Beantwoord

KPN app op de LG oled55c8pla heeft een update gekregen waarna hij niet meer werkt

  • 27 March 2019
  • 33 reacties
  • 3268 keer bekeken

De KPN app op de LG OLED tv heeft zojuist een automatische update gekregen en vervolgens komt er in beeld: deze test-app heeft een speciale inlogcode nodig.

Hoe kom ik aan deze code? het is nl een 8 cijferige code niet zijnde de pincode of abonnementsnummer.

Ik wil nl graag via de KPN app kijken omdat daarmee ziggo sport met een hogere kwaliteit doorgegeven wordt.
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 2 April 2019, 10:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

33 reacties

Reputatie 7
Cool! Knal die app er maar door! Op naar een nieuw verdienmodel,... Internet + online tv. Lekker de NLziet/Dplay/online kant op. Aantal simultane streams in pakketjes die we zelf kunnen kiezen (en dan ook zonder fox sport tax) een beetje internet erbij en kan de premie per maand mooi 20 euro omlaag 😁

Terug naar vroeger, direct beeld en alles bedienbaar met de originele afstands van de tv.
Reputatie 7
Badge +22
Cool! Knal die app er maar door! Op naar een nieuw verdienmodel,... Internet + online tv. Lekker de NLziet/Dplay/online kant op. Aantal simultane streams in pakketjes die we zelf kunnen kiezen (en dan ook zonder fox sport tax) een beetje internet erbij en kan de premie per maand mooi 20 euro omlaag 😁



Terug naar vroeger, direct beeld en alles bedienbaar met de originele afstands van de tv.

Ben alleen bang dat je er dan maar 2 jaar plezier hebt aan de app, want je moet voor iOS minimaal iOS 10 hebben. Dus Apple iPads die niet hoger gaan dan iOS 10 vallen al buiten de boot. Want Ik heb een Sony Android 4K TV, en NPO Start is er niet voor mijn TV. Het is niet compatibel, en zo zou het ook wel met die app gaan. Dus later heb je daar ook niks meer aan. Wil je gebruik maken van die app, dan kun je weer een nieuwe TV kopen omdat dan de app weer compatibel is. Androidapparaten die lager zijn dan Android 4.4 kunnen ook geen gebruik meer maken van de app.
Reputatie 7
Het zal hem in ieder geval niet aan de tv producenten liggen, eerder aan de app ontwikkelaars die de certificering/ondersteuning van de apps intrekken voor oudere apparaten omdat ze een ‘zwaardere/snellere’ app introduceren waardoor inderdaad tv’s niet meer ondersteund worden. Eigenlijk net als de telefoons en tablets tegenwoordig. Ben benieuwd mijn Samsung tv is in juni 2017 gekocht, modeljaar 2016. Binnenkort drie jaar oud dus ga meemaken of er straks apps zijn die niet meer zullen werken of niet meer ondersteund worden.

Het is de digitale wereld zeg maar. In de jaren ‘90 kon je gerust 10 jaar met een tv doen, toen hoefde je alleen maar de coax er in te drukken en je kon naar Bassie en Adriaan kijken, tsja, dat is niet meer. Nu vindt ik vijf jaar al vrij oud voor een tv, net als met een auto, kan ik ook niet langer dan vier jaar in rijden 🙂
Reputatie 7
Badge +30
Morning! Bij dezen wat meer informatie over iTV app voor Smart TV's.

Zoals je in dat topic leest zal hij voor nu alleen nog beschikbaar zijn voor Samsung TV's. De LG app waar het in dit topic over gaat blijft voor nu nog intern als test.
Hoe lang blijft dit nog een test voor ondersteuning op lg tv’s? Duurt wel erg lang!
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @kingjohn, er wordt aan gewerkt, het wachten is tot de app goedgekeurd wordt. Zie ook iTV kijken zonder kastje en kabels met de KPN Smart TV app. In dat centrale topic vind je alle informatie.

hoi,

 

Is de app nu wel op lg tv of nog niet ?

 

gr.

Reputatie 7
Badge +30

Voor klanten, nog niet. Op dit moment alleen op Samsung tv's. Zie voor meer informatie en updates dit topic. Zodra hij ook voor klanten weer beschikbaar is op LG laten we dat daar weten..