Beantwoord

Wanneer wordt glasvezel nou aangelegd in mijn appartement?

  • 13 March 2024
  • 5 reacties
  • 94 keer bekeken

Vorig jaar maart ben ik verhuisd naar Breda, een appartementengebouw uit 2014. Het bleek dat mijn apt het enige was waarvan de glasvezel niet was aangesloten. Oorzaak: veelvuldige afwezigheid bewoners. De kabel lag er wel. Ik heb toen meermalen met KPN gebeld om de aansluiting tot stand te brengen. Eerst zou het in december zijn, later later. Op 16 februari kreeg ik een mail met een klantnummer “*************KPN Netwerk neemt voor 11 maart 2024 contact met u op voor het maken van een afspraak voor het aanleggen van de glasvezelkabel". 

Echter, tot op heden is er weer niks gebeurd. Kortom, wat nu? 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy 
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 14 March 2024, 16:43

Bekijk origineel

5 reacties

Bovenstaande klopt. Als je KPN belt verschuilen de medewerkers zich achter dat het is uitbesteed of “het systeem” Zelf deze ervaring ook met @KPNNetwerk en @VolkerWessels. Vooral die laatste moeten ze maar een keer goed aanpakken. Die doen namelijk niets. O ja  toch wel nl zakken vullen. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @ACTeleur, wat rot dit! Ik zou je toch adviseren nog eens contact op te nemen met mijn collega's via 0800-0402. Als het contact alleen met Netwerk is geweest, had ik je inderdaad weer naar hen verwezen. Echter, als de datum bij ons op 11 maart stond, dan had er al iets gebeurd moeten zijn. Mijn collega's kunnen dan doorgaans een ticket aanmaken om dit uit te laten zoeken. 

Het lijkt wel een structureel probleem. Ik heb verschillende tickets aan laten maken met o (nul) resultaat. Het enige wat medewerkers kunnen is weer een ticket aanmaken om uit te laten zoeken wat er mis is gegaan , maar verantwoordelijkheid nemen zit helaas niet bij . Het is bijna om  moedeloos van te worden.

Badge +19

Gewoon afwachten,  meer zit er niet op. Er zijn gewoon geen mensen. Aannemers komen om in het werk. Wen er maar aan want die krapte in voorlopig nog niet voorbij. 

Reputatie 7
Badge +30

Ha @glasvezel aanleggen, het klopt wat Joep1965 zegt: afwachten is het enige wat je kunt doen helaas. Ik zie dat we je in je eigen topic wat uitleg hebben gegeven. Je kunt een klacht indienen bij de collega's van Netwerk. Zij zullen dit verder oppakken. 

Reageer