Beantwoord

v12 modem vpn werkt niet meer

  • 23 June 2020
  • 33 reacties
  • 1175 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

33 reacties

Reputatie 7

Ik heb gisterenavond geruime tijdĀ via de V12 met zowel een OpenVPN als een IKE/IPSec VPN verbinding vanĀ Internet gebruik gemaakt.Ā 

Ik heb hierbij geen problemen ondervonden.

Reputatie 2

Dan was het de probleem het glasvezel!

Bedankt voor het testen!

Dan was het de probleem het glasvezel!

Bedankt voor het testen!

wjb gebruikt die V12 niet direct op de NTU/glasvezel, dat kan al een verschil zijn; En misschien nog vele andere verschillen inĀ details. Om te beginnen is het ueberhaupt niet duidelijk wat er loos zou zijn met jouw glasvezel aansluiting. Ik krijg simpelweg de indruk dat menĀ jouw een V12 in bruikleen heeft gegeven, dat leverde problemen op bij jouw en de schuld werd aan de NTU/glasvezel gegeven, maar i.p.v. dat eerst te ā€˜fixenā€™Ā  en dan met dezelfde V12 weer verder te gaan, hangt men een verhaaltje op en plaats men een V10. Dat lijkt me een goede zet, ik denk dat je het beta-testen van een V12 aan anderen moet overlaten, vooralĀ als het zakelijk is.

Reputatie 7

wjb gebruikt die V12 niet direct op de NTU/glasvezel, dat kan al een verschil zijn;Ā 

Klopt echter theoretisch komt het op hetzelfde neer bij het testen of een VPN verbinding de V12 laat crashen.

Reputatie 2

Wie weet maar dat lijkt me ook sterk want er is toch een extra monteur gekomen van het glasvezel bedrijf dat zijn toch kosten voor kpn,

wat ik al heel netjes vindt is dat ze alles hebben gedaan om het probleem op te lossen dat is al 10 punten

Reputatie 1
Badge

Hier ook sinds ruim een week nu een V12 draaien na (kleinzakelijk) overstap naar KPN. Zelfde probleem: meerdere keren (vandaag al 12 x) disconnects. In modem log zie ik:

Ā 

Ā 

Ā 

Ook al eens geprobeerd om de NTU van de stroom af te halen, echter zonder resultaat. Loopt een aparte draad voor dit probleem:

Ā 

https://forum.kpn.com/internet-9/meerdere-keren-per-dag-internet-drop-outs-pppoe-errors-in-kpn-box-12-modem-503614

Ā 

Hopelijk snel een reactie van KPN waar ik iets aan heb.

Ā 

Reputatie 2

Hoop dat ze je hier kunnen helpen verder,

bij mij was hetĀ  glasvezel en waarschijnlijk ook de modem dus heb weer de v10

En bij mij is nu alles stabiel

Reputatie 7
Badge +15

@henkorĀ Ik zie dat je in je eigen topic al verder geholpen wordt. Ik zal hier dan ook niet verder op de situatie ingaan, ik ga er vanuit dat Paul je verder kan helpen in je eigen topic! šŸ™‚