Beantwoord

Mijn FRITZ!Box geeft 20 Mbit/s als mogelijke snelheid aan, terwijl ik 40 Mbit/s glasvezel heb

  • 10 February 2022
  • 34 reacties
  • 516 keer bekeken

Hoi,

 

Ik ben van oudsher Telfort klant, da's dus nu volledig opgegaan in KPN.

Tevens is bij ons in de wijk glasvezel uitgerold (bij mij nog niet aangesloten, ik zit nog op ADSL)

Heb in Fritzbox 7581, die connect met een Attainable throughput van net geen 60mbit, da's zelfs nog iets beter dan de afgelopen jaren, in het verleden was dat rond de 50mbit.

Maar, en nu komt het, ondanks dat ik een 40mbit abbonement heb, krijg ik slechts een current throughput van 20mbit geleverd, kennelijk knijpt KPN dat.

 

Afijn, service ding doorlopen, hartstikke leuk, puntje bij paaltje kom ik bij een betaalde servicemonteur uit als optie om dit op te lossen????

Dat lijkt me dan weer niet zo’n strak plan.

2 vragen:

  1. Kijkt hier - net zoals in het verleden bij het telfort forum - ook KPN mee, en kan iemand me helpen dit te verhelpen
  2. Indien 1. niet het geval is, hoe kan ik fatsoenlijke KPN support krijgen?

 

mvrgr

 

Geert van Dijk

icon

Beste antwoord door Strawberry 11 February 2022, 07:53

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

34 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Er staat nu actie uit bij een andere afdeling om het in orde te maken. Dit omdat de annulering nog verwerkt moet worden.  Hoor graag weer van je als je wat hebt gehoord. Mocht ik wat horen laat ik het je ook weten. 

Er staat nu actie uit bij een andere afdeling om het in orde te maken. Dit omdat de annulering nog verwerkt moet worden.  Hoor graag weer van je als je wat hebt gehoord. Mocht ik wat horen laat ik het je ook weten. 

Hoi Bart,

 

Ik hoor welliswaar niets, maar denk wel dat het eea is rechtgetrokken (ik kan ook weer wijzigen in m'n abonnement als ik dat zou willen), zullen we nog eens een poging wagen?

Mvrgr

 

Geert 

 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Strawberry ik heb het opnieuw voor je in orde gemaakt. Laat je het hier weten als je de bevestiging gekregen hebt?

@Strawberry ik heb het opnieuw voor je in orde gemaakt. Laat je het hier weten als je de bevestiging gekregen hebt?

Hoi Bram,

 

Ik heb nog niets gehoord 😥

Reputatie 7
Badge +20

Er leek iets niet helemaal goed te zijn gegaan. Zojuist is het nogmaals aangevraagd. Wil je laten weten als je de bevestiging hebt ontvangen? Die mag niet lang meer op zich laten wachten. 

Er leek iets niet helemaal goed te zijn gegaan. Zojuist is het nogmaals aangevraagd. Wil je laten weten als je de bevestiging hebt ontvangen? Die mag niet lang meer op zich laten wachten. 

Hoi Bart,

 

nog steeds geen bevestiging helaas :-( kan anders op z’n minst die adsl lijn een tikje krijgen weer, dan loopt F1 kijken vh weekend hopelijk

Reputatie 7
Badge +20

Nu moet je wel een bevestiging krijgen. 8 juli word je omgezet naar glas. Wil je het laten weten als de bevestiging binnen is? En hoe de overzetting naar glas verlopen is?

Nu moet je wel een bevestiging krijgen. 8 juli word je omgezet naar glas. Wil je het laten weten als de bevestiging binnen is? En hoe de overzetting naar glas verlopen is?

Bevestiging was er idd direct.

Overzetting, het deel waar kpn voor verantwoordelijk was/is verliep uitstekend👍 Ik had alleen een verschil van inzicht met m'n fritzbox 7581, leek erop alsof naar ipv4 adressen geen connectie mogelijk was. Profiel aangepast van "kpn" naar "XS4ALL ftth" en toen was dat ook opgelost 👍

 

Kortom, als de factuur nu ook goedgaat hebben we een prima overzetting achter de rug, dank je Bart! En nogmaals excuus voor de overlast

Reputatie 7
Badge +20

Dat klinkt helemaal top! 

Mocht je hier nog vragen over krijgen, laat het dan weten.