Sticky

Alles over Spotify Premium bij KPN: Hoe kan ik bestellen, activeren of wisselen van account



Toon eerste bericht

3310 reacties

Badge

Goede middag.

Ook ik kan na telefoonwissel  geen gebruik meer maken van Spotify Premium. 

Waarom kun je de benodigde gegevens nergens lezen om mijn KPN? Lijkt mij eenvoudiger….

Als ik gebruik maak van de links in bovenstaande mail, kom ik op een "gewone spotify account" Waarschijnlijk gebruik ik dan dus een verkeerde gebruikersnaam. 

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

 

Hallo,

 

Ik wil graag mijn spotify account loskoppelen van facebook en dan overzetten naar mijn gmail account.

 

Ook heb ik een vraag over spotify. Kunnen wij ook met meerdere email adressen gebruik maken van spotify premium via kpn?

 

Groet,

 

Niek Meekes

 

Geachte heer/mevrouw,

Ik heb spotify premium gratis in mijn pakket van KPN compleet . Ik kan helaas niet meer inloggen. Ook wordt mijn e-mailadres en/of mobiele telefoonnummer niet geaccepteerd bij het aanvragen van een nieuwe acceptatiecode. Kunt u mij helpen?

Met vriendelijke groet,

Robert Langebeeke

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @NMeekes, dat is zeker mogelijk. Kun je je profiel aanvullen met je postcode + huisnummer, naam contractant en mobiel nummer. Geef je ons hier een seintje als de gegevens zijn ingevuld?  

Hey @RoLan75, goede vraag. We kunnen wel even nakijken wat er misgaat op je account. Wil ook jij  je profiel aanvullen met je postcode + huisnummer, naam contractant en mobiel nunmer? Geef je ons hier een seintje als de gegevens zijn ingevuld?  Dan kunnen we aan de slag :)

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @John.van.Eekelen : Je kunt proberen gebruik te maken van de wachtwoord vergeten optie. Mocht dat niet lukken kan ik je account ‘resetten’. Dan zet ik hem dus weer op free en krijg jij een nieuwe activatiecode. Mocht je dit iets lijken heb ik wel je gegevens nodig. Kun je je profiel aanvullen en mij een seintje geven? 

Door een fout bij het verlengen van mijn abbo is mijn spotify premium ontkoppelt geraakt. Het abonnement is inmiddels hersteld, maar heb geen mogelijkheid mijn spotify account opnieuw premium te maken, terwijl dat wel in mijn abonnement zit.

Het opvragen van een code via de aangegeven URL (https://campagne.kpn.com/spotify/send-code) werkt niet met de melding “Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in.”. Ik vul echter het e-mailadres in waar mijn digitale facturen heen gaan, zoals aangegeven.

Kunt u zien wat er mis gaat? En/of zorgen dat ik als nog een code ontvang en/of kan opvragen?

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @martijns-. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om een nieuwe activatiecode op te vragen. Ik zie dat je je gegevens hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel en heb daarom gelijk een nieuwe activatiecode aangevraagd. Binnen 3 uur ontvang je een e-mail met daarin een activatiecode. Op deze pagina kan je een nieuw Spotify Premium account aanmaken of een bestaands Spotify Free account upgrade naar Premium.

Mijn sportify heeft vorige week 1 dag gewerkt  met een nieuwe activatiecode en sprong toen weer terug naar basis met reclame.. Susan wil je weer activeren naar premium KPN

 

Admin: reactie samengevoegd met verzameltopic

Ik heb een abonnement op KPN met Spotify daarin. Ik krijg het nu niet geïnstalleerd op mijn mobiel, daar zit een gratis abonnement op met reclames en dat gaat er niet van af. Hoe krijg ik mijn Spotify Premium terug?

 

Admin: reactie samengevoegd met verzameltopic

Reputatie 7
Badge +28

Hey Lucas, goede vraag! Je hebt Spotify Premium via ons. Dat betekent dat wij je een code hebben gegeven. Met die code kun je een Spotify account omzetten van Free naar Premium. Nadat je dit gedaan hebt, kun je Premium op al je apparaten gebruiken door in te loggen met de gebruikersnaam en wachtwoord van dat account. Als jij op je telefoon op dit moment advertenties hoort in Spotify, dan ben je op je telefoon niet met het juiste account ingelogd. Kortste klap is dan ook uitloggen, en dan opnieuw inloggen met het goede account. Mocht je niet meer weten wat daarvan de gebruikersnaam is dan kan ik dit voor je opzoeken. Vul dan je forumprofiel in en laat hier even weten als je dit gedaan hebt.

Reputatie 7
Badge +28

@Jompy vraag me niet wat, maar er lijkt inderdaad weer iets mis te zijn in de verbinding. Ik heb je opnieuw een activatiecode gestuurd. Excuses voor het ongemak!

Badge

Goedendag,

 

We hebben een gratis spotify account bij ons kpn compleet pakket. Deze is gekoppeld aan mijn vrouw. Nu wil die ontkoppelen en koppelen aan mijn account.

Hoe pak.ik dat aan.

Ik hoor het graag.

Cornel

Voor mij geldt hetzelfde, ook mijn premiumaccount is nu een free-account. Mijn activeringscode werkt niet meer, ik krijg het niet aangepast op mijn nieuwe mobiel. Kunnen jullie mijn probleem oplossen?

Dank, vriendelijke groeten,

 

Lucas de Ponti

 

Reputatie 7
Badge +28

Goedendag,

We hebben een gratis spotify account bij ons kpn compleet pakket. Deze is gekoppeld aan mijn vrouw. Nu wil die ontkoppelen en koppelen aan mijn account.

Hoe pak.ik dat aan.

Ik hoor het graag.

Cornel

Het ontkoppelen moeten wij doen, @Cornel D. Vul dan ook je forumprofiel in en reageer hier als je dat gedaan hebt. Dan helpen we je verder.

 

@Lucasvraagthulp, een activeringscode werkt ook maar één keer. Dus dat die oude code van je niet meer werkt, dat klopt. Dank voor het invullen van je gegevens. Ik heb het nagekeken en ik zie hier een actief Premium account. Ik verwacht dan ook dat mijn reactie van woensdag van toepassing is:

Hey Lucas, goede vraag! Je hebt Spotify Premium via ons. Dat betekent dat wij je een code hebben gegeven. Met die code kun je een Spotify account omzetten van Free naar Premium. Nadat je dit gedaan hebt, kun je Premium op al je apparaten gebruiken door in te loggen met de gebruikersnaam en wachtwoord van dat account. Als jij op je telefoon op dit moment advertenties hoort in Spotify, dan ben je op je telefoon niet met het juiste account ingelogd. Kortste klap is dan ook uitloggen, en dan opnieuw inloggen met het goede account. Mocht je niet meer weten wat daarvan de gebruikersnaam is dan kan ik dit voor je opzoeken. Vul dan je forumprofiel in en laat hier even weten als je dit gedaan hebt.

Check of je met het juiste account bent ingelogd op je nieuwe mobiel. Ik heb de gebruikersnaam van je Premium account in je profiel vermeld (veld ‘Persoonlijke opmerking’). Daarmee kun je inloggen. Als je daarvan het wachtwoord niet meer weet kun je die via de Spotify website resetten.

Badge

Profiel is aangepast

 

 

Reputatie 7
Badge +17

@Cornel D.  Ik heb zojuist een nieuwe activatiecode toegestuurd. Met deze activatiecode kan  je zelf een Spotify Premium account aanmaken en wordt het account van jouw vrouw automatisch omgezet naar een Spotify Free account. 

Ook voor mij geldt dat ik een nieuwe IPad heb en dat ik Spotify niet terug Premium krijg. Premium zit in mijn abonnement…

 

grt. Peter

 

Admin: bericht samengevoegd met verzameltopic

Zojuist een activeringscode voor spotify premium aangevraagd, echter krijg ik steeds de volgende melding: ‘Deze invoer wordt niet herkend. Voer een geldig e-mailadres of mobiele telefoonnummer in.’

Dit geldt bij het invoeren van e-mailadres en telefoonnummer.

Kunnen jullie hierin iets betekenen voor mij?

 

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Ik heb een abonnement met premium alleen nooit geactiveerd kan tevens nergens de code meer vinden of ergens een links waar ik hem opnieuw kan aanvragen 

 

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Thijsnk, welkom! Wij kunnen je hier mee helpen :-). Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Als je Premium via je mobiele abonnement hebt, ook graag je 06-nummer. Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt en we gaan voor je aan de slag. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Robert Bol, welkom! Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Mocht je Premium via je mobiele diensten hebben dan ook graag je 06-nummer. Laat hier even weten wanneer je dat gedaan hebt en we sturen je een nieuwe activatiecode toe! 

Ik heb een nieuwe tweedehands samsung s8. Bij aankoop leeggehaald en helemaal gereset. Spotify gedownload maar inloggen lukt wel maar dan zegt spotify dat hij geen verbinding heeft (premium account, bij mijn kpn-wifi-account gekregen). ik heb ook getest met een ander premium account en daar deed hij het wel helemaal goed. Op mijn oude s7 heeft het altijd gewerkt en werkt premium inloggen nog steeds. Wat doe ik verkeerd? Ter info, het is geen premium family maar gewoon premium die ik wel deel met familieleden. ik heb ook geprobeerd op een andere telefoon in te loggen dat deed het ook gewoon goed (het heeft dus niet te maken met te veel apparaten die ingelogd zijn).

 

Admin: bericht naar lopende topic verplaatst

Hoe kan ik aanloggen op spotify premium. Ik heb dit in mijn pakket zitten, maar zie dat ik al jaren een gratis versie via Facebook gebruik, deze kan ik echter niet met google home gebruiken.

Lees overal iets over actievatie code.

Kunt u mij verder helpen?

Alvast bedankt.

Beste meneer., 

 

ik luisterde sportify Free ., maar ik zag als je premium werd dat je dan 3 maanden gratis had., heb ik dit nu ook via KPN!? Want dat zie ik nergens staan., want in de sportify app kon ik me niet aanmelden.

 

kunnen jullie mij daarover informeren in de mail! 
alvast bedankt ., Linda

Reputatie 7
Badge +21

@IngridHogeveenBronswijk, om Spotify Free via KPN Premium te maken heb je inderdaad een activatiecode nodig. Om je die te sturen heb ik wel wat informatie nodig, en moet ik ook even kijken of je hier inderdaad nog recht op hebt via je abonnement. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en 06-nummer? Geef even een seintje wanneer dat gelukt is, dan helpen we je verder!

@Linda1212, via KPN heb je geen recht op die 3 maanden gratis. Afhankelijk van je abonnement zit Spotify Premium inbegrepen in je abonnement of betaal je er apart € 8,99 voor per maand. Dit kan je controleren door in te loggen op MijnKPN en je producten te bekijken! Mochten we je hier bij kunnen helpen dan hoor ik het graag. Vul dan ook even je profiel aan (zoals hierboven omgeschreven) zodat we het een een en ander kunnen nakijken.

Reageer