzaam en ronduit onbeschoft! Het was mijn eigen schuld want ik had niet geacteerd op de opzeggingsemail destijds..
Enige wat deze Marion wilde doen was een nieuw abbo afsluiten maar dit werkte pas na minimaal 2 weken. Hierbij gaf ik aan dat dit onacceptabel was omdat hier sprake was van een fout van KPN, hierop wenste Marion het gesprek niet voort te zetten omdat ik onbeleefd was en de verbinding werd verbroken!
Volgende ochtend gebeld met klantenservice en kreeg een zekere Johnny aan de lijn die wel behulpzaam was. Hij zou alles door zetten naar de afdeling spoed en herstel en een noodpakket toe zenden met hierin Digitenne en een mobiele hotspot.
Vandaag de noodset ontvangen en internet verbinding is weer aanwezig, Digitenne aangesloten maar na 2 uur nog steeds geen commerciƫle tv zenders.. Weer gebeld met de klantenservice (20 min in de wacht) en hieruit bleek dat het Digitenne abbonement niet geactiveerd is, dit moet aangevraagd worden middels een ticket en kan wel 3 werkdagen duren (het is nu zaterdag, dus die gaan maandag pas in!).
Wat moet ik hier mee KPN??!! Is dit service??
Beste antwoord door Joran
Bekijk origineel