Beantwoord

Wi-Fi Manager wordt telkens halverwege afgebroken.

  • 31 August 2021
  • 21 reacties
  • 80 keer bekeken

Bij mij wordt de Wi-Fi Manager telkens halverwege afgebroken. 

 

*admin: afgesplitst

icon

Beste antwoord door Thomas 1 September 2021, 11:28

Ik heb je reacties even afgesplitst @Ruggiero
Op dit moment (sinds vannacht) zijn er sowieso problemen met MijnKPN en waarschijnlijk ondervind de wifimanager daar ook last van maar ik kijk ook graag even mee.
Had je ook een andere browser geprobeerd? En misschien een domme vraag, maar heb je je thuis abonnement wel gekoppeld aan je KPN ID?
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Bekijk origineel

21 reacties

Ik blijf deze melding krijgen na de vraag over WiFi versterkers 😔

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @Ruggiero, kun je het later nog eens proberen? En anders vanaf een ander apparaat/browser?

Hoi @Ruggiero, kun je het later nog eens proberen? En anders vanaf een ander apparaat/browser?

Ik heb het inmiddels -tig keer geprobeerd, zowel met mijn mobiele telefoon als mijn tablet. Het probleem blijft. 

Reputatie 7
Badge +18

Ik heb je reacties even afgesplitst @Ruggiero
Op dit moment (sinds vannacht) zijn er sowieso problemen met MijnKPN en waarschijnlijk ondervind de wifimanager daar ook last van maar ik kijk ook graag even mee.
Had je ook een andere browser geprobeerd? En misschien een domme vraag, maar heb je je thuis abonnement wel gekoppeld aan je KPN ID?
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Reputatie 7
Badge +18

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!

Nee, helaas nog niet, het werkt nog steeds niet. Blijf dezelfde foutmelding krijgen. Heel raar, bij de oude WiFi Manager had ik nooit een probleem, die werkte prima! 

Reputatie 7
Badge +18

Ah balen! Ik kijk graag even mee. Kun je mijn vragen nog beantwoorden en je profiel ​​​​​​invullen?

Ik heb je reacties even afgesplitst @Ruggiero
Op dit moment (sinds vannacht) zijn er sowieso problemen met MijnKPN en waarschijnlijk ondervind de wifimanager daar ook last van maar ik kijk ook graag even mee.
Had je ook een andere browser geprobeerd? En misschien een domme vraag, maar heb je je thuis abonnement wel gekoppeld aan je KPN ID?
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

 

Wat mis je in mijn profiel? En wat wil je verder nog weten? 

Reputatie 7
Badge +18

@Ruggiero je adres graag :blush:
En had je je thuis abonnement wel gekoppeld aan je KPN ID? En een andere browser geprobeerd?

Mijn adres kun je toch terugvinden aan de hand van mijn account? Ja allang bekoppeld en ja andere browser probeerd. 

Reputatie 7
Badge +18

Je e-mailadres kan ik helaas niet op zoeken en je TV abonnementsnummer helaas ook niet.

Je e-mailadres kan ik helaas niet op zoeken en je TV abonnementsnummer helaas ook niet.

Zowel mijn e-mailadres als klantnummer heb ik ingevuld?!

Reputatie 7
Badge +18

Je e-mailadres kan ik helaas niet op zoeken en je TV abonnementsnummer helaas ook niet.

Zowel mijn e-mailadres als klantnummer heb ik ingevuld?!

Daar kan ik dus helaas juist niet op zoeken :sweat_smile:
Je hebt je adres inmiddels ook ingevuld zie ik. Ik heb de lijn meteen even uitgelezen en krijg geen goede verbinding met je experiabox. Ik vermoed dat de oorzaak daarvan ook de oorzaak is dat de wifituner het niet doet.

Je gebruikt een V8 zie ik, zou je die met het paperclipknopje achterop (door hem 10 seconden ingedrukt te houden) eens terug willen zetten naar de fabrieksinstellingen?

Paperclipknopje? Je bedoelt waarschijnlijk de reset knop? 

Gedaan. Uitkomst is nog steeds hetzelfde. 

Het mooiste is toch altijd wel die melding dat er een seintje is gestuurd naar de collega's en we er zo snel mogelijk mee aan de slag gaan.... 🤣 Ben nog nooit gebeld of aangeschreven nav deze melding 🤔

 

Reputatie 7
Badge +18

Goedemorgen @Ruggiero, het reset knopje bedoelde ik inderdaad. Balen dat ook dat niet geholpen heeft!
Er is een laatste ding dat ik nog met je wil proberen.

  • Experiabox en glasvezelkastje uit/van het stroom
  • 10 seconden wachten
  • Glasvezelkastje weer aan het stroom
  • 5 seconden wachten
  • Experiabox weer aan

Als alles dan weer herstart is, kun je hem dan nog eens proberen?

 

Ik krijg momenteel helemaal geen verbinding met je experiabox, werkt alles wel?
Je kunt hierover ook altijd met ons bellen op 0800-0402, mijn collega's daar kunnen dan direct met je meekijken.

Dat hoef ik niet te proberen, ook al gedaan! Dit is inderdaad vaak een oplossing om problemen te verhelpen. 

Verder werkt gelukkig alles op zich wel. 

Reputatie 7
Badge +18

Ah dat scheelt in ieder geval weer :slight_smile: bedankt voor het meedenken in ieder geval.
Ik heb dit als feedback naar mijn collega's achter de schermen doorgezet.
Mocht ik daar verder nog vragen uit krijgen dan nemen we daarover nog contact je op!

Blijft de vraag: hoe wordt het opgelost? 

Reputatie 7
Badge +18

Op dit moment is de oplossing het later nog eens te proberen

Reageer