Wij zijn begonnen in oktober 2019 bij KPN met een EXPERIA V10a begonnen.
Sinds mei kregen wij daar onregelmatig kortstondige uitval op.
Als resultate van een aantal keren bellen is deze EXPERIA eind september vervangen door hetzelfde model.
Daar leek het even goed te gaan, maar kwam het probleem weer terug.
Op woensdag 14 oktober is een monteur langs geweest voor plaatselijk onderzoek. Hij heeft de EXPERIA v10A vervangen door een EXPERIA V10, omdat deze stabieler zou zijn.
Helaas was 's avonds het probleem weer terug, zelfs 3 keer. Na 14 oktober heb ik alweer 4 keer gehad.
Het zijn kortstondige storingen, waarbij ik op de EXPERIA V10 zie dat
- het lampje van internet ROOD wordt of zelfs helemaal uitgaat
- het lampje van services wordt ORANJE.
Waar ik nu mee zit, is de oorzaak van het probleem. Ik heb geen gegevens om op de EXPERIA-BOX zelf in te loggen. (zou ik die moeten hebben gekregen?)
Is er iemand die dit probleem herkent? En vooral wat er aan te doen is.
Beste antwoord door Djellie
Bekijk origineel