Beantwoord

Probleem met verbinding lsc smart connect lamp

  • 3 February 2020
  • 54 reacties
  • 51423 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

54 reacties

Ik heb een V10, zelf maar aangeschaft want nas werkt voor geen meter.

Ik heb bij de 2,5 Ghz een beetje zitten spelen met de kanalen. Standaard staat die op Auto (1,6 en 11)

Eerst zette ik die op kanaal 13 in, en tot mijn verbazing kon ik de buitenlampen toen wel aanmelden.

Maar het daar op laten staan geeft denk ik problemen met andere apparatuur.

Toen ging ik 1 voor 1 apart kanaal 11, 6 en 1 proberen.

 

En bij kanaal 1 kreeg ik het, welliswaar op een beetje vage manier, voor elkaar.

 

Maar echt stabiel lijkt het niet te zijn. Ik heb nog precies zo'n lamp en die heeft geen problemen gehad, nu ook niet.

 

Ik denk dat de lsc lamp niet echt helemaal goed is.

Bij kanaal 1 leek het eerst ook fout te gaan maar toch kwam hij in de lijst te staan. Misschien heeft hier iemand anders ook wat aan. 

Ik dacht nog een keer testen, weer alleen kanaal 13. Nu werkt het weer niet. Ik denk dat gewoon de wifi module in de lsc niet helemaal lekker is.

Is LSC niet van de Action? B- of C-kwaliteit dus.

 

Reputatie 7
Badge +24

Is LSC niet van de Action? B- of C-kwaliteit dus.

Je kunt ze overal kopen. Maar ik koop zulk soort WiFi lampen sowieso toch al niet. Ik zit er wel eens naar te kijken. Maar ze werken allemaal via een server in China ofzo. En met een vage app van dubieuze afkomst op je smartphone. Daar zit ik niet op te wachten.