Beantwoord

Netflix blijft afschrijven tot 6 maand na opzeggen

  • 23 August 2022
  • 29 reacties
  • 149 keer bekeken

Ik ben benieuwt hoe het afloopt, ik heb voor een half jaar terug al opgezegt bij netflix en heb dus geen streamingdiensten meer. Maar KPN blijft gewoon elke maand 15,99 van mijn rekening aftrekken. Ik word er tuureluurs van en weet niet meer wat ik moet doen.

Admin: afgesplitst, eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Henk Veer 13 October 2022, 16:54

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

29 reacties

Hallo Bram,

Ik ben even uit de running geweest maar ik heb wel een mevrouw van de KPN aan de telefoon gehad.

Zij vertelde mij dat er bij hun een vinkje niet was uitgezet door Netflix en dat daardoor de betaling gewoon doorloopt. Ik snap er eigenlijk niks van, maar ik zal de Netflixkaart even doorsturen zodat je kan zien dat ik helemaal geen steamingdienst afneem. Dus waar de fout zit weet ik niet maar ik wil het wel graag geregeld hebben.

Groetjes Henk Veer.

 

Reputatie 7
Badge +17

@Henk Veer ik wil nog 1 laatste poging doen. Zou je 0800-022-5173 willen bellen? Dit is het nummer van Netflix. Gratis bereikbaar tussen 09:00 en 22:00. Geef daar aan met welk e-mailadres je inlogt bij Netflix en dat het abonnement opgezegd moet worden.

Wil je voor de zekerheid ook nog bevestigen dat het e-mailadres dat in je profiel staat ook dezelfde is waarmee je daar inlogt?

Hallo Bram,
Bedankt voor het Netflix nr. Ik heb ze aan de lijn gehad en een heel vriendelijke meneer heeft alles recht gezet. Het bleek dat mijn kleinzoon ook een account had aangemaakt. Dus zonder dat ik het wist hadden ze twee accounts. Sorry voor alle moeite en hartstikke bedankt voor je fijne hulp en geduld.
Groetjes,

Henk Veer Zelhem.

Reputatie 7
Badge +17

@Henk Veer geen excuses nodig! Ik ben super blij dat we het antwoord hebben gevonden op deze manier. 🙂