Beantwoord

Volgens mij is kpn boel aan bedonderen

  • 2 January 2021
  • 125 reacties
  • 3011 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

125 reacties

 

Reputatie 7
Badge +24

Die € 38,25 in de app klopt dus gewoon. Het is alleen niet het bedrag wat u betaalt per maand. Maar dat is bij mijn KPN Alles-in-1 abonnement ook niet zo. Bij mij staat er € 55,40 in de app en ik betaal ook wat anders elke maand.

Wat @wjb al vaker heeft hier vermeld heeft dat kpn

Iets niet goed heeft. 

Nu we weten wat probleem is kan kpn het nu naar half jaar eindelijk oplossen. 

En hun fout recht zetten. 

Zonder dat er consequenties voor mij zijn natuurlijk.

Want dat zou natuurlijk ook niet kloppen

 

Reputatie 7

Die € 38,25 in de app klopt dus gewoon. Het is alleen niet het bedrag wat u betaalt per maand. Maar dat is bij mijn KPN Alles-in-1 abonnement ook niet zo. Bij mij staat er € 55,40 in de app en ik betaal ook wat anders elke maand.

Het gaat ook niet om de prijs die in de app staat, maar om de snelheid.

Op de factuur staat...

...terwijl in de app het onderstaande staat.

@rigardz84 heeft mijns inziens recht op 100Mbps en niet maar 50Mbps.

Reputatie 7
Badge +24

In de app staat het basis abonnement. Dat is 50/5 voor € 38,25. Dat klopt gewoon.

De snelheidsverhoging is een extra ding waar de app geen rekening mee houd.

Reputatie 7

In de app staat het basis abonnement. Dat is 50/5 voor € 38,25. Dat klopt gewoon.

De snelheidsverhoging is een extra ding waar de app geen rekening mee houd.

Laat KPN dan ook maar eens 100Mbps gaan leveren i.p.v. de 70Mbps die er nu binnenkomt want daar is het in dit topic immers om te doen.

Die snelheidsverhoging lijkt, zoals ik al een paar keer aangegeven heb, niet actief te zijn en dat is iets dat KPN zal moeten oplossen en niemand anders.  

Ik heb al jaren telfort 100mb (voor heen was dat 80mb abonnement) later veranderde telfort de 80 naar 100mb. 

Vind wel heel raar en vreemd dat ze hem op 50 gezet hebben!! 

Ik kan er niks aan doen dat ik bij telfort 30.75 betaal voor 100mb abonnement.  En dat kpn alle telfort klanten heeft overgenomen met huidige snelheden en ook de bedragen dus 30.75voor 100mb snelheid mijn contract en mijn vacturen staat het allemaal netjes in!! 

Dus raar dat kpn zegt niet te kunnen vinden wat probleem was? 

Mag er toch van uit gaan dat zonder problemen kpn eindelijk het probleem op lost. engelijk is dit niet normaal half jaar verder nog niks opgelost terwijl kpn het gewoon verkeert in hun computer heeft staan!!! 

Kleine update

Heb donderdag met kpn gebeld gene was het helemaal mee eens dat snelheid niet klopt en heeft geregeld dat de technische afdeling mij vrijdag terug zou bellen ik uitdrukkelijk bij gezegt naar 2 uur smidags ik kon niet eerder vrij van werk en op werk mogen we geen telefoon man aan de lijn zij is geen probleem heb het genoteerd.

Wat blijkt hebben ze mij vrijdag morgen rond 11 uur geprobeerd te bellen 2x geen voicemail geen SMS niks

Ik tegen half 4 kpn gebeld gene zegt ze bellen je straks rond 4 uur kwart over 4 ik zorgen dat ik sws de telefoon overal bij me heb weer niks rond half 8 nog maals kpn gebeld word gezegt ze kunnen nog bellen tot 9 uur anders bellen ze u morgen tussen 9 en 9 heledag telefoon bij me gehad maar geen telefoon gehad

Kpn jullie worden alweer bedankt

Hoe gaan jullie dit op lossen????

Wat ben aankomende week tot 17.00 niet berijkbaar op me telefoon

Werd wel door jullie aan de telefoon gezegt dat grote kans is dat het in de centrale iets niet goed is?

Dit is echt niet netjes naar half jaar nog steeds probleem niet opgelost en wel weer maandelijks verhoging het is maar een euro maar toch wel verhogen en niet het probleem oplossen

Terwijl ik vanaf de eerste dag naar dat monteur langs is geweest er over gebeld heb en hier later via forum

Kpn ik hoop dat snel opgelost word door jullie

 

 

Ik ben bij een kennis heeft zelfde als ik zij moet 110 kunnen halen heeft ook 100mb abelement oud telfort klant

Ook speedtest strak 70mb

Lijkt wel als kpn de boel knijpt van oud telfort klanten

Zij woont dorp verder en zit via een andere centrale dan waar ik op zit

Ook zij heeft in de mijn kpn app staat dat ze 50mb/5 abonnement heeft

Dus kpn denk dat jullie echt iets niet goed hebben 

Met jullie administratie want de kpn app heeft niet voor niks 50mb/5 aan en dat de max haalbare snelheid begrenst word op 70downloud en wel de max aan gegeven uploud behaald woord 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat het ticket nog loopt en dat we inderdaad de 21e nog contact hebben geprobeerd op te nemen. Hebben we dan wel het juiste nummer van je? Zou je 'm voor de zekerheid in jouw profiel willen zetten en hier even laten weten dat je dat gedaan hebt? 

 

Voor wat betreft de snelheid: je hebt hélemaal gelijk. Ik keek in het verkeerde tabje in m'n systeem en zie inderdaad dat jij 100/10 hebt. Mijn fout! Dat zou dus wél datgene moeten zijn wat je ongeveer bekabeld zou moeten meten. 

Heb nummer toegevoegd.

Maar jullie hadden al wel het goeie nummer

Het is raar als ik duidelijk aan geef naar 2 uur bellen inverband met werk en word gezegt dat genoteerd is en dat er dan tegen 11 uur smorgens geprobeerd hebben te bellen maar dan naar 2 uur smiddags niet weer geprobeerd om mij te bellen wat ik hier eerder al heb gezegt in deze rubriek

En wie kan uitleggen dat kennis precies zelfde probleem heeft modem geeft intern wel goeie aan

Kpn app staat ook verkeerd en snelheid ook strak 70mb terwijl zij ook 100mb abelement heeft en zij zelfs 110 zou moeten kunnen halen op haar adres

Daarom zeg ik al vaker bij kpn gaat dingen mis met snelheden volgens mij worden de snelheden geknepen 

 Of klopt dat dat kpn hun klanten knijpt in de internet snelheid?? 

Reputatie 7

 Of klopt dat dat kpn hun klanten knijpt in de internet snelheid?? 

Nee, KPN zal de snelheid niet knijpen.

Issues als deze zijn al vaker hier op het forum behandeld en vrijwel altijd blijkt het dan toch dat nog een oud/verkeerd profiel actief te zijn op de DSLAM.

@wjb oke 

Raak beetje gefrustreerd door dat kpn naar half jaar nog niks verder is gekomen 

Reputatie 7

@wjb oke 

Raak beetje gefrustreerd door dat kpn naar half jaar nog niks verder is gekomen 

Dat kan ik begrijpen, al.een half jaar bezig en nog geen steek verder.

Ik ga er vanuit dat @Marcia_ er zorg voor zal dragen dat dit issue op korte termijn verholpen gaat worden.

Laten we het alsjeblieft hopen 

@wjb  kan die DSLAM vanaf afstand ingesteld worden naar de centrale of moet een monteur in de centrale dat doen.

Als het van afstand kan is maar kleine moeite voor kpn de goeie gegevens er in zetten of denk ik nu te Makelijk 

Reputatie 7

@wjb  kan die DSLAM vanaf afstand ingesteld worden naar de centrale of moet een monteur in de centrale dat doen.

Als het van afstand kan is maar kleine moeite voor kpn de goeie gegevens er in zetten of denk ik nu te Makelijk 

Ik neem aan dat dat op afstand ingesteld kan worden. 

Weer kleine update

Heb vandaag iemand van de kpn aan de lijn gehad

De man heeft probleem kunnen vinden

Bij kpn staat mijn abonnement dus op die van 50/5 in plaats van 100/10

Wat @wjb al zij

Alleen nu is er een probleem omdat ik oud telfort klant ben lukt hem niet om de juiste gegevens van 100/10 naar  de centrale te sturen en blijft die op de 50/5 staan en word de snelheid begrenst op 70mb

 

Beste man van kpn die binnen paar minuten wel heeft kunnen vinden waar het probleem in zit gaat uit zoeken waarom mijn 100/10 niet geactiveerd kan worden

Mag kpn zomaar de lijn knijpen naar 70mb

Terwijl ik een 100/10 abonnement heb.

En hun zetten hem gewoon in de server als 50/5

Omdat op mijn factuur ook gewoon internet extra staat en er bij staat 100/10

 

En zelfde doet kpn bij meerdere van hun klanten

Valt dit niet onder fraude van kpn kant

Omdat ze engelijk minder snelheid geven dan wat contracten wat de klanten van kpn aan geeft. Watde klant hoort te hebben (als de snelheid via de lijn gehaald kan worden natuurlijk) 

Raar dat kpn niet reageert op de berichten??