Kadootje van KPN

Kadootje van KPN: 5GB extra data gratis

  • 6 December 2020
  • 152 reacties
  • 16408 keer bekeken
Kadootje van KPN: 5GB extra data gratis
Reputatie 7
Badge +21

Het is feest, vanaf vrijdag 4 december geeft KPN aan alle mobiele klanten een Kadootje weg: 5 GB gratis extra data. Dat komt goed uit wanneer je veel kerst en oudejaarsgroeten gaat versturen. Je ontvangt een sms zodra je gebruik maakt van je mobiele data

Sms: Kadootje van KPN

Je ontvangt van ons onderstaand sms'je wanneer je gratis 5 GB is overgemaakt: 
“Beste klant, we geven u graag een Kadootje van KPN. Daarom krijgt u deze maand 5 GB extra data. Wilt u meer kadootjes ontvangen? Ga dan naar kpn.com/kadootje. Fijne feestdagen! Groet, KPN”

Kado data in MijnKPN

Deze gratis bundel is terug te vinden in je persoonlijke MijnKPN-account onder: Mobiel > Bekijk meer opties > Alle bundels bekijken 

 

Nog meer Kadoos!

Heb je zin in nog meer Kadoos? Goed, want dit is nog niet alles. Tel met KPN het jaar af en meld je dan snel aan voor de KPN Kado Kalender

 

FAQ

Welke databundel verbruik ik eerst?

De gratis Kadobundel van 5GB wordt als eerste opgemaakt. Pas daarna worden er weer MB's afgeschreven uit jouw eigen bundel.  

Tot wanneer is de gratis 5GB geldig 

Je kunt in heel december gebruik maken van de extra 5GB data. Dat is lekker lang Kerstvideos streamen op je mobiel :santa:

Ik heb geen sms’je ontvangen?

Geen nieuwsbrief en/of sms ontvangen?
Dan is het mogelijk dat je ons geen toestemming hebt gegeven om je te benaderen voor acties, nieuws en tips. Je ontvangt dan geen nieuwsbrief. Wil je graag door ons op de hoogte worden gehouden? Pas dan je gegevens aan in je MijnKPN

 

Unlimited data van KPN
Je ontvangt de sms ook niet wanneer je al een Unlimited Data abonnement hebt. Een ander Kadootje ontvangen? Meld je dan snel aan voor KPN Kado Kalender

Kan ik de 5GB Kado data delen?

Elke KPN mobiel abonnement (m.u.v. Unlimited data) ontvangt 5GB data Kado. De gratis extra data is persoonsgebonden, deze is niet overdraagbaar. Je kunt de MB's daarom niet delen met je Compleet of Hussel huishouden. 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

152 reacties

Beste,

ik heb op 27 december de gratis mb’s ontvangen…. deze zijn maand geldig.

Mr toch slechts 4 dagen…. 

waarom zijn deze zo laat aangeboden?

Dank voor reactie

 

Hanneke ****

Hallo @Pompen29 , begin december is de actie al gestart en heb je daar ook een SMS over gehad.

Vanaf die datum begin december ben je dat cadeau al aan het gebruiken en als het op is of de datum voorbij ga je weer verder met je standaard bundel.

 

Reputatie 7

Hay @RSimons en @Pompen29 hebben jullie nu pas de sms ontvangen? Dan is waarschijnlijk ook pas vandaag de mobiele data aangeboord 😉 Of je hebt een Telfort abonnement. Je krijgt de sms wanneer je data verbruikt.  Fijne jaarwisseling! 


*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 1

Ik kreeg begin dec 2020 bericht dat ik GRATIS 5 gb erbij kreeg die maand.

Deze heb ik die maand niet ontvangen.

Nu heb ik vanaf heden (1-1-2021) slecht 5 gb ontvangen terwijl ik voor een bundel van 20 GB betaal?

Ook staat er dat de 5 gb bundel nog 2 dagen duurt , sorry maar volgens mij betaal ik een hele maand voor 20 gb en niet voor 2 dagen 5gb.

KPN hoe zit het nu??????????????? Ik kom er niet uit maar zo betaal ik deze maand GEEN abbonement!!!

Ik hoop nu eens snel een reactie te ontvangen met uit leg en waar mijn 20 gb bundel is en wat die 5 gb is!!!!!!!!!!!!!!

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Richard 66, ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic. Als de 5GB op is of de 2 dagen zijn voorbij, komen de MB's uit jouw eigen bundel weer tevoorschijn. 

 

Bericht ontvangen op 31 december 2020. Nog 2 dagen resterend ... Wat een kado. Steek het volgend jaar maar daar waar de zon niet schijnt.

Reputatie 1

Hoi @Richard 66, ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic. Als de 5GB op is of de 2 dagen zijn voorbij, komen de MB's uit jouw eigen bundel weer tevoorschijn. 

 

Dan graag GEEN 5gb extra meer , slaat compleet nergens op. Ik heb 4 nummers waarvan 3  er op 1-1 5gb kregen nummer 4 kreeg niets!!!  Dus als ik het goed begrijp Krijg je dus 5 GB gratis MAAR wel 2 dagen minder op je eigen GB die in je bundel zitten , ben ik nou gek of slaat dit helemaal nergens op!

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Richard 66, ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic. Als de 5GB op is of de 2 dagen zijn voorbij, komen de MB's uit jouw eigen bundel weer tevoorschijn. 

Dan graag GEEN 5gb extra meer , slaat compleet nergens op. Ik heb 4 nummers waarvan 3  er op 1-1 5gb kregen nummer 4 kreeg niets!!!  Dus als ik het goed begrijp Krijg je dus 5 GB gratis MAAR wel 2 dagen minder op je eigen GB die in je bundel zitten , ben ik nou gek of slaat dit helemaal nergens op!

Wat? Nee. We geven je die 5GB bovenop je eigen bundel. De 5GB wordt eerst aangesproken. Nadat dit op is, of de tijd is verstreken, is je eigen bundel aan de beurt. Dat is dan je volledige maandbundel. 

Reputatie 1

Hoi @Richard 66, ik heb jouw bericht verplaatst naar dit topic. Als de 5GB op is of de 2 dagen zijn voorbij, komen de MB's uit jouw eigen bundel weer tevoorschijn. 

Dan graag GEEN 5gb extra meer , slaat compleet nergens op. Ik heb 4 nummers waarvan 3  er op 1-1 5gb kregen nummer 4 kreeg niets!!!  Dus als ik het goed begrijp Krijg je dus 5 GB gratis MAAR wel 2 dagen minder op je eigen GB die in je bundel zitten , ben ik nou gek of slaat dit helemaal nergens op!

Wat? Nee. We geven je die 5GB bovenop je eigen bundel. De 5GB wordt eerst aangesproken. Nadat dit op is, of de tijd is verstreken, is je eigen bundel aan de beurt. Dat is dan je volledige maandbundel. 

Dan blijft het nog steeds heel raar dat 3 nummers wel 5 gb krijgen en 1 nummer niet, maar ook die logica zal wel aan mij liggen.

Reputatie 7
Badge +30

Vierde nummer zou het ook gehad moeten hebben. Is dat nummer in gebruik bij iemand die regelmatig mobiele data gebruikt? Dan kan het zijn dat de data ook al opgebruikt is, 200000.

Ik heb 'm afgelopen december ook niet gehad 

 

Admin: samengevoegd met bestaand topic

Heb zelfs gebeld met KPN omdat ik de mb niet gekregen had ik kreeg ze 1 januari en 4 januari waren ze alweer weg ook werd me door een medewerker  van kpn verteld  dat wat ik krijg ik mee mocht doen wat ik wilde ook delen met mijn zoon jammer dan nu heb ik een hoop van mijn bundel af  omdat wij dachten dat dit  dus wel kon

Reputatie 7
Badge +17

@Patrick Koehoorn en @Monique lasoe wanneer hebben jullie gekeken of je de bundel hebt kunnen vinden? Deze was namelijk geldig tot 3 januari en zal op dit moment niet meer te vinden zijn in de MijnKPN. Mocht je voor 3 januari gekeken hebben en toen de bundel niet hebben kunnen zien onder Mobiel Bekijk meer opties > Alle bundels bekijken zou ik je willen vragen je profiel in te vullen zodat ik kan kijken of deze in december is geactiveerd. 

Ik heb zelfs ervoor gevraagd aan 1 van jullie medewerkers Ik heb de 30 december  gekeken had ik nog geen mb extra erop die kreeg ik op 1 januari heb op 1 januari  gebeld en op 3 januari  op te vragen als ik deze mb's  kon delen en er werd duidelijk  gezegd u krijgt de mb's  cadeau en u mag weten wat u er mee doet de 4 komen u reguliere mb's  erbij waar u een abonnement van heeft  dit klopt dus duidelijk niet 

Reputatie 7
Badge +16

Ik heb het voor je nagekeken, @Monique lasoe: De extra bundel is op 07 december 2020 voor jou geactiveerd: we hebben toen ook een SMS gestuurd: “Beste klant, we geven u graag een Kadootje van KPN. Daarom krijgt u deze maand 5 GB extra data. Wilt u meer kadootjes ontvangen? Ga dan naar kpn.com/kadootje. Fijne feestdagen! Groet, KPN”. 
Het tegoed van deze extra bundel kon niet gedeeld worden. In ons openingsbericht staan veelgestelde vragen, waaronder het antwoord op de vraag of het tegoed ook gedeeld kan worden: Elke KPN mobiel abonnement (m.u.v. Unlimited data) ontvangt 5GB data Kado. De gratis extra data is persoonsgebonden, deze is niet overdraagbaar. Je kunt de MB's daarom niet delen met je Compleet of Hussel huishouden. 
Jammer dat je hier niet goed over geïnformeerd bent: sorry daarvoor!
 

Ik heb op 4 december om 19:30 bericht gekregen dat ik de maand december 5gb extra zou krijgen

Reputatie 7
Badge +16

@Patrick Koehoorn en @Monique lasoe wanneer hebben jullie gekeken of je de bundel hebt kunnen vinden? Deze was namelijk geldig tot 3 januari en zal op dit moment niet meer te vinden zijn in de MijnKPN. Mocht je voor 3 januari gekeken hebben en toen de bundel niet hebben kunnen zien onder Mobiel Bekijk meer opties > Alle bundels bekijken zou ik je willen vragen je profiel in te vullen zodat ik kan kijken of deze in december is geactiveerd. 

Als jij je gegevens aanvult, kan ik het voor je nakijken, @Patrick Koehoorn

Jammer dat zo’n groot bedrijf niet eens foutloos kan schrijven. Cadeau wordt echt op deze manier geschreven. 

Badge +19

Jammer dat zo’n groot bedrijf niet eens foutloos kan schrijven. Cadeau wordt echt op deze manier geschreven. 

Het genootschap Onze Taal zegt hierover; ‘”Wie niet aan de officiële spelling gebonden is (alleen mensen werkzaam bij de overheid en in het onderwijs zijn dat wel), kan gerust het informelere kado gebruiken.”

Reputatie 2

 5 Gb kado?? Hier heb je toch helemaal niks aan dit kadoo, want als eerst je eigen bundel op moet maken en abo loopt tot de 10de is je bundel op 31ste uiteraard meestal nog niet op. Ja zo kun je makkelijk een kadoo weggeven. 

Reputatie 5
Badge +4

Gisteren (02-12-2022) voor een tweetal mobiele abonnementen als cadeautje 5GB extra gekregen voor de feestmaand december 2022. Dat is toegevoegd aan de totalen van de betreffende mobiele nummers. Echter loopt mijn factuurmaand tegenwoordig tot de 6e vd maand en dus in dit geval tot 6 december 2022 en vermoed ik dat het tegoed (staat bij nog 3 dagen geldig!) per die datum vervalt en geldt mijn/ons cadeautje slechts voor 3 dagen! 

Ik neem aan dat dit toch niet de bedoeling van het leuke cadeautje is?

Reputatie 7
Badge +9

Gisteren (02-12-2022) voor een tweetal mobiele abonnementen als cadeautje 5GB extra gekregen voor de feestmaand december 2022. Dat is toegevoegd aan de totalen van de betreffende mobiele nummers. Echter loopt mijn factuurmaand tot 6 december 2022 en vermoed ik dat het tegoed (staat bij nog 3 dagen geldig!) per die datum vervalt en geldt mijn/ons cadeautje slechts voor 3 dagen! 

Ik neem aan dat dit toch niet de bedoeling van het leuke cadeautje is?

Als je in de app even kijkt bij al mijn bundels zal je zien dat het geldig is tot 31 december, dus nee die 5Gb vervalt niet in een paar dagen

Reputatie 5
Badge +4

Gisteren (02-12-2022) voor een tweetal mobiele abonnementen als cadeautje 5GB extra gekregen voor de feestmaand december 2022. Dat is toegevoegd aan de totalen van de betreffende mobiele nummers. Echter loopt mijn factuurmaand tot 6 december 2022 en vermoed ik dat het tegoed (staat bij nog 3 dagen geldig!) per die datum vervalt en geldt mijn/ons cadeautje slechts voor 3 dagen! 

Ik neem aan dat dit toch niet de bedoeling van het leuke cadeautje is?

Als je in de app even kijkt bij al mijn bundels zal je zien dat het geldig is tot 31 december, dus nee die 5Gb vervalt niet in een paar dagen

Inderdaad, dat klopt! Dank voor de reactie! Ik had overigens die optie nog nimmer in de app gezien/bekeken. Mijn bericht neem ik dan ook terug! 

Reputatie 7
Badge +6

Bedankt KPN voor het cadeautje, 5 GB extra data! Ben er superblij mee, en ga er goed gebruik van maken 😘

Reputatie 2

Dit kadootje is eigenlijk niets. Begin december gekregen maar ik moet eerst mijn eigen Gb opmaken. Vandaag start mijn nieuwe bundel en wat zie ik het kadootje staat nog steeds in wachtrij, eerst eigen Gb opmaken. Dus eigenlijk heb je hier helemaal niets aan, want ik kan niet extra gebruiken om dit op te maken want dan zit begin januari zonder data. Jullie schrijven dat eerst 5 Gb kadootje wordt opgemaakt maar dat dus pertinent niet waar. Vorig jaar was dit ook zo. Zeer slecht KPN kadootjes van niets weggegeven en ook nog foute info.