Kadootje van KPN

Kadootje van KPN: 5GB extra data gratis

  • 6 December 2020
  • 152 reacties
  • 16421 keer bekeken
Kadootje van KPN: 5GB extra data gratis
Reputatie 7
Badge +21

Het is feest, vanaf vrijdag 4 december geeft KPN aan alle mobiele klanten een Kadootje weg: 5 GB gratis extra data. Dat komt goed uit wanneer je veel kerst en oudejaarsgroeten gaat versturen. Je ontvangt een sms zodra je gebruik maakt van je mobiele data

Sms: Kadootje van KPN

Je ontvangt van ons onderstaand sms'je wanneer je gratis 5 GB is overgemaakt: 
“Beste klant, we geven u graag een Kadootje van KPN. Daarom krijgt u deze maand 5 GB extra data. Wilt u meer kadootjes ontvangen? Ga dan naar kpn.com/kadootje. Fijne feestdagen! Groet, KPN”

Kado data in MijnKPN

Deze gratis bundel is terug te vinden in je persoonlijke MijnKPN-account onder: Mobiel > Bekijk meer opties > Alle bundels bekijken 

 

Nog meer Kadoos!

Heb je zin in nog meer Kadoos? Goed, want dit is nog niet alles. Tel met KPN het jaar af en meld je dan snel aan voor de KPN Kado Kalender

 

FAQ

Welke databundel verbruik ik eerst?

De gratis Kadobundel van 5GB wordt als eerste opgemaakt. Pas daarna worden er weer MB's afgeschreven uit jouw eigen bundel.  

Tot wanneer is de gratis 5GB geldig 

Je kunt in heel december gebruik maken van de extra 5GB data. Dat is lekker lang Kerstvideos streamen op je mobiel :santa:

Ik heb geen sms’je ontvangen?

Geen nieuwsbrief en/of sms ontvangen?
Dan is het mogelijk dat je ons geen toestemming hebt gegeven om je te benaderen voor acties, nieuws en tips. Je ontvangt dan geen nieuwsbrief. Wil je graag door ons op de hoogte worden gehouden? Pas dan je gegevens aan in je MijnKPN

 

Unlimited data van KPN
Je ontvangt de sms ook niet wanneer je al een Unlimited Data abonnement hebt. Een ander Kadootje ontvangen? Meld je dan snel aan voor KPN Kado Kalender

Kan ik de 5GB Kado data delen?

Elke KPN mobiel abonnement (m.u.v. Unlimited data) ontvangt 5GB data Kado. De gratis extra data is persoonsgebonden, deze is niet overdraagbaar. Je kunt de MB's daarom niet delen met je Compleet of Hussel huishouden. 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

152 reacties

Badge

Hi ik heb de extra 5gb niet gekregen en me internet is nu traag omdat ik teveel heb gebruikt. Kunt u me alstublieft helpen?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Rixx79, we kijken graag even met je mee!

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren :slight_smile:

Badge

Heb het profiel ingevuld Maja

Reputatie 7
Badge +20

Bedankt! Ik zie dat de bundel wél toe is gekend op 4 december, en dat hij ook al verbruikt is, net als je gewone bundel :grimacing:

Via instellingen→ Verbindingen→ Gegevensverbruik → Gebruik mobiele gegevens kan je nagaan welke apps zo veel data hebben verbruikt, mocht je niet direct begrijpen waar het aan op is gegaan. Hoop dat het daar duidelijker van wordt!

Badge

Oh heb ik niet door gehad valt ook zo moeilijk te zien.

Reputatie 7
Badge +20

Kan gebeuren, in tegenstelling tot voorgaande jaren waarbij de extra data bij de gewone bundel op werd geteld, is dit nu een aparte bundel geworden. Dit was wel zichtbaar in MijnKPN, maar je bent niet de enige die dit over het hoofd heeft gezien :wink:

Er is ook onvoldoende gecommuniceerd door KPN over de KPN-bundel, dat blijkt ook wel uit het aantal vragen dat het heeft opgeroepen en nog oproept op het forum, helaas.

 

Dus als ik goed begrijp is als het er niet staat heb je het al verbruikt?

Reputatie 7

Als je hem niet ziet staan in de MijnKPN app onder ‘Meer opties bekijken” en dan ‘Alle bundels bekijken’ dan heb je hem inderdaad waarschijnlijk al verbruikt, Aramaic

Hallo,  ik heb hetzelfde probleem. Ik zie nergens de extra GB terug. Alleen mijn eigen bundel.

 

*Admin: afgesplitst en samengevoegd met bestaand topic 

 

Reputatie 7
Badge +15

@Tikaishier Welkom op het forum. 

Ik kijk graag even met je mee, zou je daarom je forumprofiel kunnen invullen en een seintje kunnen geven als dit gelukt is? Je mag het mobiele nummer waar het om gaat, in het opmerkingenveld noteren! 

 

Hey KPN mooi sms-je gehad op 4 december voor een cadeautje van 5 gig extra deze maand. inmiddels 18 dec Maar het cadeautje is er nog steeds niet gearriveerd. Of is het te druk met de pakket bezorging?? Maar zoveel de zelfde meldingen hier maar zoals gewoonlijk blijft het antwoord van KPN weer uit. Wat is dit voor bullshit ?? Als je iets beloofd moet je het ook waar maken. Want het sms-je kwam van jullie af. Of ligt mijn telefoonnummer ineens voor het oprapen En zit er een groot lek in jullie beveiliging.

 

Reputatie 7

Hoi @Joeybergh, als je een sms'je hebt gekregen dat je de 5GB krijgt, hoor je die ook te krijgen inderdaad. Als je in de MijnKPN app kijkt, wat zie je dan bij het dataverbruik staan?

Reputatie 3

Geen 5 GB (en SMS) ontvangen. Nog in de app en noch in "Mijn KPN".

 

Jasper Daar staat gewoon dat ik 10 gig heb wat bij mijn abb. hoort En mijn verbruik. En zou ik er 5 bij hebben gehad . Dan had daat 15 gig gestaan. Jullie sms-en mij en heel veel andere toch met een cadeautje.  

Daar staat gewoon dat ik 10 gig heb wat bij mijn abb. hoort En mijn verbruik. En zou ik er 5 bij hebben gehad . Dan had daat 15 gig gestaan. Jullie sms-en mij en heel veel andere toch met een cadeautje.  

Reputatie 7

Als de 5GB actief is, zou die zien en nadat die op is je normale bundel. Als je daar je normale 10GB ziet staan lijkt daar iets te missen. Zou je je forumprofiel volledig kunnen invullen en daarna hieronder een seintje geven? Dan kunnen we het voor je bekijken.

Reputatie 1

In tegenstelling tot vorige jaren, dit jaar ook geen bericht gekregen over die 5 gB extra. Hebben kns op 17 dec ook aangemeld voor die kadootjeskalender. Kregen wel direct een bevestiging. Maar geen bericht over het kadootje van gisteren. Blijkbaar gaat er van alles mis.

Reputatie 3

Je ziet de 5GB als extra bundel in de MijnKPN app via:

 

Bekijk meer opties >

 

Alle bundels bekijken >

 

Daar zie je hoeveel MB er nog over is en hoe lang het nog geldig is. Deze MB's worden het eerst opgemaakt. Ze worden niet opgeteld bij je normale bundel.

 

Hier ook nog steeds niet terwijl ik het normaal wel krijg.

Allemaal leuk en aardig maar de maand is bijna om.

 

*Admin: afgesplitst en een samengevoegd met centrale topic

 

Ik kreeg laatst een sms’je dat we 5GB internet cadeau krijgen. Helaas hebben zowel ik als mijn moeder deze niet gekregen. Helaas heb ik het sms’je verwijderd. Moet ik iets doen om deze 5GB te ontvangen? 

Admin: Reactie verplaatst naar algemeen topic over dit onderwerp

Ik kreeg deze maand 5000 mb kado. Ik heb nog een Telfort abonnement dus ik heb er normaliter iedere maand 17000. Ik mag wel hopen dat ik na afloop van deze periode mijn 17000 mb weer terug heb? Er staat namelijk alleen maar die 5000 in mijn account.

Dit probleem heb ik ook! Ik had nog meer dan 6000 MB over van vorige maand en die zijn weg? Bovendien ....volgens mij zijn ook míjn verbruikte MB's niet terug naar 0 gezet. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Iris1989, als je de sms gehad hebt heb je de bundel ook gekregen! Zijn ze niet al op? 
@Stella vW  en @WillekeKuipers de bundel staat soms niet helemaal goed in de app maar heeft geen invloed op jullie huidige bundels. Als de 5GB op is of verlopen zien jullie je eigen bundels weer!

Hi there 

As I checked today I saw that my data is just 5000, but normally I have 12000.

Is this 5000 only for this season,  and later I will have my 12000 back? 

 

Thanks and happy holidays 

 

Admin: moved to central topic