Hallo
Ik ervaar hetzelfde probleem als
Hiervoor Ziggo over de kabel en nooit problemen. Nu KPN over glasvezel en wel problemen.
We werken in huis eigenlijk overal met bekabelde verbindingen. Netflix draaien we via de kpn box op de netwerkkabel, maar toch valt het signaal vaak weg. En dan komt het weer terug. Dit gebeurd 50x per dag schat ik. Het signaal is een minuut weg, en dan doet ie het weer. Erg frustrerend.
Ik zou volgens abonnement 500 mb/ps moeten hebben. Zie hier een test van nu:
https://kpn-itns.speedtestcustom.com/result/0f226c90-3960-11eb-b465-3f2b2a3b89dd
Het wegvallen van het signaal gebeurt op alle apparaten verbonden met het netwerk.
Extra info:
Het KPN modem gaat via de meterkast met kabels naar boven en naar de woonkamer waar de kpn box erop aangesloten staat.
Ik hoor het graag.
Met vriendelijke groet,
*admin: topic afgesplitst