Beantwoord

4K ontvangers omruilen voor HD ontvangers

  • 11 April 2020
  • 35 reacties
  • 837 keer bekeken

Reputatie 1

Hoi @Lisa. Ik heb ook slechte beeld ervaren sinds de VIP5202 4K tv ontvangers heb gekozen. Met name dat het beeld flikkert en weg valt. Wat ik zelf geprobeerd heb andere HDMI poort en kabel maar de problemen blijven met beide 4K tv ontvangers.Een tijdje terug heb ik het 4K tv pakket stop gezet. Kun jij voor mij de 4K tv ontvangers omruilen voor de HD tv ontvangers. Alvast bedankt 🙂. Ik zie jouw bericht graag tegemoet. Een fijn weekend gewenst ;-)

Mvg,


Asw.

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt 

icon

Beste antwoord door Lisa 19 April 2020, 17:05

Bekijk origineel

35 reacties

Reputatie 1

@Asw. ik heb het verzoek bij onze logistieke afdeling neergelegd, krijg het zelf niet voor elkaar. Het is even wachten op hun antwoord hierop, zodra ik dit heb (of misschien bellen ze jou wel om je op de hoogte te stellen) dan laat ik het weten!

Ze hebben iig niet gebeld dat zou wel fijn als de logistieke afdeling mij gebeld zou hebben. Maar dat gaat blijkbaar helemaal niet goed bij die afdeling. Nu heb ik te oude HD TV ontvangers Arris 2952 zonder V2 gekregen van 2014 en 2015. Ik zie ook krasjes op de displays. Waar ik totaal niet tevreden over ben:pensive: . Ik hoop wel dat dit alsnog voor mij recht gezet gaat worden.

Wat ik wel zou waarderen is dat ik een Arris 2952 V2 of Arcadyan HMB 2260 V2 ga krijgen van KPN:thumbsup:

Reputatie 7
Badge +17

@Asw. Ik reageer even hier hoor, zodat het andere topic voor die specifieke klant blijft. Alles gaat anders door elkaar heen. Mijn collega heeft een verzoek voor een HD ontvanger ingediend en niet specifiek voor een Arris HMB2260 V2. Vind je de ontvanger heel traag in verhouding tot de V2 versie? Ik ben namelijk bang dat wanneer je wel een v2 toegestuurd krijgt, de kwaliteit niet veel verschilt en het een onnodige omruil is.

Reputatie 1

@Asw. Ik reageer even hier hoor, zodat het andere topic voor die specifieke klant blijft. Alles gaat anders door elkaar heen. Mijn collega heeft een verzoek voor een HD ontvanger ingediend en niet specifiek voor een Arris HMB2260 V2. Vind je de ontvanger heel traag in verhouding tot de V2 versie? Ik ben namelijk bang dat wanneer je wel een v2 toegestuurd krijgt, de kwaliteit niet veel verschilt en het een onnodige omruil is.

 @Lisa Mijn voorkeur voor is en blijft een Arcadyan HMB 2260 V2 dat heb toen ook tegen @Susan_ aangegeven en die heeft het aangevraagd en is niet helemaal goed gegaan zo te zien. En toch wil ik wel deze bovengenoemde merk/type HD TV ontvangers alsnog mee krijgen.

Reputatie 1

Beste @Lisa kun jij samen met @Susan_  mij helpen 2x vip5202 4K om te ruilen voor 2x HMB 2260 HD tv ontvangers?

Alvast bedankt :wink::thumbsup:

Mvg, @Asw. 

@Lisa zie dit bericht. Ik heb het duidelijk hier eerder ook aangeven. Daarna zei @Susan_ ik heb het verzoek bij onze logistieke afdeling neergelegd. Ik nam toen aan dat het goed zou komen. Ik dacht dat jouw collega samen met mij op 1 lijn zaten blijkbaar dus niet.

Reputatie 7
Badge +17

@Asw. Ik heb het voor je aangevraagd. Nog even wachten op terugkoppeling van de desbetreffende afdeling. Ik vermoed dat je dinsdag ochtend een bevestigingsmail ontvangt. Zo niet, laat het dan even weten. Deal? :blush:

Reputatie 1

@Lisa dat is een top deal. Alvast bedankt voor de moeite. Mijn dank is groot:wink::blush::thumbsup:

Reputatie 1

Hoi @Lisa ik heb tot nu toe nog geen bevestigingsmail gekregen van de 2 TV ontvangers Arcadyan HMB 2260 V2:blush:  met inclusief 2 afstandsbedieningen en 2 HDMI kabels erbij graag :wink::thumbsup:

Reputatie 1

Hoi @Lisa zie pb :blush::hugging::thumbsup:

Reputatie 3
Badge

Hoi @Lisa. Ik heb ook slechte beeld ervaren sinds de VIP5202 4K tv ontvangers heb gekozen. Met name dat het beeld flikkert en weg valt. Wat ik zelf geprobeerd heb andere HDMI poort en kabel maar de problemen blijven met beide 4K tv ontvangers.Een tijdje terug heb ik het 4K tv pakket stop gezet. Kun jij voor mij de 4K tv ontvangers omruilen voor de HD tv ontvangers. Alvast bedankt 🙂. Ik zie jouw bericht graag tegemoet. Een fijn weekend gewenst ;-)

Mvg,


Asw.

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt 


Hoi @Asw. vreemde zaak jij zou graag de VIP2952 met afstandsbediening willen ontvangen en ik zou graag de VIP5202 met Bluetooth afstandsbediening willen ontvangen, nu zou KPN twee vliegen in één klap kunnen oplossen en beide klanten tevreden.
Maar wij zullen dit wel verkeerd inschatten KPN heeft andere ideeën denk ik….

Reputatie 7
Badge +17

@Meerwillenweten2017 Hallo! Het is inmiddels opgelost voor Asw.  
Zo te lezen is je eigen topic reeds opgepakt! Marcia kijkt met je mee :blush:

Reageer