Sinds maandag is de experiabox v10 down (serviceslamp oranje, internetlamp uit) en hebben wij thuis geen diensten meer V kpn.
Woensdag heeft een monteur hier ter plaatse eea doorgemeten en constateerde dat er een grondkabel kapot is, door graafwerkzaamheden (van BAM) elders in de buurt; dit bleek vorige week nl ook het geval bij iemand verderop.
De monteur heeft een ticket aangemaakt voor team ondergronds en adviseerde ons een noodpakketje aan te vragen. De monteur is poolshoogte gaan nemen bij de graafwerkzaamheden hier in de buurt om de evt schade te bekijken. Er bleek inderdaad een grond kabel geraakt te zijn. Er zou ook al een team bezig zijn met laswerkzaamheden, schijnbaar hebben meerdere kpn klanten storing gemeld.
Wij willen graag de status van het probleem weten en vooral een oplossing, echter, bij telefonisch contact met de klantenservice wordt gezegd dat er geen zicht is op de uitvoering van laswerk, en na verschillende metingen op afstand worden er überhaupt geen storingen of problemen gezien in de omgeving (“Misschien de experiabox kapot of resetten naar fabrieksinstellingen?”). Één medewerker zei dat er ondergrondse werkzaamheden stonden gepland met einddatum 6-2-19 13:00 uur.
Het loopt hier inmiddels in de kosten aangezien we een kantoor aan huis hebben en we deels stilstaan. Jammer genoeg geen zakelijk abo afgesloten want dan had eea binnen korte tijd opgepakt geweest, blijkt.
Aan het eind vd middag ga ik een noodpakketje ophalen op postkantoor, maar ik zou graag de status van het probleem willen weten, en ik hoop maar dat er hier iemand is die kan helpen bij het antwoord op de vraag; wat is de status van het ticket voor het laswerk en wanneer is het probleem opgelost?
Onze dank is groot!
Beste antwoord door MichelleS
Bekijk origineel