Beantwoord

Langzame wifi

  • 15 March 2020
  • 47 reacties
  • 830 keer bekeken

Reputatie 1

Sinds een tijdje al last van trage wifi met m'n experiabox 9, wifi manager geprobeerd maar krijg steeds een 404 melding ook met verschillende browsers dus maar de officiële kpn speedtest gedaan, zit  2 meter van me modem af in de woonkamer en dit zijn de resultaten, https://kpn-itns.speedtestcustom.com/result/e6e13540-66c9-11ea-8143-45361ff107a5 het is om te lachen ik betaal voor 100mbps internet en dan verwacht dat me wifi toch minimaal de helft mag zijn. Op de slaapkamers zelf helemaal geen of zwakke wifi en ik woon in een klein appartment. 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 18 March 2020, 12:26

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

47 reacties

Reputatie 1

Wat is dit voor flut maatschappij? Waarom wordt ik niet verder geholpen en komt het advies niet verder dan het standaard reset je modem of gebruik de WiFi manager? Krijg binnenkort ookal weer een prijsverhoging er bij op, wegvallende wifi, slechte service! Top KPN! Als mijn probleem niet opgelost wordt verliezen jullie binnenkort een klant en stap ik over naar de concurrent! 

Kun je de stappen doorlopen zoals ik eerder heb vermeld? Mocht dat niet baten, kijk ik graag met je verder. 

Reputatie 1

Kun je de stappen doorlopen zoals ik eerder heb vermeld? Mocht dat niet baten, kijk ik graag met je verder. 

Ik heb gedaan wat je zei. Internet valt nu niet meer om de 30 min weg maar willekeurig, heb een oude telefoon van iemand geleend om te kijken of het aan mijn apparaten ligt maar deze geeft zelfs een heel nieuw probleem, zodra ik probeer te verbinden met deze telefoon krijg ik een authenticatie probleem terwijl het ww wel juist is.

Om het even samen te vatten wat nu mijn probleem is, wegvallende wifi op de apparaten terwijl er wel staat dat de WiFi verbonden is. 

Dank voor het uitvoeren van die handelingen. Erg spijtig dat de problemen blijven. Normaliter had ik nu geprobeerd om een wifi monteur op pad te sturen. Ik geloof dat dat ook de uitkomst is van de wifi manager.

Helaas is dat door alle corona maatregelen momenteel geen optie. Zodra die restricties wat verruimd worden, kan ik actie ondernemen. Ik durf alleen niet te zeggen wanneer dat is. :-(

 

Reputatie 1

Dank voor het uitvoeren van die handelingen. Erg spijtig dat de problemen blijven. Normaliter had ik nu geprobeerd om een wifi monteur op pad te sturen. Ik geloof dat dat ook de uitkomst is van de wifi manager.

Helaas is dat door alle corona maatregelen momenteel geen optie. Zodra die restricties wat verruimd worden, kan ik actie ondernemen. Ik durf alleen niet te zeggen wanneer dat is. :-(

 

Dus ik zit nu misschien wel weken of maanden opgescheept met niet goed werkend wifi internet? Toppie, helemaal geweldig. Ik betaal wel de volle prijs al die tijd terwijl het niet 100% werkt!

Je kan me geen V10 of Fritz box modem toe sturen (Niet de V10a, schijnt het zelfde probleem vaak mee voor tekomen) of compenseren of iets dergelijks? 

Helaas niet. We doen ons best om wifi bij iedereen stabiel te krijgen. Maar écht garanderen is en blijft heel lastig. 

 

Reputatie 1

Wat een standaard ***reactie zeg! Misschien wordt het eens tijd dat ik naar de consumentenbond stap of met Ziggo ga bellen wat hun voor mij kunnen doen!

Reputatie 1

Nu ruim een maand verder en nog niks opgeschoten of wat van KPN mogen vernemen, zwaar teleurgesteld in de service van KPN. 

Het toeval wil dat er deze week versoepeling is gekomen en de wifi monteurs weer op pad mogen.

Als jij het op prijs stelt ga ik zo'n monteur aansturen. Kun je voor volgende week meerdere dag(delen) noemen waarop het schikt?

Reputatie 1

Wat zou zo'n monteur precies kunnen betekenen voor mij? Ik heb het gevoel dat het signaal wel goed is maar dat het aan de apparatuur ligt, het probleem is pas onstaan toen ik de Expedia WiFi heb aangesloten. 

Als de monteur merkt dat de hardware defect is, vervangt hij deze. De bruikleen spullen worden in dat geval kosteloos vervangen. Verder zijn ze uiteraard heel handig met het optimaliseren van draadloze verbindingen. 

 

Reputatie 1

In verband met het hele corona gebeuren heb ik liever even geen vreemd volk over de vloer, tevens heb ik nog maar weinig vertrouwen in de KPN apparatuur. Ik zal binnenkort even kijken of ze wat in de KPN winkel kunnen betekenen voor mij en evt meer kunnen vertellen over de Fritzbox.

Badge +19

Nou loop je al 3 maanden te klagen. Eindelijk kan er een monteur komen en dan wil je die niet.

Reputatie 1

Nou loop je al 3 maanden te klagen. Eindelijk kan er een monteur komen en dan wil je die niet.

Waar bemoei jij je mee? Heb jou toch niets gevraagd of niet oud stuk bemoeial! Betaal KPN toch elke maand, jou niet blijhoofd! 

Badge +19

:kissing_heart:

Reputatie 1

:kissing_heart:

*****

*Admin: reactie aangepast i.v.m. huisregels

 

:kissing_heart:

H*****. 

Ha die @jwrillmann 
Heb je dit al gelezen ?

is een informele aanduiding voor iemand die zich bij herhaling niet conformeert aan de geldende sociale regels en omgangsvormen en zich daarmee schuldig maakt aan asociaal gedrag.
BRON: Hier

Sorry, daar herken ik @Joep1965 helemaal niet is.
Volgens mij is Joep wel oké. :sunglasses:
 
Met jou ook alles oké ?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @jwrillmann. Ik heb jouw bericht zojuist aangepast omdat je onze huisregels overtreedt. Jouw topic is openbaar en daarom reageren hier moderators en daarnaast onze KPN Community. Allemaal met goede bedoelingen. Ik sluit mij ook aan bij wat hier wordt genoemd. Wij kunnen een monteur voor je aansturen om dit ter plekke uit te zoeken. Vanaf hier kunnen we weinig voor jou betekenen. Ik zou het ook op prijs stellen als je op ons forum met fatsoen zou reageren i.p.v. de termen te gebruiken die ik inmiddels heb verwijderd. 

Reputatie 1

Waar bemoeien jullie je mee? Heb toch niet om jullie inbreng gevraagd of wel. Dit is het zelfde als een gesprek hebben met de telefonische helpdesk en dan opeens op de achtergrond beginnen mee te schreeuwen, zeer onbeschoft. 

Reputatie 1

Hoi @jwrillmann. Ik heb jouw bericht zojuist aangepast omdat je onze huisregels overtreedt. Jouw topic is openbaar en daarom reageren hier moderators en daarnaast onze KPN Community. Allemaal met goede bedoelingen. Ik sluit mij ook aan bij wat hier wordt genoemd. Wij kunnen een monteur voor je aansturen om dit ter plekke uit te zoeken. Vanaf hier kunnen we weinig voor jou betekenen. Ik zou het ook op prijs stellen als je op ons forum met fatsoen zou reageren i.p.v. de termen te gebruiken die ik inmiddels heb verwijderd. 

Eerlijk gezegd heb ik nog weinig vertrouwen in KPN en heb ik liever helemaal niets meer te maken met jullie. De enigste rede waarom ik nu nog klant ben is omdat m'n vrouw geen zin heeft in de hele overstap rompslomp en de interface van interactieve televisie fijn vindt. 

Reputatie 7
Badge +21

Eerlijk gezegd heb ik nog weinig vertrouwen in KPN en heb ik liever helemaal niets meer te maken met jullie. De enigste rede waarom ik nu nog klant ben is omdat m'n vrouw geen zin heeft in de hele overstap rompslomp en de interface van interactieve televisie fijn vindt. 

Wat jammer dat je niet tevreden bent. We proberen jou verder te helpen, maar op deze manier komen we niet verder. Zoals mijn collega al aangeeft lijkt het ons verstandig om een monteur bij jou thuis langs te sturen. Als het een hardware probleem is, dan kan de monteur jou ook verder helpen. 

Waar bemoeien jullie je mee? Heb toch niet om jullie inbreng gevraagd of wel. Dit is het zelfde als een gesprek hebben met de telefonische helpdesk en dan opeens op de achtergrond beginnen mee te schreeuwen, zeer onbeschoft. 


Geachte heer @jwrillmann 

Het is een openbaar Forum
Iedereen die hier komt mag zich bezig houden met het gestelde, en beleefd reageren op alle topics. U mag dat natuurlijk ook.

Dus ook met u bijdrage kan dat u overkomen.
Op dit forum kunnen en mogen mensen zich bezighouden cq bemoeien. En natuurlijk welgemeend advies geven.

Mits men vriendelijk en beleefd reageert. Even onderstreept
Het woord beleefd wilde ik even extra onder u aandacht brengen.(u weet zelf wel waarom)

Ik ga alle kanjers niet benoemen.
 U kunt, als u dat wil het een beetje afspiegelen hier aan de linkerkant het zegt natuurlijk niet alles maar toch.

Ik wens u nog veel sterkte in de oplossen van u trage WIFI problemen.
Misschien nog een goede tip mijnerzijds, neem Super WIFI .
Hier  in huis supersnelle WIFI.