Vraag

V7 omruilen voor v8 of v9. Computers werken niet op latere versies

  • 23 October 2021
  • 71 reacties
  • 745 keer bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hallo kpn.

Sinds donderdag werkt telefonie niet meer op mijn zxv10 h220n modem.Graag zou ik een v8 of v9 ontvangen van jullie.V10,v10a en v12 is geen optie.Daar werken mijn computers niet op.Inmiddels al 2 v10a en v10 modems gehad en ook twee box 12 modems maar ze werken gewoon niet.Zelfs twee monteurs hebben het niet kunnen oplossen.


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

71 reacties

Ja, die werkt ook op koper, tot 100 mb , de 7590 tot 300, simpel in te stellen via de instellingen met hem op KPN zetten.

Trap niet in de 7581 val, die werkt ook maar word niet meer ondersteund door AVM.

hmm,Ik heb net de v10a weer aangesloten.Wifi werkt gewoon op mijn hp.Maar zowel i-tv als telefonie werkt niet.

Reputatie 7
Badge +10

hmm,Ik heb net de v10a weer aangesloten.Wifi werkt gewoon op mijn hp.Maar zowel i-tv als telefonie werkt niet.

Oh dus je hebt ook nog een v10a..

 

Hoe zijn de itv en telefoon aangesloten. Vaste kabels? Draadloze stekkers? Wat staat er in beeld, foutcode? Welke?

Telefoon zit in het enige groene poortje van de v10a?

alles bekabeld,Op het motorola kastje krijg ik foutcode stb-nmc-400 te zien.

telefoon zit idd in het groene poortje

 

Probeer eens dit:

Klik op het windows teken helemaal linksonder. Begin dan met typen; apparaatbeheer.
Klik dat aan en zoek je netwerkadapter. A.h.g.i. staat er o.a. “wireless LAN” in die regel.
Klik er met '’rechts'’ op. En zet 'm uit. Wacht even en zet 'm op dezelfde manier weer aan.

Kun je nu verbinden met de v10?

Anders vermoed ik toch e.o.a. defect/probleem/onjuistheid in je netwerkadapter. 

Bij mij buurvrouw wilde haar pc ook niet met z'n eigen wifi met de v10 verbinden. Een (simpele) wifi-stick in de usb loste het op.

TV

het motorola kastje

Oink! Dat model is '’nogal oud'’. Vervang die eens. http://kpn.com/omruilen .

Bij mijn andere v10a die ik eerst had stond hier linkboven kpn nu arcadyan.Is dat een probleem?

Probeer eens dit:

Klik op het windows teken helemaal linksonder. Begin dan met typen; apparaatbeheer.
Klik dat aan en zoek je netwerkadapter. A.h.g.i. staat er o.a. “wireless LAN” in die regel.
Klik er met '’rechts'’ op. En zet 'm uit. Wacht even en zet 'm op dezelfde manier weer aan.

Kun je nu verbinden met de v10?

Anders vermoed ik toch e.o.a. defect/probleem/onjuistheid in je netwerkadapter. 

Bij mij buurvrouw wilde haar pc ook niet met z'n eigen wifi met de v10 verbinden. Een (simpele) wifi-stick in de usb loste het op.

TV

het motorola kastje

Oink! Dat model is '’nogal oud'’. Vervang die eens. kpn.com/omruilen .

ik heb nu alleen de v7 en v10a in bezit van kpn.

 

het motorola kastje

Oink! Dat model is '’nogal oud'’. Vervang die eens. http://kpn.com/omruilen .

Vond hem inderdaad nogal traag:joy:

staat er misschien verkeerde software of de v10a?

Reputatie 7
Badge +11

staat er misschien verkeerde software of de v10a?

Daar lijkt het wel op, dat ‘Arcadyan’-logo in de linkerbovenhoek moet een KPN logo zijn. Heb je al eens een fabrieksreset geprobeerd?

 

Telefoon moet ingeladen worden. Dit zou die normaal gesproken moeten doen door een update binnen te halen, dan herstarten en daarna zou alles het moeten doen.

ik heb nu alleen de v7 en v10a in bezit van kpn.

Oh. Vervang dan de opmerking van mij “Kun je nu verbinden met de v10?” toch gewoon door “Kun je nu verbinden met de v10A ?”

Blind gestaart op dat A-tje. Heb nog meer aangegeven.

Eerst maar eens de kpn software op de V10A.

staat er misschien verkeerde software of de v10a?

Daar lijkt het wel op, dat ‘Arcadyan’-logo in de linkerbovenhoek moet een KPN logo zijn. Heb je al eens een fabrieksreset geprobeerd?

 

Telefoon moet ingeladen worden. Dit zou die normaal gesproken moeten doen door een update binnen te halen, dan herstarten en daarna zou alles het moeten doen.

Ik heb een gewone reset en een monteursreset gedaan.

ik heb nu alleen de v7 en v10a in bezit van kpn.

Oh. Vervang dan de opmerking van mij “Kun je nu verbinden met de v10?” toch gewoon door “Kun je nu verbinden met de v10A ?”

Blind gestaart op dat A-tje. Heb nog meer aangegeven.

Eerst maar eens de kpn software op de V10A.

Hij is al verbonden!

staat er misschien verkeerde software of de v10a?

Daar lijkt het wel op, dat ‘Arcadyan’-logo in de linkerbovenhoek moet een KPN logo zijn. Heb je al eens een fabrieksreset geprobeerd?

 

Telefoon moet ingeladen worden. Dit zou die normaal gesproken moeten doen door een update binnen te halen, dan herstarten en daarna zou alles het moeten doen.

Hoe kan het eigenlijk dat er andere software op staat?

Reputatie 7
Badge +24

Dat is het met resetten niet goed gegaan waarschijnlijk. Het knopje niet lang genoeg vast gehouden.

Heb het drie keer geprobeerd.Worden modems niet gecontroleerd voordat ze naar de klant gaan?

Omdat er nu een nieuw probleem is zal ik maar een nieuwe vraag aanmaken zodat het nog overzichtelijk is.

Reputatie 7
Badge +11

Heb het drie keer geprobeerd.Worden modems niet gecontroleerd voordat ze naar de klant gaan?

Oh jazeker wel, de kans is echter altijd aanwezig dat er een keertje iets fout gaat. Het blijven immers gewoon mensen die de controle uitvoeren.

gelukkig.Ik vraag me wel af hoe die andere software erop gekomen is:thinking:

Reputatie 7
Badge +20

Omdat er nu een nieuw probleem is zal ik maar een nieuwe vraag aanmaken zodat het nog overzichtelijk is.

Hi @velp2021, ik zie dat je inderdaad een nieuw topic aan hebt gemaakt en dat men daarin al met je mee aan het denken is, dan beschouwen we dit topic maar als afgerond!