Vraag

Langdurende problemen met Internet en TV

  • 8 March 2021
  • 29 reacties
  • 271 keer bekeken

Op 25/2 is er een monteur langs geweest om glasvezel aan te sluiten. Toen deze klaar was heeft hij succesvol zijn tests uit kunnen voeren. Alles leek dus in orde.

De volgende ochtend hadden we geen TV of internet meer. Gebeld met de klantenservice en hier kreeg ik te horen dat het een storing betreft en dat ik een paar dagen geduld moet hebben. Na een aantal dagen weer gebeld, maar ik moest nog even geduld hebben.

Na een week zonder internet of TV weer gebeld met de vraag of er een monteur langs kan komen. Deze zou ingepland worden. Na uitblijven van een bevestiging maar weer gebeld. Monteur bleek niet ingepland. Eerstvolgende mogelijkheid is over een week.

 

Hoe kan het dat het zo lang duurt voordat een verbinding die eerst goed werkte het weer doet? Het is enorm frustrerend om telkens weer zelf hier achteraan te gaan en het hele verhaal weer te herhalen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Ik vind dat KPN hier te makkelijk mee om gaat. Processen en systemen lijken belangrijker dan klanten. Een doorlooptijd van 3 weken lijkt me niet acceptabel. Er moet binnen jullie afdeling toch iemand zijn die dit kan escaleren, of in elk geval hier eigenaarschap over kan nemen?

Ondertussen krijg ik alleen te horen om maar weer af te wachten. Dat ik al 3 weken wacht zonder internet of tv lijkt iedereen maar normaal te vinden.

 

Aan de telefoon krijg ik te horen dat er geen monteur kan worden ingepland omdat de status nog op levering staat. Maar omdat er geen signaal is kan deze ook niet omgezet worden naar actief. Dat klink dus als een loop..

Overigens is het volgens jullie collega's wel mogelijk om een betaalde monteur te laten komen? Als dat het geval is zou het wel netjes zijn als jullie dit regelen en de kosten dekken.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Huijss, natuurlijk is de klant het belangrijkste hier, een doorlooptijd van drie weken is zeker weten niet acceptabel. Dit had uberhaupt niet mogen gebeuren.
Ik heb helaas nog geen nieuws van mijn collega's achter de schermen. Ik heb zojuist nog een mail gestuurd om ze aan de mouw te trekken! Zij moeten deze order uit de knoop kunnen krijgen.

Waarom mijn collega een betaalde monteur aanbood is mij nog even een raadsel want deze zou hier betaald of onbetaald niets aan kunnen doen.

 

@Thomas Er lijkt zowaar vooruitgang in te zitten. Met de nadruk op lijkt. Vanmiddag ben ik gebeld door 0886607923 om een monteur in te plannen. Hier werd toegezegd om morgenvroeg tussen 08.00 en 10.00 een monteur langs te sturen. Ik zou hier nog een bevestiging van krijgen..

 

Zoals verwacht heb ik hier geen bevestiging van gekregen. Bij de klantenservice navraag gedaan, maar deze kon geen afspraak zien. Ook bleek het weer onmogelijk om een monteur in te plannen. Ook konden ze niet zien of/door wie ik gebeld ben...

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @Huijss, ik lees dat de monteur vanochtend langs geweest is en het nu moet werken! 
Als ik het goed begrijp hing er een patchkabel los en is dat nu hersteld.
Sorry dat dit allemaal zo lang heeft moeten duren! Mijn collega's van de klachtenafdeling zullen hierover nog contact met je opnemen.