Vraag

Wegvallende verbinding op KPN Box 12

  • 30 July 2021
  • 64 reacties
  • 744 keer bekeken


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

64 reacties

Reputatie 1

@WimB204FT Wat vervelend dat het probleem nog steeds niet verholpen is. Ik zie dat er morgenochtend een monteur langskomt tussen 08:00 en 10:00 uur. Laat je ons weten hoe dit afloopt?

Ik laat jullie iets weten hoe het hier verder verloopt.

Reputatie 1

Gisteren is er nogmaals een monteur bezig geweest hier in de straat. Ik kan in ieder geval niet zeggen dat ze er niet mee bezig zijn. Hopelijk is het nu opgelost en dus eerst maar even afwachten.

Reputatie 1

Zojuist weer een uitval van tv en internet gehad. In de kpnbox stonden er opeens 5 errored sec. maar geen extra crc fouten wel een pak fec errors. Dus met enkel fec errors kan WEL alles onderbreken. (10000 in 1 sec.) Ik ben er klaar mee. Morgen zoek ik een provider op kabel.

Reputatie 7
Badge +24

Nou, dan hoef je niet lang te zoeken, dat is Ziggo.

Reputatie 7
Badge +24

Het plaatje wat u trouwens in uw startpost laat zien:

 

 

Dat heeft iedereen. Zo bij mij:

Daar is niets mis mee. 

Reputatie 1

Het plaatje wat u trouwens in uw startpost laat zien:

 

 

Dat heeft iedereen. Zo bij mij:

Daar is niets mis mee. 

Dit heb ondertussen al door. Maar dat je geen storingen kunt krijgen bij Fec errors klopt niet. Ik maak het telkens opnieuw mee. Het probleem wordt in ieder geval niet gevonden dus ik heb geen keuze.

Reputatie 1

Het plaatje wat u trouwens in uw startpost laat zien:

 

 

Dat heeft iedereen. Zo bij mij:

Daar is niets mis mee. 

Dit heb ondertussen al door. Maar dat je geen storingen kunt krijgen bij Fec errors klopt niet. Ik maak het telkens opnieuw mee. Het probleem wordt in ieder geval niet gevonden dus ik heb geen keuze.

Alles is in orde nu.

Reputatie 7
Badge +20

Helemaal top! :)

Reputatie 1

En exact hetzelfde weer terug. Handdoek in de ring. Kabelinternet en tv bij andere provider is besteld.

Bedankt voor het meedenken. Helaas is er geen oplossing gekomen. Elke keer als je denkt 'nu is het opgelost', is het weer van dat.

Reputatie 7
Badge +20

Dat is zeer spijtig om te lezen. Mocht ik toch nog iets kunnen betekenen, dan hoor ik graag weer van je. 

Reputatie 1

Er is weinig aan te doen vrees ik. Anders was het nu wel opgelost.

 

Reputatie 1

Er is weinig aan te doen vrees ik. Anders was het nu wel opgelost.

 

De storing zou van wat verder in de straat veroorzaakt worden bij een andere kpn klant die gebruik maakt van de v12 modem. Als het zo gevoelig is allemaal vraag ik mij af hoe goed die technologie is. En als het normaal wel goed zou moeten kunnen werken dan moeten ze maar een nieuwe lijn aanleggen. Maar nee een half jaar storingen bij de klant en een koperlijn van 60j gebruiken. Het abonnement was jaren geleden aantrekkelijk maar nu is het heel duur in verhouding tot de snelheid die je krijgt. Bijijn gebuur wat verder zal het dan waarschijnlijk ook niet goed werken want zijn kpn box 12 herstart elje keer en daardoor zou ik dus last van moeten ondervonden hebben. Dit was uiteindelijk niet het probleem want daar is een v10 geplaatst maar ik zit nog steeds met dezelfde storingen.  Nu maakt het niks meer uit want de overstap ligt vast. Een erg goede ervaring met KPN is het zeker niet.

Reputatie 7
Badge +20

Ik durf het zo niet te verklaren, maar klinkt alsof in de centrale iets stoort op elkaar. Maar hoe en wat precies, dat weet ik niet. Jammer dat het nog niet tot een oplossing heeft geleid. In ieder geval mocht ik nog weer iets kunnen betekenen, dan zien we je graag weer verschijnen. 

Reputatie 1

Ik durf het zo niet te verklaren, maar klinkt alsof in de centrale iets stoort op elkaar. Maar hoe en wat precies, dat weet ik niet. Jammer dat het nog niet tot een oplossing heeft geleid. In ieder geval mocht ik nog weer iets kunnen betekenen, dan zien we je graag weer verschijnen. 

Dag Bart_Z,

Bedankt voor uw reactie nog. Ik ben er al maanden mee bezig en we hebben besloten om over te stappen op kabelinternet. Hopelijk werkt dat beter voor ons.