Beantwoord

SIP gegevens opvragen

  • 9 June 2020
  • 56 reacties
  • 1041 keer bekeken

Reputatie 7
Badge +8

Ik probeer al 2 dagen me SIP gegevens op te vragen maar krijg hele tijd een error

 

 

Is er nog een andere manier om ze op te vragen?

icon

Beste antwoord door MennoG78 24 June 2020, 17:00

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

56 reacties

Reputatie 7
Badge +8

@wjb Je geloofd het nooit maar ik kan erbij :D

om 14 uur ging me NT rebooten en opeens kon ik me sip gegevens opvragen :)

Ik geloof je wel hoor. :wink:

Succes met het configureren van jouw SIP aansluiting in jouw FRITZ!Box 7590.

Laat even weten of het gelukt is.

Yes is gelukt heb gewoon profiel KPN gekozen hier hoef je dan alleen gebruikers naam en wachtwoord in te vullen en draaien :) erg blij mee.

Reputatie 7

Goed te lezen dat alles gelukt is.

Reputatie 7
Badge +8

Ja gelukkig alleen vind ik het wel raar dat dit zolang heeftmoeten duren anno 2020 maar goed.

 

TV menu's werken nu ook met zenderpakketten

Reputatie 7

Ja gelukkig alleen vind ik het wel raar dat dit zolang heeftmoeten duren anno 2020 maar goed.

Klopt helemaal, daar ligt nog een uitdaging voor KPN.

Reputatie 7
Badge +8

Ja gelukkig alleen vind ik het wel raar dat dit zolang heeftmoeten duren anno 2020 maar goed.

Klopt helemaal, daar ligt nog een uitdaging voor KPN.

Niet alleen voor KPN hoor ;) zijn meer bedrijven wat dit soort dingen niet vlekkeloos verlopen

 

Reputatie 7

Goed om te lezen dat het nu eindelijk opgelost is, Menno! Ik was een paar dagen afwezig in verband met weekenddienst, dus ik heb nu pas weer de gelegenheid om hier naar te kijken. Ik zie ook dat de boel nu inderdaad op gereed staat. Dan was dit inderdaad de reden dat de SIP tool niet werkte. 

 

Edit: latere reacties die niet van toepassing zijn op dit topic verplaatst