Beantwoord

Wifi is slecht sinds Box 12

  • 22 November 2021
  • 26 reacties
  • 892 keer bekeken

Mijn V8 modem is op verzoek van KPN vervangen door de V!2, De V8 werkte probleemloos maar vanaf dat de V12 het heeft overgenomen is internet via mijn mobiel slecht of niet meer mogelijk. Op mijn laptop is de snelheid variabel van 10 tot 50 Mb en de upload is gehalveerd of soms nog minder. de WIFI verbinding is goed maar het internet is het probleem. op mijn mobiel blijft internet maar zoeken.

Alles al diverse keren gereset zoals het geadviseerd en omschreven wordt, het is 2 dagen goed na een harde reset, en daarna begint de ellende weer opnieuw. Tot slot de WIFI op de V12 uitgezet en bekabelt naar mijn Devolo powerlink, hier werkt mijn internet wel goed op en mijn mobieltjes ook, internet manager van KPN geeft ook geen verbetering, het vreemde is dat de WIFI verbinding goed is maar geen of slecht internet. Ik zou graag terug gaan naar mijn oude V8. Deze ellende zit ik niet op te wachten

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 22 December 2021, 16:10

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

26 reacties

Reputatie 7
Badge +19

De software is teruggezet op een eerdere versie zonder resultaat, KPN heeft tientallen storingen gezien in hun systeem, en heeft besloten een monteur te sturen, deze heeft het V12 modem vervangen door V10 en het glasvezelkastje ook vervangen. hierna nog één maal een foute download gehad daarna 3 maal goed, ik ga er van uit dat het nu naar behoren blijft werken. Het was puur het probleem om een groot bestand te downloaden, en verder werkte alles goed.

@H West Dat klinkt positief zo ver, fijn om te horen. Als je toch iets opmerkt of als je vragen hebt, laat het dan gerust weten.