Sticky

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht

2902 reacties

Reputatie 1
@Sylbi Oei. Ik zie nu dat je al een tijdje bezig bent geweest. @Bart_ heeft je ook even gebeld, lees ik. :-)
Wij hebben in ieder geval niks gedaan 😉 Je hebt dus een nieuw account aangemaakt? En die gekoppeld aan Facebook? Als ik nu in je profiel kijk zie ik ook twee actieve spotify account, beide lijken gekoppeld aan facebook. Log je misschien in met oude gegevens?
Kun je het omschrijven hoe je hier achter kwam?
Voor zover ik begrijp had je spotify gekoppeld aan facebook toch? (zie stappen hieronder).https://support.spotify.com/nl/account_payment_help/account_basics/using-spotify-with-facebook/
Gebruik je spotify op de telefoon of op de pc?

Hey Erwin, ja, dit zijn al heftige gesprekken geweest hoor😂. Maar, nee ik heb juist niks gedaan met mijn account, want het gaat om mijn eigen account nu, die heb ik al jaren en nooit geen problemen mee. En even over het inloggen? Ik log nooit in, want ik ben altijd ingelogd. Ik ben even "offline" geweest, en daarna merkte ik het dus op. Ik kreeg ineens reclame en of ik geen premium wilde...zo raar. Dus ik begrijp dit echt niet hoor.
En dat het ook gekoppeld is aan Facebook klopt ook
Het gaat nu dus echt over mijn account.
Ik gebruikt spotify op beide, al sinds ik Spotify hebt.
Nu vanavond gebruikte ik het op mijn telefoon omdat ik muziek nodig had voor íemand waar ik voor moest filmen, dus die muziek had ik nodig, dus ben even offline gegaan. En later zette ik het weer online en toen merkte ik het op...
Liefs mij....
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Sylbi, Mijn collega's die je al hebt gesproken zijn vandaag allemaal vrij. Daarom neem ik het nu weer over. Voor zover ik begrijp is je account terug gezet naar Spotify Free en het is de bedoeling dat je weer overgaat naar Spotify Premium. Daar betaal je immers voor. Ik kan je nieuwe activatiecodes sturen voor beide accounts. Er zal dus nog een account zijn op jouw adres die dan wordt terug gezet naar Free, maar beide accounts krijgen een nieuwe activatiecode. Ik kan namelijk niet achterhalen vanaf hier welk account van de twee is teruggezet naar free. Hopelijk ga je akkoord met deze constructie. 🙂
Reputatie 1
Hoi hoi Marina,

Lucky guys dat ze vrij zijn😃
Maar! Nu ben ik dan toch mijn mappen niet kwijt he? Want ik een enorme hoeveelheid aan muziek staan😮
En het gaat idd on mijn account, die van mijn man doet nu sinds gisteren, had ik samen met Bart gedaan.
Reputatie 1
Hoi @Sylbi, Mijn collega's die je al hebt gesproken zijn vandaag allemaal vrij. Daarom neem ik het nu weer over. Voor zover ik begrijp is je account terug gezet naar Spotify Free en het is de bedoeling dat je weer overgaat naar Spotify Premium. Daar betaal je immers voor. Ik kan je nieuwe activatiecodes sturen voor beide accounts. Er zal dus nog een account zijn op jouw adres die dan wordt terug gezet naar Free, maar beide accounts krijgen een nieuwe activatiecode. Ik kan namelijk niet achterhalen vanaf hier welk account van de twee is teruggezet naar free. Hopelijk ga je akkoord met deze constructie. :)
En over mijn Spotify? Die is vanaf dag 1 bij mijn abbo gratis😉
Reputatie 7
Badge +19
@Sylbi Mappen raak je sowieso niet kwijt. Als ik dit doe, zet ik alleen de abonnementen terug naar Free en ontvang je automatisch een nieuwe activatiecode. Ik zie nu dat je ook nog een derde Spotify abonnement hebt. De activeringscodes zijn op 15-08 per sms verstuurd naar 2 nummers(eindigend op 40 en 23) en het vaste abonnement heeft gister per e-mail gehad. Op welk nummer heb je de activatiecode niet gehad? Of heb je de activatiecode per e-mail juist niet gehad.
Reputatie 1
@Sylbi Mappen raak je sowieso niet kwijt. Als ik dit doe, zet ik alleen de abonnementen terug naar Free en ontvang je automatisch een nieuwe activatiecode. Ik zie nu dat je ook nog een derde Spotify abonnement hebt. De activeringscodes zijn op 15-08 per sms verstuurd naar 2 nummers(eindigend op 40 en 23) en het vaste abonnement heeft gister per e-mail gehad. Op welk nummer heb je de activatiecode niet gehad? Of heb je de activatiecode per e-mail juist niet gehad.

Even een correctie; ik heb een spotify op nummer dat eindigd op 61 en die heb ik al jaren. En ik heb een spotify, en die is sinds gisteren op nummer dat eindigt op 40. Dat andere nummer dat eindigt op 23, die is juist een paar dagen geleden fout gegaan omdat ik dacht dat ik het nummer van mijn man aanklopte, dus ik heb met dat nummer direct de spotify gecanceld, dat zou je ook moeten kunnen zien.

NU gaat het er mij om waarom ik, nummer eindigend op 61 dat ineens free is, terwijl ik die al jaren premium hebt.

Ik heb gisteren een code gekregen, maar die was voor mijn man met nummer eindigend op 40. Die was juist goed.

Het gaat nu juist om mijn nummer, omdat die juist omgezet is naar een free account wat niet zo hoort. Ik ben al jaren premium en nu ineens niet meer.
Reputatie 1

@Sylbi Mappen raak je sowieso niet kwijt. Als ik dit doe, zet ik alleen de abonnementen terug naar Free en ontvang je automatisch een nieuwe activatiecode. Ik zie nu dat je ook nog een derde Spotify abonnement hebt. De activeringscodes zijn op 15-08 per sms verstuurd naar 2 nummers(eindigend op 40 en 23) en het vaste abonnement heeft gister per e-mail gehad. Op welk nummer heb je de activatiecode niet gehad? Of heb je de activatiecode per e-mail juist niet gehad.Even een correctie; ik heb een spotify op nummer dat eindigd op 61 en die heb ik al jaren. En ik heb een spotify, en die is sinds gisteren op nummer dat eindigt op 40. Dat andere nummer dat eindigt op 23, die is juist een paar dagen geleden fout gegaan omdat ik dacht dat ik het nummer van mijn man aanklopte, dus ik heb met dat nummer direct de spotify gecanceld, dat zou je ook moeten kunnen zien.

NU gaat het er mij om waarom ik, nummer eindigend op 61 dat ineens free is, terwijl ik die al jaren premium hebt.

Ik heb gisteren een code gekregen, maar die was voor mijn man met nummer eindigend op 40. Die was juist goed.

Het gaat nu juist om mijn nummer, omdat die juist omgezet is naar een free account wat niet zo hoort. Ik ben al jaren premium en nu ineens niet meer.



Ik wil nog even een opmerking/vraag stellen. Mijn man gebruikt nu hetzelfde mailadres als ik, en ik wil dat gaan veranderen naar zijn nieuwe mailadres. Hij heeft nog niks gedaan met Spotify, dus dan zal ik voor hem ook een nieuwe code moeten aanvragen...
Ik gebruik spotify i.c.m. Facebook. Nu wil ik mijn account van Facebook graag opzeggen. Maar dan kan ik niet meer inloggen bij spotify, denk ik.
Is het mogelijk dat ik een nieuwe activatiecode ontvangen, die ik dan vervolgens aan het inmiddels nieuwe Spotify-account kan koppelen.

Ik lees op pagina 1 van het forum dat ik hierover een PB zal krijgen met andere vragen/instructies, ik weet niet of dat nog steeds zo is, ik hoor het graag.

Groeten,

Herman.
Hi, ik wil de spotify premium account van mijn dochter overzetten naar haar nieuwe account. Hoe kan ik dit doen?
Ook Mijn Spotify account is ineens omgezet van premium naar free terwijl ik een abonnement betaal via KPN. Hoe krijg ik dit zsm hersteld???

graag reactie
Mijn Spotify premium op mijn mobiele abonnement heeft nu ineens de status free ipv premium?
ik heb geen email ontvangen dat mijn Spotify Premium verlopen is otw dat mijn mobiele abonnement verlopen is.

Hoe krijg ik mijn premium abonnement weer op Spotify?
Reputatie 7
Badge +27
Welkom allen!

@Tamashii, heb jij onlangs je abonnement verlengd? Want in die gevallen zien we dit nog wel eens gebeuren. Vul je gegevens in op je profiel, en laat hier weten als je dit gedaan hebt. Dan controleren we dit en kunnen een nieuwe activatiecode sturen.

@Spotify storing, ik vermoed bij jou iets vergelijkbaars. Vul ook je profiel in en laat even weten hier als je dat gedaan hebt.

@thasja75, staat het abonnement waar de Spotify bij hoort op jouw naam? Zo ja, vul ook je gegevens in op je profiel en laat het even weten. Dan kunnen we hem hier ontkoppelen. Het huidige account wordt dan teruggezet naar Free. Je krijgt dan een nieuwe activatiecode waarmee je een ander account Premium kunt maken.

@HVHAR, dit ontkoppelen kunnen we bij jou ook doen. Je kunt dan een nieuw account, los van Facebook, aanmaken en daarop Premium activeren met de nieuwe code die je krijgt. Vul dan ook even je forumprofiel in en laat het weten.


@Sylbi, dus, als ik het goed begrijp moet het zo:
23: geen Spotify
40: nieuwe Spotify van je man
61: jouw bestaande Spotify

Als we 61 per abuis ontkoppeld hebben, dan heb je als het goed is ook per sms daar al een nieuwe code op ontvangen. Dan kun je jouw al bestaande Spotify account daarmee weer opnieuw Premium maken.

Je geeft aan dat je man nog niks gedaan heeft met Spotify. Dan zou je de code die naar 40 is gestuurd ook nog niet gebruikt moeten hebben. Deze code blijft 6 weken geldig. Dus je kunt rustig een nieuw Spotify account voor hem aanmaken met zijn eigen mailadres. En dan de code gebruiken om hem Premium te maken.

Klopt het zo, en kom je er zo uit? Anders kan Bart maandag nog wel even weer contact met je opnemen als dat makkelijker is 🙂
@Erik_ dank voor je snelle reactie. Profiel is ingevuld.
Profiel ingevuld!
Reputatie 1
@Erik, na ondertussen heel lang gechat te hebben met een medewerkster zijn we eruit gekomen. Zelfs zij wist het niet meer en dan vond ze mij geduldig 😍 te lief gewoon.
Maar het is nu eindelijk gelukt. Mijn spotify premium staat weer aan, nu nog van mijn man doen. Aangezien we een lange dag hebben gehad, ga ik dat over een paar uurtjes doen 😉
Nu eerst wat slapen...Zzzzzzzz
Reputatie 7
Badge +17
@HVHAR Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode voor jou aagevraagd. Je ontvangt deze activatiecode binnen 3 uur per e-mail.

@Spotify storing Ik zie dat je vergeten bent om jouw postcode in te vullen. Zou je dit alsnog willen doen en een berichtje achter willen doen? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

@HVHAR Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode voor jou aagevraagd. Je ontvangt deze activatiecode binnen 3 uur per e-mail.@HVHAR Bedankt voor het achterlaten van je gegevens. Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode voor jou aagevraagd. Je ontvangt deze activatiecode binnen 3 uur per e-mail.

@Spotify storing Ik zie dat je vergeten bent om jouw postcode in te vullen. Zou je dit alsnog willen doen en een berichtje achter willen doen? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

@Spotify storing Ik zie dat je vergeten bent om jouw postcode in te vullen. Zou je dit alsnog willen doen en een berichtje achter willen doen? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Gedaan!
Reputatie 7
Badge +17
@Spotify storing Heb je na het invullen van jouw postcode op [Sla wijzigingen op] geklikt? Ik zie opnieuw geen postcode staan in jouw profiel. 🤔
@Spotify storing Heb je na het invullen van jouw postcode op [Sla wijzigingen op] geklikt? Ik zie opnieuw geen postcode staan in jouw profiel. 🤔
Gedaan
Reputatie 7
Badge +17
Gedaan
Dankjewel. Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode aangevraagd. Binnen 3 uur ontvang je deze code per e-mail. Op deze pagina kan je de activatiecode invullen en jouw Spotify Free account weer upgraden naar Premium.
Reputatie 1
@Erik, na ondertussen heel lang gechat te hebben met een medewerkster zijn we eruit gekomen. Zelfs zij wist het niet meer en dan vond ze mij geduldig 😍 te lief gewoon.
Maar het is nu eindelijk gelukt. Mijn spotify premium staat weer aan, nu nog van mijn man doen. Aangezien we een lange dag hebben gehad, ga ik dat over een paar uurtjes doen 😉

Nu eerst wat slapen...Zzzzzzzz


Goedemiddag,

Hier ben ik weer toppers :-)

Mijn hubbie zijn account geactiveerd nu. Maar..weer die letters en cijfers met zijn naam, dat is niet wat hij had gedaan met een account openen bij Spotify zelf. Als ze vragen wat zijn naam gaat worden, dan schreef hij dus ook zijn naam. Maar! nu is zijn account geactiveerd en bam, weer die cijfers en letters..dat is toch weer weird?

Oh oh een vloek op Spotify en beheerst mijn leven dit weekend 🙂
Hallo, ik probeer mijn gratis Spotify Premium te activeren maar mijn mailadres en 06 worden niet herkend. Terwijl ik al jaren een kpncompleet abonnement heb.

*Admin: topic samengevoegd met verzameltopic
Reputatie 7
Badge +17
Hoi Sylbi. Dat is inderdaad erg vreemd. Ik zie dat de gebruikersnaam gewijzigd is. Er staan geen cijfers en letters meer, wat eerder wel het geval was. Kan je wel gewoon inloggen met jouw gebruikersnaam en wachtwoord of moet je nu ook inloggen met cijfers en letters?

@Hilburt Zou je je naam, postcode, huisnummer, 06-nummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Zodra wij deze gegevens hebben kunnen we het voor je uitzoeken en een activatiecode toesturen. Laat je een berichtje achter nadat je je gegevens hebt aangevuld?
Reputatie 1
Hoi Sylbi. Dat is inderdaad erg vreemd. Ik zie dat de gebruikersnaam gewijzigd is. Er staan geen cijfers en letters meer, wat eerder wel het geval was. Kan je wel gewoon inloggen met jouw gebruikersnaam en wachtwoord of moet je nu ook inloggen met cijfers en letters?

Welke gebruikersnaam zie jij staan dan? Die van mij klopt wel. Maar als ik mijn man zoekt kan ik het niet vinden binnen mijn spotify
Reputatie 7
Badge +17
Hoi @Sylbi. Ik merk dat het nog niet echt wil lukken. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd. Ik zal je vanuit daar verder helpen.

Reageer